کد خبر : 80817

جیران با دخترای جذاب و تخیل و کپی از حریم سلطان و .... !

جیران با دخترای جذاب و تخیل و کپی از حریم سلطان و .... !

سریال جیران که دیگه داره به داستانای جذابش میرسه حواشی جذابتری رو هم داشته که مخاطب رو حسابی متعجب کرده!

شایانیوز-  خب دیگه میدونیم و می بینیم که تو این چند سال اخیر به خصوص با زیاد شدن کرونا کم کم کار سینمایی ها کساد شده بود چرا که سینماها خب بسته بودن! به همین دلیل راهی باز شد برای سریال های شبکه خانگی که بترکونن و حسابی برد کنن! البته که همینم شد و تو این دو سه ساله مثل بنز پشت بند هم سریال ساختن با کلی بازیگر مشهور و نوپا. اما بین این سریالا بعضیاشون بیشتر از همه مخاطب پیدا کردن که خب برمیگرده به هوش و ذکاوت آقای کارگردان. مثلا نمونه بارزش سریال "جیران" که این روزا هم پخش میشه و هر هفته میاد اما از خوبیای جیران این بوده که با وجود کلی حاشیه و حتی یکبار هم توقیف، همچنان داره راهش رو میره چرا که جیران جووون قلق مخاطب دستش اومده!

حالا این قلق چیه؟ در ادامه همرو مشاهده می کنید و متوجه موضوعات خواهید شد. اما از حواشی که سریال حسن آقای فتحی داشته مثلا همین قسمت هفته پیشش بود که تو یه سکانس روشن خان تو حموم تشریف دارن و در همین حین نقره خاتوم هم میاد و خلاصه که عاشقانه هایی هم بینشون رد و بدل میشه و شاید این دقیقا همون قلقی باشه که ازش گفتیم و جناب نویسنده اومده در شرایطی که شاید اروتیک هم به نظر میرسه عشق روشن به نقره رو فاش میکنه!!

گاف عجیب طراح گریم واسه نقش روشن که خیلی تابلو بود!!

حالا که به روشن خان با بازیه مرتضی آقاکاشی رسیدیم پس بهتره یکی از گاف های فاحش سریال رو هم بگیم چرا که این روزا هیچ چیزی از زیر دست چشمای تیزبین مخاطب رد نمیشه.

در یکی از قسمت های جیران که روشن خان حضور زیادی داشت، تعداد نماهای بسته از صورت او هم بالا بود و وقتی می‌خندید، پایه ایمپلنت دهانش کاملا مشخص می‌شد. طبیعتا طراح گریم سریال باید بیشتر روی چنین مواردی حساسیت به خرج می‌داد.

 

جیران با دخترای جذاب و تخیل و کپی از حریم سلطان و .... ترکوند!

سریال جیران هوادارای زیادی داره و تا به حال تونسته مخاطب رو به خوبی جذب کنه. اما حالا چطور؟ حسن فتحی اومده و همه موارد رو در نظر گرفته. حالا چیا؟

خب بین شاهان ایرانی ناصرالدین از شاهانی بود که زنان صیغه ای و عقدی بسیاری داشت و خب جدا از مسئله امیر کبیر، اصلا حرمسراش خودش کلی جنجالی بود. بیننده هم که خب اشتیاق داره تا بدونه در حرمسرا های شاهان چه میگذشته بنابراین حسن خان فتحی با بهره گیری از تاریخ و تخیلات نوبیسنده و کمی هم چاشنی کپی برداری از آهوی من مارال و سریال ترکیه ای حریم سلطان، در نهایت جیران رو درآورد که خب همه اینها میتونه رو همدیگه به راحتی مخاطب رو مثل آهنربا جذب خودش کنه.

از طرفی هم دیالوگ های جنسی و آرایش زنان دربار که یکی از یکی غلیظ تره با ظواهری بسیار چشمگیر تونسته چشم بیننده رو بند خودش خودش کنه!

خب قطعا سریالی که اینهمه بازیگر تاپ و جَوون داره و موارد گفته شده هم درش اومده، میتونه موفق باشه و تا به اینجای کار هم خوب بود و با وجود اینکه چند باری هم به دست انداز های حواشی گیر کرده اما باز قسر در رفته.

حالا چرا تو این سریال پر حاشیه روسری زنان به یک طرف انداخته میشه؟!

برخی معتقدند یکی از دلایل اینکه زنان در سریال جیران روسری خود را به یک طرف می انداختند برای نشان دادن گردنبند و جواهراتشان بوده است، ازین رو روسری زنان به یک طرف انداخته شده بود تا طلا و جواهراتشان بهتر دیده شود.

یک نظریه دیگر برای اینکه زنان یک طرف روسری خود را به عقب می انداختند این بود که زنان بیوه با زنان شوهر دار و دختر های مجرد تشخیص داده شوند، ازین رو زنان متاهل یک طرف روسری خود را به عقب می انداختند و زنان بیوه هر دو طرف روسری خود را به پایین می انداخته و دختران مجرد هر دو پر روسری خود را به عقب می انداختند.

4654684

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها