کد خبر : 80848

فریبا نادری و آن استوری های بی مزه

فریبا نادری و آن استوری های بی مزه

فریبا نادری بازیگر ستایش این روزا با تریپ برداشتنای عجیب غریب یه کینگی شده تو اینستا و جدیدا به یه مَن فیلتر رخ خسته اومده که بیا و ببین!

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که مدتیه از بازیگری دور افتاده و به جای اون داره تو اینستا با عکسای رنگ و وارنگی که از خودش میذاره، میترکونه. از اونجایی که فریبا نادری کلا اهل حاشیه و این حرفا نیست، ولی جدیدا با تِم های اروپایی طوری که تو ظاهرش به چشم میاد، کل خفنا رو زیر و رو کرده و نمیذاره کسی تو فازپرونی و شاخ بازی به گرد پاش برسه. فریبا نادری در طی این سال ها در کنار همسرش تونسته یه زندگی خیلی خوب و دهن پر کنی واسه خودش بسازه که کمتر کسی تونسته با این حجم بازی به چنین مایه داری دست پیدا کنه.

فریبا خانوم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که طبق معمول با حجم وسیعی از فیلتر همراه بود. این بازیگر خوش استایل که دوست نداره تو سلفی های پر و پیمونش چیزی به جز چهره ای که با هزار مَن فیلتر پر شده به نظر بیاد، این بار هم با همین رویه پیش رفته و شده یه غولی واسه خودش تو اینستا از بس فیلترو کرده تو چشم هممون! فریبا نادری کلا جزو بازیگرای خوش چهره به حساب میاد، ولی به قدری شاخ بازی درمیاره سر سلفی گرفتن که بعضی اوقات دیگه واقعا دل کاربرای اینستا رو میزنه و هر باری که یه استوری میخواد بذاره، همه میدونن قراره از فیلتر جدیدی در اینستا رونمایی شه!

Untitled

لوکس و لاکچریای فریبا نادری میون رفقای اروپایی طورش!

فریبا نادری خیلی وقته که زندگی شاهانه اش رو شروع کرده و گرچه همسر اولش یعنی مسعود رسام رو که البته خیلی هم از خودش بزرگتر بود، زود از دست داد ولی برای شوهر دومش حسابی شانس آورد و یه جوری این آقا واسش سنگ تموم میذاره که اگه ببینینش رسما شوک میشین.

مدتی قبل فریبا خانوم یه جمع دوستانه رفته بود و از اونجایی که این روزا تمام سلبریتیا دوست دارن همیشه از هر لحظه زندگیشون عکس بذارن چه برسه که تو یه رستوران شیک و لوکس برن، یه عکسی گذاشت که رفیق جینگاش رو خیلی اروپایی و با ظاهر شیکول کرده نشون میداد. البته تو این عکس یه سیگاری هم که رو میزه حسابی نظرا رو به سمت خودش جلب کرد و از اونجایی که نزدیک فریبا خانومه یه چیزایی رو داره برا کاربرا معلوم میکنه که نگیم بهتره!

as

fg

وقتی فریبا نادری عشق برنز شدنِ و رنگ شنای دریا میشه!

فریبا خانوم بعد از اینکه خونه نشین شده و فقط در حالی که داره تشریف میبره باشگاه از ماشینش بیرون خونه عکس میذاره، عجیب و غریب خفن بازی در آورده و یه جوری لایه لایه فیسش رو با فیلتر تغییر میده که حد و حصر نداره. حالا شاید اگه چندان چهره خوبی نداشت، این کار طبیعی بود.

ولی آخه این همه ادا اصول با یه چهره خوشگل خیلی جای تعجب داره اونم نه یه بار و دو بار، بلکه هزارون بار. البته این تنها سوژه ای نیست که درباره این بازیگر تو اینستا وجود داره. از اونجایی که فریبا نادری کلا عادت داره هی سلفی میگیره چیزی که خیلی به چشم میاد، شال های کُپ همدیگه اس که نسبت به اینکه اشون مال و مَنال بسیار خوبی داره، این حجم یکی بودن استایلا خیلی تعجب آوره!

e

gf

jjg

کمی بیشتر با فریبا نادری!

فریبا نادری متولد  23 فروردین سال 1363 در شهر تهرانه. این بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون تحصیلاتش رو تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و در میون سردرگمی هایی که برای ساختن آینده اش داشت، به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سِمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت به دنیا اومد و تنها یه خواهر و برادر داره. خواهر خانوم بازیگر وکالت خونده و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش، اقا حمید گذشته. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

tt

 
 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها