کد خبر : 80902

ژستای ژیگولِ گیتی قاسمی بازیگر جنجالی سریال نیسان آبی که همه اینستا رو هوایی کرد!

ژستای ژیگولِ گیتی قاسمی بازیگر جنجالی سریال نیسان آبی که همه اینستا رو هوایی کرد!

گیتی قاسمی بازیگر نیسان آبی که کلی طرفدار داره و با میکاپ و ژستای خفنش اینستا رو زیر و رو کرده، جدیدا از آقا پسرش رونمایی کرده!

شایانیوز- گیتی قاسمی از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که تاکنون سریال های بی شماری مثل "نیسان آبی" رو بازی کرده که البته نقش یه خانوم پر فیس و افاده هم داشت و تونسته در کنار بازیگری، به عنوان یه کارگردان تئاتر فوق العاده هم توانایی هاش رو ثابت کنه. گیتی قاسمی سال های زیادی میشه که ازدواج کرده و دو تا پسر هم داره که کلی باهاشون رابطه دوستانه داره. از اونجایی که گیتی قاسمی رو فقط در نقش های خاصی دیدین شاید بر این باور باشین که کلا علاقه زیادی به اینستا و تو ژست رفتن نداره در حالی که اینطور نیست و واسه خودش یه پا شاخیه تو این قضیه!

گیتی خانوم به تازگی عکسی در کنار پسرش منتشر کرده که به دل خیلی از طرفداراش نشسته. چونکه بعد از مدت های طولانی بالاخره در کنار خانواده اش عکس گذاشته و هدفش هم از انتشار این فوتوی باحال، شکرگذاری بابت داشته هاشه. این بازیگر تموم عیار که از پسر جوونش یعنی اقا مهیار رونمایی کرده، یه جوری ژست جینگول با پسرش گرفته که آدم دلش واسه این مادر و پسر میره. البته باید اعتراف کنیم که از این به بعد شاهد عکس های فوق العاده خفن از این بازیگر خواهید بود، چون ایشون یه پا مدلینگ بودن و ما خبر نداشتیم!

 

ژستای ژیگولِ گیتی قاسمی که همه اینستا رو هوایی کرد!

گیتی قاسمی از اون دسته بازیگراییه که فوق العاده با اون شخصیت هایی که تابحال ازش دیدین فرق داره و تو اینستا رسما یه پا کینگ به حساب میاد. این خانوم خوش استعداد تو پیجش با چنان آرا ویرایی از خودش عکس انداخته که اگه ببینینش رسما شوک میشین.

البته هیچ یک از کاربرا هم فکر نمیکرد که بتونه یه نفر به این اندازه خوش آرایش باشه و انصافا با میکاپای جینگولش زمین تا آسمون فرق میکنه و از این رو به اون رو میشه. خانوم خانوما تو تموم فوتوهای آتلیه ای که انداخته یه استایل خفنی زده و چنان فیگوری اومده که کاملا داره راه خودش رو برای در آینده مدلینگ شدنش باز میکنه. البته این فازای گنگ دارش فقط مربوط به ژستاش نمیشه و با میکاپاش هم کلی خاطرخواه داره تو اینستا که با وجود اینکه سنش هم چندان پایین نیس ولی طرفدارا ازش خواستگاری میکنن!

 
 

q

ee

sa

اعتقادات گیتی قاسمی که هیچوقت ازشون دست برنمیداره!

گیتی قاسمی متولد 16 مرداد ماه سال 1355 در شهر همدانه. این بازیگر در رشته کارگردانی در دانشگاه هنر تهران مدرک لیسانس گرفته و از 21 سالگی نقش های مختلفی رو عهده دار شده. همچنین بخاطر استعداد خارق العاده اش در این زمینه تونسته 18 جایزه در بسیاری از جشنواره های مطرح کسب کنه.

اما اولین تجربه جذاب او در بازیگری مربوط میشه به سریال "پیامک از دیار باقی" که در سال 1387 از قاب تلویزیون پخش میشد. گیتی قاسمی این اواخر با بازی در سریال های "نیسان آبی" و "زیر خاکی" هنر بازیگری خودش رو تمام و کمال ایفا کرد و خاطره دلچسبی برای طرفدارانش باقی گذاشت. او در مصاحبه ای بیان کرد که الگوی او ابراهیم حاتمی کیاست و به این خاطر که ایشون همواره روی اعتقاداتش استوار بوده و هیچوقت از اونا دست نکشیده و چون پدر خود گیتی خانوم هم جانباز دفاع مقدسه، گفته که خودش هم فوق العاده از لحاظ اعتقادی به آقای حاتمی کیا شباهت داره!

gg

j

 

tt

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها