کد خبر : 80851

استایلای سوپر لاکچریِ "نیوشا ضیغمی"

استایلای سوپر لاکچریِ "نیوشا ضیغمی"

نیوشا ضیغمی بازیگر خوش استایل که این روزا با تیپای شیک و پیکش داره کل اینستا رو آتیشی میکنه، جدیدا از رفیق بازیش همراه با جوجوش رونمایی کرد!

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با تریپ برداشتنای راه و بیراه داره کلی طرفدار واسه خودش دست و پا میکنه و خصوصا از زمانی که کرونا شده و تو اینستا اومده، حسابی زده تو فازای جینگول مستون تا یه وقت از بقیه سلبریتیا عقب نمونه. نیوشا ضیغمی البته از زمانی زندگیش زیر و رو شد که با آقای پولاد خان که جزو تاجران نقره هستن، ازدواج کرد و شد یه پا غول مایه داری! دقیقا از همون زمان هم بود که میکاپ های آنچنانی و فخر فروشی های عجیب غریب از نیوشا ضیغمی دیده شد.

نیوشا خانوم که جدیدا از تیپای خفن خوفش هی عکس منتشر میکنه و نمیذاره اینستا یه نفس راحتی بکشه، حالا گفته که بذار یکم واسه رفیق جینگاش هم وقت بذاره و زده تو کار شاخ بازی و تو یه رستوران لوکس و لاکچری از خودشون عکس گذاشته که البته تو این عکس نشون میده رفیقش هم مثل خودش سلطون هر چی میکاپ و جینگول بازیه و در این زمینه همه با هم رفاقتی عمل میکنن.

 

fg

وقتی دختر نیوشا ضیغمی میشه سوژه خنده های مادر جونش!

نیوشا ضیغمی این چند وقت اخیر یه جوری افتاده رو دور اینستابازی که حد و حصر نداره و حتی در این زمینه عین این بلاگرا همه رو تو کار آورده و با کلی سیس اومدن که یعنی ما پولداریم کلیپی گذاشته که تا مدت ها سوژه فضای مجازی شده بود. این بازیگر تمام عیار که گویا دخترش رو برده بود سرویس بهداشتی ایرانی یه جوری بچه اش با گریه میاد بیرون و گریه و زاری که نشون بده عادت نداره به این مدل سرویس ها! بعد از این کلیپ بسیاری از کاربرای اینستا گفتن که این همه چیتان پیتان و ژست اومدن واسه ثابت کردن مایه تیله فراوون واقعا؟!!!

fd

تغییرات یوهوییِ نیوشا ضیغمی که عین ملکه ها کردش!

این روزا بسیاری از سلبریتی ها از قدیمیا گرفته تا ستاره های نوظهور سینما و تلویزیون، بدجوری زدن تو خط عملا و تزریقات جورواجور تا بتونن یه فیس جدید و جذاب واسه طرفداراشون بسازن. حتی در این زمینه به قدری هم با میکاپای آنچنانی روی صورتشون مانور میدن که قشنگ تمام ژلای روی صورتشون به چشم میاد. در این زمینه خیلیا همچون نیوشا ضیغمی بیش از اندازه تو این راه رفتن و از هیچی در این زمینه کم نذاشتن که خب میشه گفت بخاطر اصلا دل خودشه.

اما یکی از نکات جالبی که درباره این بازیگر وجود داره اینه که به راحتی میاد و از تمام عمل هایی که انجام داده و کلینیک هایی که رفته عکس و فیلم میذاره که تبلیغشون کنه و واسش اهمیتی نداره که بقیه متوجه تغییرات ریز به ریز خانوم بشن. البته این کار باعث شده که خانوم حالا خودش بزنه تو فاز کلینیک زیبایی داشتن و کلی هم به وضع زندگیش تکون درست و حسابی بده و رسما کاخ نشین بشه!

newshaaaaaa

 

q

استایلای سوپر لاکچریِ "نیوشا ضیغمی" که رو اَبرا سیر میکنن!

نیوشا ضیغمی از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به تیپ زدنای خفن داره و اصلا هم دلش نمیخواد به نظرات خاص کسی اهمیت بده و هر جوری که عشقش بکشه فاز میگیره. البته این بازیگر اصلا مطابق مد هم استایل نداره و کلا هر چی که بخواد برای تبلیغات بپوشه، یه مدل خاصیه که کمتر کسی دیدش.

از اونجایی که نیوشا ضیغمی چند مدتی هست که کلا رفته تو کار مدل شدن، هر جایی که بره هی از خودش عکس میندازه تا ثابت کنه تو تیپ زدن رو دست نداره. تازگیا هم با یه مانتو گوجه ای از خودش رونمایی کرد که کمتر کسی این حجم ژیگولاسیون رو تابحال انجام داده بود.

oo

q

newshaaaaaaa

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها