کد خبر : 80728

مریم معصومی با شلوار چرم و خنده شیطنت آمیز

مریم معصومی با شلوار چرم و خنده شیطنت آمیز

مریم معصومی بازیگر خوش چهره که این روزا داره با تبلیغات راه و بیراهش همه رو به بیراهه کشونده، با تغییر و تحولات جینگولش اینستا رو گلگون کرد!

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگران محبوب و البته فوق العاده خوش استایل سینما و تلویزیونه که بعد از بازی در سریال "همه چیز آنجاست" چندان در فضای بازیگری دیده نمیشه و بیشتر خودش رو غرق در کسب درآمدهای هنگفت از طرق دیگه کرده. مریم معصومی که نشون داد علاقه بسیارش به بازیگری در گرو شهرت و بعدش هم زدن تو کار یه پیج خفنه که میتونه باهاش کلی پول دربیاره، حالا حسابی داره واسه خودش میتازونه. مریم معصومی با استایلا و میکاپای اروپایی و خفنش چنان شاخ شده تو فضای مجازی که اگه اینطوری پیش بره قطعا یه سوتون اینستا مال خودِ خانومه و بس!

مریم خانوم اما پس از مدت ها که تنها با استفاده از تیپای منحصر به فرد و خفن داشت پیجش رو میچرخوند، چند وقت پیش با یک سری تغییرات ژذاب که از ریشه و اساس ایشونو دچار تغییر و تحول کرده بود روبه رو شد. مریم معصومی توی عکسی که منتشر کرد با موهای بلوند شده و بسیار دلنشین نشون داد که هر طوری که باشه باز هم تو دل برو و خوشگله و چیزی کم نداره که بخواد بابتش هزینه عملای الکی پَلکی کنه!

البته مدت ها قبل این بازیگر اذعان کرده بود که علاقه ای به رنگ مو نداره و تا حالا هم موهاش رو رنگ نکرده، اما این تغییرات یهویی باعث شد تا ذهن بسیاری از کاربرا بره به این سمت که قطعا چیزی شده و ما خبر نداریم!

ds

مریم معصومی با شاخ بازیاش دسته اولِ بازی دستشه!

 
مریم معصومی از همون ابتدا که با چند تا فیلم سعی داشت برسه به شهرت باورنکردنی که البته الان هم رسیده، کلی فیس و افاده داشت که خروار خروار واسه نقشاش خرج میکرد. اما از اونجایی که دید نمیشه پول چندانی از این جور حرفه ها درآورد، گفت چه کاری بهتر از تبلیغات تو فضای مجازی که میتونه بابت یکیشون پول کلی از این فیلمای سینما رو جبران کنه و رسما رو پول خیمه بزنه!

واسه همین هم زد تو کار تبلیغات راه و بیراه و از هر ترفندی که بتونه برای اینکه این برند و اون میکاپ آرتیست و اینوریا و اونوریا رو بولد کنه استفاده کرد. شاید باورتون نشه ولی ماهی نیست که خانوم با رفتن به آتلیه های جورواجور و البته آرایشگاه های خفن و بالا شهر تهرون از خودش عکس نذاره و با کلی تغییرات کف بر نخواد اثبات کنه که از بقیه سرتره!

as

g

hhh

مریم معصومی با اره برقی اومد تو مراسم اکران!

چند وقت پیش مریم معصومی به مناسبت مراسم اکران یکی از فیلم هایی که تصور هم نمیشه خودش توش بازی کرده باشه با کلی چیتان پیتان و خفن بازی تشریف آورد. مانتوی فوق العاده بلند و پر از طرح خانوم که البته با کفشای ده متریش ترکیب تقریبا خوبی رو ساخته بود، حسابی توجه همه عکاسا رو به خودش جلب کرد.

در این میون وقتی عکسا رو نگاه میکنین، بیشترین چیزی که به چشم میاد ناخونای عجیب غریبشه که عین اره برقی دستکش توریش رو پاره کرده و زده بیرون. این مدل استایل مریم خانوم حسابی همه رو گرخوند که این آخه چه تیپیه و میشه گفت همین اشتباه تو تیپ زدنش باعث شد کل جذابیت ظاهریش تو عکسا از بین بره!

t

r

وقتی مریم معصومی میشه یه پا ورزشکاران پیروز باشیدِ خفن!

مریم خانوم که هر جا ظاهر شده همیشه با استایلاش خبرساز شده ایندفعه با یه تیپ جدید اومد و به کمک یه مونوکروم کرم خوش تیپ بودنش رو به رخ بقیه کشید. البته این تنها استایل جذاب مریم یا به قول خودشون نور بانو نبود خانم یه سلفی آسانسوری از استایل باشگاه رفتنشون منتشر کرد که کلی دل هواداراش رو برد.

wq

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها