کد خبر : 80855

گل‌محمدی: اتفاقاتی قبل، بین دو نیمه و بعد بازی تراکتور افتاد که ...

گل‌محمدی: اتفاقاتی قبل، بین دو نیمه و بعد بازی تراکتور افتاد که ...

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مس تیمی است که از نظر فوتبالی و نتیجه گیری عملکرد خوبی داشته است.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی مهم و حساسی را در پیش داریم. مقابل تیمی بازی داریم که از نظر فوتبالی و نتیجه گیری عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: آن‌ها فوتبال رو به جلویی دارند و از عقب بازی سازی می‌کنند. دوست دارند فوتبال بازی کنند. تیم قابل احترامی هستند. برای محمد ربیعی و بازیکنانش احترام زیادی قائل هستیم ولی سه امتیاز این بازی خانگی با توجه به شرایط جدول برای ما خیلی حساس و مهم است.

سرمربی پرسپولیس گفت: باید روی وظایف‌مان و بحث‌های فنی تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. تا الان تمرینات خوبی داشتیم. ملی پوشان دیر به ما اضافه شدند ولی سعی کردیم با تمرینی که دیروز داشتیم، حداقل هماهنگی را ایجاد کنیم. متاسفانه دو سه مصدوم داریم ولی شرایط کلی تیم خوب و آماده انجام  یک بازی خوب هستیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه گفته می‌شود لوکادیا به خوبی توسط هافبک‌ها تغذیه نمی‌شود، عنوان کرد: مقابل تراکتور اتفاقاتی افتاد که فکر نمی‌کنم اینجا جای صحبت در این مورد باشد. اتفاقات قبل، بین دو نیمه و بعد از بازی، بازی خاصی بود. واقعا شرایط برای انجام مسابقه طبیعی نبود.

وی افزود: بازی با سپاهان هم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. فکر می‌کنم مقداری تحت تاثیر بازی تراکتور بودیم ولی بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم. لوکادیا هم بازی خوبی انجام داد اما جا دارد که بازهم بهتر شود. با توجه به وقفه لیگ و تطیلی یک ماهه و نبود ملی پوشان، ناهماهنگی زیادی بین اعضای تیم به وجود آمد. اتفاقات بازی تراکتور هم بود.

گل‌محمدی تصریح کرد: ولی فکر می‌کنم فردا می‌توانیم بازی روان‌تری و رو به جلویی را انجام بدهیم. تمرکز خوبی روی تمرینات داشتیم و برای بازی فردا هم تمرکز خوبی ان‌شاالله خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه ملی پوشان سه روز در هفته در اختیار تیم ملی هستند وساپینتو اعلام کرده بهتر است این اتفاق ۲ روز در هفته بیفتد، گفت: اگر بازی‌های یک هفته‌ای باشد، با ۳ روز مشکلی نداریم. هفته قبل ۶ روزه بود و بازیکنان ما ۳ روز در اختیار تیم ملی بودند ولی همین یک هفته اینطور بود. در هفته‌های بعد با توجه به اینکه ۷ روز است من مشکلی ندارم برای اینکه بازیکنان ما را سه روز در اختیار داشته باشند.

وی افزود: دوست داریم تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد. هماهنگی بیشتری ایجاد شود و بیشتر با هم باشند. کی‌روش خیلی دیر به تیم ملی ما رسید. زمان بیشتری احتیاج است که برای جام جهانی آماده شوند. سعی می کنیم کمک کنیم و هرکاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.

گل محمدی در مورد اینکه ساپینتو در محل تمرین تیم ملی حاضر شد و آیا او نیز چنین برنامه‌ای دارد، گفت: من تلفنی با کی روش صحبت کردم. اگر لازم باشد مشکلی با این مساله ندارم. اگر قرار باشد هماهنگی به وجود بیاید و بخواهند، می‌روم. مشکلی نیست.

وی در مورد وضعیت دیاباته عنوان کرد: دیروز اولین تمرینش با ما بود. خداراشکر شرایطش بد نبود. شاید فردا در لیست ما باشد. تمرین امروزش را هم باید ببینیم تا وضعیتش مشخص شود.

گل محمدی گفت: در بازی اول مقابل تراکتور یکسری اتفاقات افتاد و فکر نمی‌کنم اینجا جایش باشد که در مورد آن صحبت کنم. اتفاقات قبل از بازی و بین دو نیمه و هم بعد از بازی! آن مسابقه یک بازی خاص بود و شرایط برای انجام آن بازی طبیعی نبود.

وی در مورد ظاهر جدیدش و اینکه موهای سر خود را تراشیده است هم به خبرنگاران گفت: درباره ظاهر جدیدم بعداً بیشتر صحبت می‌کنیم، فعلاً جایش نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها