کد خبر : 80799

ستاره استقلال به پرسپولیس پیشنهاد شد/ پشت پرده تلاش برای یاغی شدن بازیکن آبی‌ها

ستاره استقلال به پرسپولیس پیشنهاد شد/ پشت پرده تلاش برای یاغی شدن بازیکن آبی‌ها

در نقل و انتقالات تابستانی ستاره فرانسوی استقلال به پرسپولیس پیشنهاد شده بود.

یکی از بهترین‌های استقلال در فصل گذشته آرتور کوین یامگا هافبک فرانسوی این تیم بود. یامگا که با ۱۰ گل زده بهترین گلزن آبی‌ها در سال قبل بود و نقش پررنگی در قهرمانی تیمش داشت، یکی از سوژه‌های جذاب نقل و انتقالاتی بود.

در همان موقع شایعه شد این بازیکن مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است ولی بنا بر دلایلی این انتقال رخ نداد.

موضوعی که البته خود یامگا چند روز قبل تکذیب کرد و در واکنش به مذاکره با پرسپولیس گفت: تمام این شایعات غلط و نادرست است. من اصلا نمی‌خواستم استقلال را ترک کنم ضمن اینکه من با این باشگاه تحت قرارداد بودم. هیچ‌وقت با پرسپولیس مذاکره‌ای نکردم؛ من یک مرد آبی هستم و امیدوارم تا مدت زیادی در ایران باشم و با پیراهن استقلال به کارم ادامه بدهم.

اما واقعیت ماجرا چیست؟ پیگیری‌های ما نشان می‌دهد، مدیربرنامه‌های ایرانی یامگا که با مدیران استقلال به مشکل خورده بود، این بازیکن را به دو تیم پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد داد و مدعی شد می‌تواند به راحتی قراردادش را با استقلال فسخ کند.

این درحالی بود که کوین یامگا یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت و جدایی اش به این راحتی‌ها نبود. مدیران پرسپولیس هم به ایجنت یامگا اعلام کردند، بعد از مشورت با یحیی گل محمدی و البته تیم حقوقی پاسخ خود را اعلام خواهند کرد.

با وجود اینکه یحیی موافق جذب یامگا بود، دیگر خبری از مدیران پرسپولیس نشد و این انتقال صورت نگرفت. پرسپولیسی‌ها می‌دانستند که در صورت جذب یامگا، با شکایت استقلال مواجه خواهند شد و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواستند وارد دعوای حقوقی آن هم با رقیب سنتی خود بشوند.

از همین رو قید جذب یامگا را زدند و به مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کردند، تنها درصورتی او مذاکره می‌کنند که یا رضایتنامه خود را از استقلال گرفته باشد و یا برگه فسخ قرارداد به همراه داشته باشد.

درواقع بین پرسپولیس و یامگا مذاکره مستقیمی شکل نگرفت ولی از طرف ایجنت این بازیکن، ستاره فرانسوی استقلال به پرسپولیس پیشنهاد شد ولی با توجه به قرارداد این بازیکن با استقلال، پرسپولیس قید جذب یامگا  را زد.

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها