کد خبر : 80876

نیکای پایتخت با استایل جدید در راه مدلینگ

نیکای پایتخت با استایل جدید در راه مدلینگ

سارا و نیکا فرقانی از بازیگرای مشهور کشورن که البته نیکا اصولا بَلا تره و اینبار هم عکسی از خودش منتشر کرد که یه پا خرم سلطانی شده برا خودش!

شایانیوز- این روزا دیگه بازیگرای قدیمی و مشهور جاشون رو دادن به بازیگرای دهه هفتادی و دهه هشتادی که البته این جدیدا هم کم نذاشتن و حسابی دارن جولون میدن. مثلا سارا و نیکا فرقانی از هنرمندای زیر بیست کشورمونن که البته خیلیا این دو خواهر رو بازیگر نمیدونن چرا که از نظرشون سارا و نیکا فقط دو تا چهره بودن که نه دیالوگ خاصی داشتن و نه حرکات خاصی! بلکه از روی اتفاق سارا و نیکا برای پایتخت انتخاب شدن و بعد هم با جذاب بودن این سریال که فصل های بعدیش هم ساخته شد سارا و نیکا نیز دیده شدند!

حالا بین این دو دختر همسان نیکا خانوم شیطون تر از آب دراومده که خب این موضوع رو هم میشد تو سریال فهمید و هم در اینستاگرام دخترا! سارا و نیکا گرچه فعالیت چندانی تو پست گذاشتن ندارن اما یَد طولایی در انتشار استوری و عکسای از نزدیک دارن و راه به راه بومرنگای تکراری هم منتشر میکنند! 

اما در ادامه میخوایم تصویری از نیکا خانوم ببینیم که آرایش و رنگ مو و فیلتر رو گذاشتن جیب بغلشون و همانند یک خانوم سی ساله همچی رو امتحان کردن!! قطعا هر کاری به موقش جذاب تره نه اینکه بدو بدو بپرن تو این موراد چرا چون مشهور شدن و میخوان خوشگل دیده بشن!

sara_nika52_1625659224

چهره اصلی و عجیب نیکا فرقانی نووو فیلتر، نووو میکاپ!

خب حالا فیس نیکا خانوم رو با موارد گفته شده دیدم! بریم یه نو فیلتر و نو آرایش هم ازش ببینیم تا با چهره اصلیه وی آشنا بشیم.

ناگفته نمونه که هرکسی با هر چهره ای که باشه بالاخره زیبایی خاصی داره و نمیشه گفت این زشته و اون یکی خوشگل چرا که معیار های زیبایی فقط و فقط دست آدماست و با تغییر مد و سلیقه این معیار در زیبایی تغییر میکنه.

مثلا اگه یه سرچ ساده کنید متوجه میشید که تو زمان ناصرالدین شاه چه سبک استایل و چهره ای برای خانوما قشنگ حسابی میشده و اون موقه ها با کمال تعجب داشتن سبیل برای خانوما و اندامی تپل و همچنین لباس های قجری ته خوشگلی حساب میشده اما حالا تو سریال جیران یه جور خانومارو آرایش و انتخاب کردن که با سلیقه حال حاضر مطابقت داره و خوشگل حساب میشه تا مخاطب بتونه زیبا و زشت رو هم تشخصی بده، البته با معیار حالا!

نیکا خانوم هم قطعا زیبایی خاص خودش رو داره اما انگاری این جَو گیریه شهرت چندان برای برخی درست نیست چون اینجوری دست به هر کاری میزنن تا مثلا جذاب تر دیده بشن!

nody-عکس-سارا-و-نیکا-بدون-گریم-1632371483

سارا و نیکای فضای مجازی تومنی صَنار توفیر دارن با بازیگری شون!

سارا و نیکا تو فضای مجازی و احتمالاً دنیای واقعی شون با اونچه که از اون ها تو تلویزیون و پایتخت دیدیم خیلی فرق دارن. اصلاً عاملی که باعث شد این دو تا خواهر از تلویزیون هم کنار گذاشته بشن همین رفتارهای ناهجار اون ها توفضای مجازی بود.

دوقلوها که توپایتخت همیشه حجاب کامل داشتند و تلویزیون قصد داشت اون ها رو نماد دختر نوجوان ایرانی اسلامی نشون بده اما تو اون روی سکه اینکه این دوتا که بیشتر عمرشون رو تو اروپا گذرونده بودند و فقط موقع ضبط سریال یکی دوماهی راهی ایران می شدند به فرهنگ و پوشش ایرانی هیچ تعلق خاطری نداشتند و بعد از اینکه سریال تموم شد خود واقعی شون رو تو فضای مجازی به نمایش گذاشتند که این موضوع برای صداوسیما بسیار گرون تموم شد و تصمیم به حذف این دونفر گرفتند.

16127041هخهه08_B3zX9+-+Copy

بافت آفریقایی آخرین ورژن سارا و نیکا

نیکا خانوم تو آخرین خودآرایی برای اینکه تنوع داشته باشه و فالوورها ایشون رو با رخ جدیدی ببینند موهای خودش رو به صورت آفریقایی بافته و تند از خودش استوری گرفت تا همه ببینن. البته از حق هم نگذریم باید بگیم که دو قلوها در اوج جوانی و زیبایی خودشون هستند اما خب باید یکسری از موارد هم رعایت بشه و نمیشه گفت چون فلانی اونور زندگی میکنه پس هرررکاری کرد عیب نداره دیگه اونره!!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها