کد خبر : 80904

چند سال پنالتی می‌زدم اما حالا لوکادیا پنالتی‌زن اول ماست

چند سال پنالتی می‌زدم اما حالا لوکادیا پنالتی‌زن اول ماست

کسانی که گئورگی گولسیانی را در این سال ها می شناسند گواهی می‌دهند این مدافع گرجستانی یک بازیکن حرفه‌ای است.

پرسپولیس در هفته نهم و در یک بازی بسیار سنگین موفق شد با تک گل یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی،  تیم خوب و پرمهره مس رفسنجان را در تهران شکست دهد.

پس از پایان این دیدار، گئورگی گولسیانی گفت: من خیلی از عملکردمان راضی نیستم. اصلا راضی نیستم و باید بیشتر تلاش کنیم زیرا بهترین تیم ایران هستیم. باید در ۲ نیمه بهترین فوتبال را به نمایش گذاریم. به همین خاطر من در حالت کلی از نمایشمان راضی نیستم. با این حال کسب ۳ امتیاز مهم بود که بدست آوردیم.

حالا تازه ترین صحبت‌های گولسیانی را در همین ارتباط بخوانید.

پرسپولیس از نظر تو خوب بازی نکرد و برد؟

نه، ما دو نیمه متفاوت داشتیم. منظور من این بود که بهتر از این می‌توانیم بازی کنیم و پتانسیل بالایی داریم. ما در یک بازی خاص به تراکتور تبریز باختیم که در حالت نرمال نباید می‌باختیم. بازی با سپاهان هم در اصفهان انجام می‌شد و فکر می‌کنم باز تحت تأثیر همان شکست تراکتور بودیم. با این حال همین ۳ امتیاز مقابل مس رفسنجان که تیم بسیار خوبی است، ایده آل است. خود من افتخار می‌کنم که بازیکن پرسپولیس هستم و دوست دارم در بهترین تیم ایران بهترین عملکرد را داشته باشم.

بازی را با یک پنالتی بردید. خودت هم جزو بازیکنان پنالتی زن هستی و نظرت در خصوص یورگن لوکادیا و سبک پنالتی زدن او چیست؟

من در سپاهان اصفهان هم پنالتی می‌زدم اما اینجا یورگن لوکادیا در حال حاضر پنالتی زن اول تیم است. او یک بازیکن خوب و پنالتی زن حرفه‌ای است که سبک خاص خودش را دارد.

تیم حریف هم اعتراض‌هایی به داوری داشت. نظری ندارید؟

به نظر من داور خیلی خوب و بی نقص سوت زد. این اعتراض‌ها همیشه بوده و تیم‌هایی که می‌بازند معمولا اعتراض می‌کنند. البته تیم مس رفسنجان هم نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و نشان داد تیم قدرتمندی است.

چند سال پنالتی می زدم اما حالا لوکادیا پنالتی‌زن اول ماست/ هفته نهم حرف از قهرمانی نمی‌زنند!

تیم پرسپولیس این فصل کمترین گل  را به همراه ذوب آهن اصفهان دریافت کرده است اما گل هم زیاد نمی‌زنید، چرا؟

من باز هم تکرار می‌کنم پرسپولیس بهترین تیم ایران است که پتانسیل بالایی دارد. این تیم مطمئن باشید خیلی بهتر از این هم خواهد شد و یک مقدار تعطیلات و وقفه در لیگ روی کار ما تأثیر گذاشت. البته هنوز هفته‌های زیادی مانده و شما پرسپولیس بسیار بهتری را در ادامه خواهید دید.

عنوان بهترین خط دفاع لیگ را این فصل می‌خواهید تصاحب کنید؟

عنوان بهترین تیم لیگ هدف بزرگ ماست. این یک هدف است و تلاش می‌کنیم با تمرین و کار بیشتر به آن برسیم.

خیلی‌ها حرف از قهرمانی پرسپولیس می‌زنند. نظری نداری؟

نه، هفته نهم حرف از قهرمانی نمی‌زنند. این حرف اصلا حرفه‌ای نیست و ما باید به تلاش خود ادامه دهیم چون همان طور که گفتم هفته‌های زیادی مانده است.

به نظر می‌رسد بازی هفته آینده شما با ملوان نسبتا آسان تر باشد؟

نه، هیچ مسابقه‌ای در لیگ ایران آسان نیست و ما در خانه حریف بازی داریم اما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها