کد خبر : 80844

همسر سپهر حیدری ول کن فضای مجازی نیست

همسر سپهر حیدری ول کن فضای مجازی نیست

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که چند سالی میشه ازدواج کردن اما اینبار حیدری از نحوه آشنایی با خانومش گفت که جالب بود!

شایانیوز-  سپهر حیدری و همسرش از فعالین عجیب غریب اینستاگرام هستند که با رفتار و تصاویر و البته فیلم های نامناسب تونستن از محدوده ای که داشتن فراتر برن و حالا شهرتی دیگر داشته باشن. حالا ممکنه بگین چه مدلی شهرتی؟ سپهر حیدری میدونیم که از بازیکنان سابق پرسپولیس بوده و خب تو همون حیطه خودش شناخته شده بود تا اینکه ازدواج کرد و پیشکسوت شد و زد تو کار مدرسه فوتبال! در این حین بود که به مرور سپهر خان حیدری به همسرشون آرام جوینده اجازه دادند که با فعالیت در صفحه اینستاگرام جلب توجهی دیده نشده داشته باشند!

در حال حاضر سپهر حیدری از برخی فالوورا الفاظ خوبی نمیشنوه و مدام در رابطه با همسرش نظراتی ناجور میدن چرا که آقای پیشکسوت همسرشون رو سر تمرینات بالا سر بازیکنا میبردن و ایشون هم از اونجایی که با استایل هایی بسیار نامتعارف حاضر میشدند خب شد جلب توجهی منفی که هنوزه که هنوزه سپهر داره حرفشو میخوره!

اما در ادامه حالا جدا از این که با این زوج و خونواده کوچولوشون آشنا میشیم، ابتدا ویدیویی از صحبت های سپهر در رابطه با آشناییش با خانومش رو ببینیم که در نوع خود جالب بود!!

عشق و عاشقی سپهر حیدری و زنش فِیک یا ناب و واقعی؟!

سپهر حیدری در کل عاااشق زن و بچشه و به معنای واقعی اینطور که نشون میده بدون اونا حتی آبم نمیخوره. البته که دیگه این روزا میدونیم خیلی از زوج ها حالا چه آقا مشهور باشه و چه خانوم، خلاصه اونی که معروفه یه جور نسبت به خانوادش عشق نشون میده که انگاری آسمون باز شده و فقط این همسر و یا فرزندان افتادن پایین!!

مثلا خانومای بلاگر رو دیدین که یه جور از آقاشون تعریف میکنن و علاقه نشون میدن که انگاری فقط و فقط اینان که با علاقه با هم ازدواج کردن که خیلیاشونم دست آخر میبینی اصلا هزااار مشکل با هم داشتن و الکی برای پول و شهرت جلو دوربین اینستاگرام نقش بازی میکردن!

خب برگردیم سر و سراغ سپهر خان خودمون که همونطور که در ویدیوی بالا مشاهده کردید خیلی آرام خانوم رو دوست داره و مشخصه به شدت ظاهر بینه! چرا که آرام جوینده در این چند سال و حتی همون موقه که سپهر برای اولین بار دیدتش به شدت چهره عملی و عروسکی داشته و حتی در طول همین چند ساله هم کلی تغییر کرده باززز!

sphr-hydri-phootkade-3

اصلا این عاشقی و نشون دادن سر و وضع برای چیه؟!

آرام جوینده حالا از بلاگرای اینستاگرامه که البته آنلاین شاپ داره و چند مدل محصول از دبی خرید داره و به خانومای ایرانی میفروشه.

مثلا در ادامه نمونه ای از ویدیوهای خانوم خانومارو مشاهده می کنید که چجوری جذب فالوور میکنن. این میزان از همممه چی استفاده کردن به شدت نشون میده که شخص چقدر کمبود اعتماد به نفس داره چرا که اینهمه عمل زیبایی و ژل و پروتز و بعد هم آرایش کیلویی و دوباره رو اونم این حجم از فیلتر باورنکردنیه!! خب عزیز من اینه میزان کار رو هر کی انجام بده جلب توجه و جذب فالوور میکنه!

همه سالی یبار مبل عوض میکنن زنِ سپهر حیدری سالی یبار فِیس عوض میکنه!

شاید بعد از دیدن این ویدیو بگین واوووو چه فِیس جذابی چه چهره همه چی تمومی! اما همونطور که می بینید خانوم خانوما تماما عمل جراجی و پروتز هستن و چهره و ظاهر اصلیشون چی بوده خدا داند! 

قطعا شما هم متوجه حجم بالای تغییرات و عمل های زیبایی و فیلر و ژل و بوتاکس و .... شدید! واقعا این حجم از کمبود اعتماد به نفس از کجا میاد؟!

البته که آرام خانوم انگاری مثل مایکل جکسون میمونه. حالا جدا از اینکه کلا فیس اولیه اش یه چیز دیگه بوده! با عملای مختلف و متعدد هی چهرشم تغییر هم کرده و حالا به این ظاهر رسیده. مثلا در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که گویای این موضوع هستش و نشون میده همسر سپر حیدری از خیلیا زده جلو تو این کاراااا.

sepehrheydari9

وقتی آبجی خانوم نشون میده سیندلا بوده و آرام آناستازیا!

حالا از آرام جوینده بگذریم و برسیم به خواهر خانوم سپهر حیدری باید بگیم که وی از آبجی خانوم تصویری منتشر کرد که بسیار مورد توجه و آنالیز کاربران همیشه در صحنه قرار گرفت. 

 
البته که در گذشته هم تصاویری از دو خواهر آرام جوینده دیده بودیم و نشون میداد این خانواده ذاتا زیبا هستند و خب همونطورم که چهره آروکو و دیاکو رو می بینید سندی برای زیبایی خدادادیه این خانواده است.

حالا شاید بگین چرا هم تعریف کردی و هم گفتی آناستازیا! چرا که آرام جونیده ذاتا زیبا هست اما تصاویری که از قبل وی دیده میشه نشون میده طی روندی خاص به این چهره رسیده و همیشه خوشگل موشگل نبوده! حداقل خواهر جان مشخصه کمتر زیر تیغ جراحی رفته!

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها