کد خبر : 80821

واکنش جالب سرمربی پرتغالی استقلال به جریمه ۱۳ هزار دلاری؛ چه خبره؟

واکنش جالب سرمربی پرتغالی استقلال به جریمه ۱۳ هزار دلاری؛ چه خبره؟

پس از اعلام جریمه ۴۰۰ میلیون تومانی سرمربی تیم استقلال به خاطر اتفاقات پایان دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال این موضوع وقتی به اطلاع سرمربی پرتغالی رسید واکنش غیر منتظره او را در پی داشت.

در حالی که سرمربی تیم استقلال را یک مربی عصبی شناخته‌ایم که نسبت به اشتباهات داوری تاب و تحمل چندانی ندارد اما او این بار نسبت به خبر جریمه سنگین مالی کمیته انضباطی عکس العملی متفاوت داشت.

شنیده ها در این باره حاکی است، ساپینتو پس از شنیدن رقم جریمه سنگین کمیته انضباطی برای اتفاقات حاشیه‌ای کنار زمین دیدار سیرجان بلافاصله به این موضوع خندید و با تعجب گفت: «چه خبره؟ مگر چه کار کرده‌ام؟»

او که پیش از این نیز به همین خاطر در لیگ های کشورهای مختلف جریمه شده بود با مقایسه این جریمه با اعداد و ارقام جرایم قبلی‌اش در موارد مشابه، این عدد را یک رکورد برای خودش دانسته و باز هم به این موضوع خندید و گفت: «رکورد خودم را شکستم!»

واکنش جالب ساپینتو به جریمه ۱۳ هزار دلاری؛ چه خبره؟/ ساپینتو: رکورد خودم را شکستم!

ناگفته نماند؛ با ضرب و تقسیم جریمه کمیته انضباطی برای سرمربی تیم استقلال و با احتساب قیمت هر دلار حدود ۳۰ هزار تومان، مبلغ جریمه ساپینتو چیزی بیش از ۱۳ هزار دلار (سیزده هزار و سیصد و سی و سه دلار) می‌شود که این رقم در قیاس با اتفاقات مربوط به بازی آبی‌پوشان و گل گهر سیرجان عددی بسیار زیاد است.

شایان ذکر است؛ معاونت حقوقی باشگاه استقلال و دیگر مسئولان این مجموعه نسبت به این جریمه سنگین مالی واکنش نشان داده و بلافاصله اعلام کردند مراتب اعتراض و شکایت خود را به کمیته انضباطی انتقال خواهند داد. باید دید ایا این اعتراض راه به جایی می‌برد یا خیر!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها