کد خبر : 80874

هانیه غلامی با آرایش سنگین چشم همه را درآورد

هانیه غلامی با آرایش سنگین چشم همه را درآورد

هانیه غلامی بازیگر همه چیز آنجاست که سلطان هر چی میکاپ خفن تو اینستاس با یه استایل دخترونه و شیک پس از مدت ها از خودش رونمایی کرد!

شایانیوز- هانیه غلامی بازیگر محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که اولین بار استعداد بازیگریش توسط منوچهر هادی کشف شد و راهی برای موفقیت و کسب شهرت در آینده پیدا کرد. مادر هانیه غلامی یعنی لادن سلیمانی هم از بازیگران معروفه که با چهره جذابش کارهایی در حوزه مدلینگ هم انجام میده و البته باعث شده دختر جونش هم به این راه کشیده شه. هانیه غلامی در کنار حرفه اصلیش تو اینستا کلی عکس پر و پیمون و خفن داره که حسابی فضای مجازی رو از این رو به اون رو کرده!

هانیه خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با استایلی ساده و یه ژست بسیار دخترونه و شیک نشون میده که ایشون رو بیشتر از قبل پرطرفدار و دوست داشتنی کرده. این بازیگر کلا در حالت عادی علاقه چندانی به میکاپ از خودش نشون نمیده ولی یهو میره زیر دست میکاپ آرتیستای مختلف و یه جوری غرق در آرایش میشه که انگاری یه زن 40 ساله اس. البته این مدل رفتارها تو بازیگرای امروزی خیلی مد شده و دیگه کمتر کسی این روزا پیدا میشه که از این جور آرا ویرا ها خوشش نیاد که حالا هانیه غلامی هم شده یکی از همین بازیگرا!

gd

هانیه غلامی و مامانش یکی از اون یکی ژَذابتر!

از اونجایی که لادن خانوم خیلی زود ازدواج کرد و صاحب فرزند شد، فاصله سنی بسیار کمی با هانیه غلامی داره و واسه همین اتفاقات جالبی برای این دو بازیگر رخ میده که عجیب شنیدنیه! یک بار هانیه غلامی تعریف می کرد که تو یه مطب دکتری بوده و به ناگهان مادرش رو صدا زده که همه با تعجب برگشتن نگاهشون کردن و باورشون نمیشده که تفاوت سنی بین مادر و دختر اینقدر کم باشه.

علاوه بر این هانیه خانوم با خاله اش هم فقط یکی دو سال اختلاف سنی داره و چون تک فرزنده بیشترین ارتباط نزدیک رو با خاله جون فوق العاده خوش چهره اش یعنی ثمین خانوم داره. البته هانیه غلامی هم تو پیجش اصلا عکسی با رفیق رفقاش نمیذاره و فقط با خانواده اش پی گشت و گذاره و البته بیشتر هم ثمین خانوم!

fdg

dff

میکاپای آنچنانی هانیه غلامی که چشا رو قفل میکنه رو خودش!

هانیه غلامی از بازیگران نچرال فیس و بسیار محبوب به شمار میاد که البته این موضوع باعث شده تا مثل بازیگرای دیگه بزنه تو کار تبلیغات راه و بیراه و یه خفنی بشه تو این زمینه که رودست نداره. این موضوع تبلیغات و رخ اومدن با خوشگلی به قدر تو خانواده هانیه خانوم اینا زیاده که خودش و مادرش هر دو یه جا واسه به نمایش گذاشتن ژذابیتاشون میره.

هانیه خانوم هم که تو این مدت فوق العاده اعتماد به سقف پیدا کرده دیگه یه ژستایی میاد با میکاپای قر وو قاطیش که هیچکی نمیتونه جلوشو بگیره. البته این بازیگر مدل میکاپ هایی هم که انتخاب میکنه به قدری خفن و جینگوله که حد و حصر نداره!

gf

hg

hj

کلاس زبانی که سرنوشت هانیه غلامی رو تغییر داد!

هانیه غلامی متولد 12 بهمن ماه سال 1373 در شهر تهرانه. تحصیلات این بازیگر در حوزه روانشناسی بالینی بوده و در حوزه مد و طراحی لباس هم تخصص داره. ویژگی جالبی که درباره هانیه خانوم وجود داره علاقه او به ورزش خصوصا کاراته اس که باعث شده در این رشته مقام هم بیاره. همچنین به زبان انگلیسی تسلط کامل داره و استارت بازیگری او از فیلم "یکی میخواد باهات حرف بزنه" خورد تا به عنوان یک از کشف شده ها توسط منوچهر هادی به حساب بیاد و پس از اون با بازی در سریال "همه چیز آنجاست" به محبوبیت رسید.

هانیه غلامی در سن 22 سالگی ازدواج کرد و همسر او یعنی محمد پناهی در حرفه ای غیر از بازیگری مشغول فعالیته. رابطه احساسی میان این دو شخص در کلاس زبانی که به طور مشترک میرفتن، شکل گرفت و در نهایت به ازدواج ختم شد. هانیه خانوم در یکی از معروف ترین کارهاش با خواننده محبوب علیرضا طلیسچی کار کرد و طرفدارای بیشتری نسبت به قبل پیدا کرد.

ss

fd

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها