کد خبر : 80838

سارای گرجی جیران همان فاطه مسعودی فر واقعاً حیرت انگیز است

سارای گرجی جیران همان فاطه مسعودی فر واقعاً حیرت انگیز است

فاطمه مسعودی فر بازیگر نقش سارای گرجی تو نقش خیلی خوشگله ها ولی در اصل چهره ای داره که شاید به دل هر کسی نتونه بشینه!

شایانیوز-  احتمالا شما هم از بینندگان سریال شبکه خانگی "جیران" باشید که خب در این حالت حتمااا سارای گرجی رو به خوبی می شناسید که کیه و کدومه! فاطمه مسعودی فر بازیگر کاراکتر سارای گرجی هستش که در این سریال داره ایفای نقش میکنه و جذابی خاصی هم داره. 

فاطمه مسعودی فر از بازیگرای تازه شناخته شده ای محسوب میشه که با جیرانِ حسن فتحی مشهور شد و حالا کلی هوادار داره. اما مشکل اینجاست که فاطمه خانوم مسعودی فر کمی تا قسمتی با فیس سارای گرجی فرق داره. البته که سفیدی و زیبایی خاصش سرجاشه اما مثلا چشمایی که برای سارا خانوم ساختن و لنز میخکوب کُنی که براش گذاشتن باعث شده تا با اون گریم و لباس قاجاری بشه یه پا ژیگره تاریخی!

ناگفته نمونه که این دقیقا خواسته حسن فتجی بوده و هست که خانومای این سریال رو به شکلی دربیاره که حتی از الانشونم خوشگل تر بشن و مخاطب رو همچون آهنربا جذذذب کنه که خب تا اینجای کار موفق هم بوده! اما در ادامه میخوایم تصویری از فاطمه مسعودی فر ببینیم که از عصر حجر اومده به سال 2022!!

Fatemeh-Masoudifar3-vaghtesobh

لحن جذاب سارای گرجی چه کرده با دل مخاطب!

 
فاطمه مسعودی فر یکی از هنرمندای تازه شناخته شده ای هستش که با جیران مشهور شد و حالا خیلی ها می شناسنش. البته که فاطمه خانوم هنوز به اسم شهرت خاصی نداره و بیشتر با همون سارای گرجی شناخت دارن اما جالبه بدونید این بازیگر جوان تونست خیلی زود پیج اینستاگرامیش رو به 80 هزار دنبال کننده برسونه.

نوع گریم و لحن صحبت و لهجه ای که سارای گرجی داره باعث شده تا مخاطب خیلی زود از فاطمه مسعودی فر خوشش بیاد و پیگیرش بشه. فاطمه خانوم مسعودی فر ابتدا با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و سپس وارد صدا و سیما شد. چنین سریال هایی همانند جیران که هم موضوع جالبی برای مخاطب دارند و هم کلی بازیگر جذاب دارند میتونن سکوی پرتاب بسیار خوبی برای بازیگران نوپایی همچون فاطمه مسعودی فر باشند.

تاریخی که توش دست بردن تا جیرانشون ساخته بشه!

جیران این روزا خیلی سر و صدا داره . از برخی از سکانس های مثبت 18 بگیر تا آرایش خانومای حرمسرا و داستانی که کمی تا قسمتی از تخیل نویسده درش قاطی شده و به کلی تاریخ رو تغییر داده. البته که شاید هم بشه گفت همیشه قرار نیست تاریخ دقیقا همانطور که بوده نمایش داده بشه و با توجه به سلیقه مخاطب دستی هم توش برده شه بد نیست اما خب از بدی هاشم اینه که خیلی از مخاطبین که تاریخ ناصر الدین شاه رو نمیدونند، داستان جیران رو باور می کنند که واقعی بوده!

fateme-masoudifar-jeyran-seriese

 
طوفان فاطمه مسعودی فر بین فِیسای پفکی مفکی!

اما اگه بخوایم دوباره برگردیم سر و سراغ فاطمه مسعودی فر یا همون سارای دربار بهتره که یکمم از خلق و خوی خانوم خانوما در عصر حاضر بگیم. فاطمه مسعودی فر به مانند همه همسناش و همکاراش خب تصاویر بسیاری از خود در صفحش منتشر میکنه اما نکنه اینجاست که اهل حاشیه سازی نیست و روند عادیش رو در پیش گرفته.

سریال جیران بازیگران نوپا و تازه مشهور شده ریادی داره اما انگاری همشون بچهای خوبین و اهل جنجال کردن نیستند، مثل مثلا خانوم سحر قریشی که تا سریال بازی کرد دیگه سر از پا نشناخت!!

در ادامه نمونه هایی از چهره ظریفه ی سریال می بینیم که در نوع خودشون جالب هستند. راستی به نظر میاد فاطمه مسعودی فر دست خاصی تو صورتش نبرده باشه و حداقل از خانومای پفکی نیست!

عکس-های-فاطمه-مسعودی-فر-8

Untitled (5)

بیوگرافی جالب فاطمه مسعودی فر

فاطمه مسعودی فر بازیگر ۲۶ ساله سینما و تلویزیون کشورمان است که به تازگی در سریال جیران در نقش سارای گرجی مقابل دوربین رفته است. او کار هنری خود را با بازی در تئاتر از سال ۱۳۹۴ آغاز و از سال ۱۳۹۸ را با فیلم "پوست" به سینما پیوست که اتفاقا برای نقش آفرینی در این فیلم سینمایی نامزد اخذ جایزه برترین بازیگر زن از سوی جشن حافظ گردید.

وی تحصیلات خود را در رشته ی ادبیات انگلیسی به پایان رساند، اما برای حرفه ی خود وارد دنیای هنر در عرصه ی تئاتر، تلویزیون و سینما شد. فاطمه خانم خواهری بزرگ تر از خودش به نام نازی دارد که خانواده ی ۴ نفره آنها را تشکیل می دهد.

Untitled

Fatemeh-Masoudifar-vaghtesobh

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها