کد خبر : 80842

مینا دلشاد زده به سبزی خوری

مینا دلشاد زده به سبزی خوری

مینا دلشاد از بازیگرای سریال ستایش می باشد که حالا بریا خودش شده بازیگر موزیک ویدیو اونم از مدل لب آبیش!

شایانیوز-  این روزا دیگه خیلی از بازیگرای نوپامون هستند که به واسطه چهره و یا شهرتی که پیدا میکنن میرن اون بالا مالا ها که خب این بالا رفتنه ممکنه براشون حرف و حدیث دار شه مثل آقای رضا گلزار و یا اصلا بهشون نیاد مثل آقای علیرضا نیکبخت! اما برخی هم هستند که خب چندااان اسم و رسم شاخی ندارن اما خب دل دارن و میخوان که در مسیرای دیگه هم پا بذارن تا هم افزایش شهرت باشه و هم یه تنوعه جذاب! مینا دلشاد یکی از همین بانوان بازیگره که با سریال ستایش بیشتر مشهور شد اما حالا تو موزیک ویدیو بازی میکنه! مینا دلشاد رو شاید با اسمش نشناسید اما قطعا در فصل آخر ستایش یادتونه که خانومی با لهجه جذابش داشت حرص میخورد و ما هم بخاطرش ناراحت شدیم!

بله مینا خانوم دلشاد همون همسر کاراکتر حمید هستند که زمین تا آسمون در واقعیت با اونچه که در قاب جادویی دیدیم فرق داره! مینا دلشاد مثل همه اینستاگرام داره و عکس و فیلمایی که میخواد رو با فالووراش به اشتراک میذاره.

اما قضیه موزیک ویدیو چی بود؟ داستان اینه که خانوم بازیگر مدتها پیش استوری هایی منتشر میکرد که لب دریاست و داره با یه گروه کار میکنه و این حرفا! حالا به تازگی در جدید ترین پستاش ویدیو مورد نظر رو منتشر کرد که خب مشخص شد موزیک ویدیو بوده و نقش پارتنر خواننده رو داره.

وقتی مینا دلشاد فیلترو خورده یه لیوان آبم روش!

مینا دلشاد یه دختر دهه هفتادیه که البته لب مرزیه و دقیقا هفتاد به دنیا اومده. این بازیگر که شوق دیده شدن و شهرت و بازیگری رو خیلی داشته و داره بعد از ستایش دیگه در کاری دیده نشد که احتمال میره به دلیل کمبود پیشنهاد کاری باشه.

مینا دلشاد به مانند خیلی از خانومای ایرانی علاقه و اعتیاد به شدتتت زیادی نسبت به فیلترای اینستاگرامی داره جوری که کلااا میشه یه آدم دیگه که خب این موضوع نه تنها جالب نیست بلکه نشون میده اون خانوم محترم چقدررر اعتماد به نفسش پایینه که چنین حرکاتی رو انقدرم غلیظ نیزنه.

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که شالش رو هم باد میزنه میاد جلو صورتش و نکته اینجاست که فیلتر چشماش میاد رو شال!!

مینا دلشاد از قشر خاااص جامعست!

 
خانوم خانوما برخلاف اونچه که در سریال دیدین شخصیتی بسیااار متفاوت دارند با ظاهری بسیار متفاوت تر! مینا دلشاد در واقعیت اونقدری تصاویر نامتعارف از خود منتشر کرده که حتی یکیشون کاملا کشف حجاب کرده است اما انگاری چون بازیگر بولد و خیلی مشهوری نیست بهش گیر نمیدن!!

مینا دلشاد تو هیچ موضوعی اهل سر و صدا نیست اما خانوم خانوما از هنرمندان گیاهخوار کشورمون هستند که تو صفحه اینستاش قسمت بیو هم به تازگی شرح داده. مینا دلشاد در میون پستاش چیزی نگفته اما با انتشار تصویری در استوریش که سینی سبزیجات بود نشون داد گیاهخواره. خیلی از هنرمندای خانوم سینما هستند که وگان می باشند و تازه وقتی میری اینستاشون میفهمی!

Untitled (1)

بیوگرافی جالب مینا دلشاد

مینا دلشاد متولد 6 خرداد 1370 در مشهد، فارغ التحصیل فوق دیپلم پرستاری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت سپس به تهران مهاجرت کرد و حالا در تلویزیون بازی می کند.

از سال 1379 وقتی 9 ساله اولین تجربه خود را در بازیگری با تئاتر مدرسه بدست آورد، سپس برای نمایشی در مورد حضرت علی جایزه اول کارگردانی این رده سنی را در استان گرفت.

2056010118-parsnaz-ir

رفتار عجیب مامان بابا برای ورود به بازیگری

البته که مینا دلشاد بخاطر مخالفت خانواده تا مدت ها از بازیگری و حتی درس خواندن در این رشته محروم شد تا اینکه سال 1388 با حضور در تست فیلم در انتظار معجزه به کارگردانی رسول صدر عاملی پذیرفته شد. خیلی از خانومای بازیگر در مصاحبه خود از مخالفت و شرایط سخت ابتدای کارشون میگن حتی اونهایی که فکرش روهم نمی کنید!

به این ترتیب با این فیلم اولین بار جلوی دوربین رفت.

دلشاد-2

B1429544366

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها