کد خبر : 80814

گونه های زاویه سازی شده ساناز سعیدی سوژه شد

گونه های زاویه سازی شده ساناز سعیدی سوژه شد

ساناز سعیدی بازیگر محبوب با فوتوهای گنگ بالاش کل اینستا رو زیر و رو کرده، اخیرا با تیپ و فیگور خفنش تو کوه داره غوغایی میکنه که بیا و ببین!

شایانیوز- ساناز سعیدی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "نفس" تونست به شهرت باورنکردنی برسه. از اونجایی که ساناز سعیدی چهره و استایل خوبی برای بازیگری داره، باعث شده خیلی زود بتونه جای خودش رو در این حرفه باز کنه و با پذیرش نقش های مختلف سرتر از خیلی از بازیگرای دیگه باشه. ساناز سعیدی در کنار حرفه اصلیش علاقه زیادی به این داره که مدام تو چشم باشه و فازای گنگی بگیره و یکم خودشیفتگیاش رو به نمایش بذاره و واسه همین هم تو پیج اینستاش حسابی پر سروصداس!

ساناز خانوم که این روزا کلا زده تو فاز اینستابازی و چنان فیگورایی میاد که همه تو کفش میمونن، حالا این بار با یه ژست جدیدی از خودش رونمایی کرد. خانوم خانوما که گویا تو این عکس تو دشت و دَمنه، یه جوری خودش رو ساخته که تنها چیزیش که حسابی به چشم میاد فقط و فقط پروتز عجیبیه که تو گونه اش کار گذاشته.

به قدری این قسمت در صورت ساناز سعیدی تو چشمه که حتی تو سریال اخیری هم که بازی کرده بود، یعنی سریال "از سرنوشت" همه نظرا رو به خودش جلب کرده بود. در کنار فیگور و گونه خاص خانوم، باید به میکاپ برنز و شرقی طورش هم اشاره کنیم که رسما یکی دیگه رو از این خانوم بازیگر ساخته!

q

جذابیت خاصِ ساناز سعیدی که همه چشما رو زوم کرده رو خودش!

ساناز سعیدی جزو بازیگرایی که چندان بخواد از پیجش واسه پول درآوردن استفاده کنه نیست و با وجود اینکه چهره جذابی داره و با میکاپای مختلف و رفتن به آتلیه های مختلف میتونه کلی مایه تیله به جیب بزنه، ولی این کارو نمیکنه. اما این موضوع باعث نشده که ایشون از بقیه عقب بمونه و با کات گونه ژذابش شده یکی که انگاری حق همه رو تو خوشگلی خورده.

ساناز خانوم با چشمای رنگیش جزو بازیگرای خیلی تو دل برو به حساب میاد که تونسته خودشو یهو بکشونه اون بالا مالاها و با خفن بازیاش از اون چیزی که هست هم بالاتر بره! البته نسبت به اولین روزی که تو سریال "نفس" دیده شد تقریبا تغییرات زیادی کرد و میشه گفت بلده چطوری دل مردم رو به دست بیاره!

hh

 

gjk

فیگورای ستودنیِ ساناز سعیدی که گنگشون پُره حساااابی!

ساناز سعیدی علاوه بر اینکه ثابت کرد خیلی تو زمینه جذاب بودن و استایلای خاص دستی بر آتش داره و خیلی ملیح میتونه باشه، بعضی اوقات هم چنان ژستایی میگیره که همه تو کفِش میمونن. این بازیگر خوش چهره که قبلنا خیلی ساده و شیک فیگور میگرفت، حالا زده تو کارِ  ژستایی که خانومو خیلی لات و خفن نشون میده و افتاده رو دور اینکه یه عکاس بگیره و هی بیفتن دنبالش واسه عکس گرفتن ازش در حالت های مختلف که عجیب هم در هر حالتی دوست داشتنیه این خانوم زیبا!

 

 

kshfs

 

sjgfjf

ساناز سعیدی یه نچرال فیس جذابی اونور داره که بیا و ببین!

ساناز سعیدی یه بازیگر فروردین ماهیه که تو سال 68 به دنیا اومده و با تلاش بسیار تونسته به این جایگاهی که الان داره برسه. شاید تو ایران ساناز سعیدی به عنوان یه بازیگر خیلی خوش چهره و جذاب در ایران شناخته شده باشه که کمتر کسی میتونه رو دستش بیاد، ولی در واقع یه همزاد دوست داشتنی هم میون ترکا داره که خیلی هم طرفدار داره و البته این خانوم ترک اصلا به چهره اش دست نزده و با کات گونه و پروتز چندان میونه ای نداره و واسه همین تو جذابیت باید ساناز خانوم جلوش لنگ بندازه!

gf

fdfhs

 
 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها