کد خبر : 80815

عکس/ عاشقانه شگفت انگیز عابدزاده و همسرش توجه کاربران را جلب کرد

عکس/ عاشقانه شگفت انگیز عابدزاده و همسرش توجه کاربران را جلب کرد

احمدرضا عابدزاده، دروازه باش اسطوره ای تاریخ فوتبال ملی ایران با انتشار تصویری عاشقانه از خودش و همسرش، توجه کاربران به خود جلب کرده است.

وقت صبح- این اولین باری نیست که تصاویر عاشقانه احمدرضا عابدزاده و همسرش نفیسه لطیفیان تحسین کاربران را به دنبال دارد. آن ها این بار هم تصویری مشترک عاشقانه در تهران منتشر کرده است.

پیش تر آن ها در پرتغال و اسپانیا نیز تصاویری عاشقانه در اینستاگرام شان نشر داده بودند.

به عقیده کاربران این دو، یکی از زوج های وفادار و تحسین برانگیز میان جامعه فوتبالی ایران هستند.

 

عاشقانه شگفت انگیز عابدزاده و همسرش توجه کاربران را جلب کرد

 
نفیسه لطیفیان که در 16 سالگی با احمدرضا عابدزاده ازدواج کرده است، همیشه و در همه مصاحبه هایش از عشق به همسرش صحبت می کند.

او که در 18 سالگی با به دنیا آمدن دخترش نگار مادر شده است، عشق به احمدرضا عابدزاده را نقطه قوت زندگی و تحمل سختی هایش می داند.

بیوگرافی احمدرضا عابدزادهاحمدرضا عابدزاده متولد 4 خرداد 1345 در آبادان دروازه بان سابق فوتبال می باشد.

او با 190 سانتی متر قد در تیم ملی و باشگاهی آنچنان درخشید که لقب عقاب آسیا را گرفت و حالا در دوران بازنشستگی رستوران داری و گاهی مربیگری می کند.

خبر تلخ سکته عابدزاده در 12 اسفند 1380  اشک میلیون ها ایرانی را درآورد، او با سردرد شدید در بیمارستان بستری شد و چند روز بعد بخاطر سکته به کما رفت.

در نهایت بعد از عمل جراحی تا مدتی قدرت تکلم خود را از دست داد تا اینکه برای خارج کردن لخته خونی به سوئد رفت و کاملا درمان شد و به زندگی بازگشت.

عابدزاده حالا چند سالیست رستورانی بنام برگر بار در شهر متل قو افتتاح کرده است و می گوید شاید عجیب بنظر برسد اما رستوران داری حرفه مورد علاقم است. همیشه زمانی که فوتبال بازی می کردم دوست داشتم شرایط پیش بیاید که بتوانم رستوران خودم را داشته باشم و با مردم بی واسطه در ارتباط باشم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها