کد خبر : 80703

ریحانه پارسا بزرگترین راز زندگیش را لو داد

ریحانه پارسا بزرگترین راز زندگیش را لو داد

ریحانه پارسا که این روزها ساکن ترکیه است جنجال بزرگی را علیه پدربزرگش به راه انداخت و درمورد ایشان صحبت های زشتی کرد.

شایانیوز-  ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران و بازیگر حال حاضر در اینستاگرام می باشد که حسابی تو نقشش فرو رفته و ملتو سرکار میذاره. حالا چجوری؟ ریحانه پارسا هر چند روز یکبار فازی جدید داره به این شکل که یه روز میاد مدل استایل هایی عجیب و نامتعارف میشه! یه روز میاد ناله میکنه که من بی پولم و تنها! یه روز میشه مکانیک و از باشین بازیش نشون میده! یه روز دیگه میشه نویسنده و کارگردان و فیلمی کوتاه میسازه و.... هزااار داستان دیگه که تو همین یک سال و نیم ریحانه پارسا از خودش نشون داده و همچون آفتاب پرست رنگ عوض کرده.

ریحانه پارسا اما حالا چند ماهی میشه که انگاری حس و حال بزرگ شدن بهش دست داده و دیگه خودش رو حقیر نمیدونه. خانوم خانوما از کجا و چطورش رو خدا داند، اما به شرایط بهتری رسیده و فعالیت مدلینگی و ورزشی خوبی رو در پیش گرفته. البته که این خوب بودنه هم باز به نسبت گذشته خودشه نه جامعه مدل ها! 

ریحانه پارسا بزرگ ترین راز زندگیش رو لو داد

ریحانه پارسا در کل در صفحه اینستاگرامش هر طور که دلش بخواد تند و تند عکس و فیلم از خودش منتشر میکنه و کلا رو قید و بند و یا ترتیب خاصی این کار رو انجام نمیده به همین دلیل همه مدل عکسی تو پیجش دیده میشه. در ادامه نمونه ای از خل بازی خانوم خانومارو مشاهده می کنید.

reyhaneparsaj_1660387587

عکسای بچگی ریحانه پارسا که نشون میده از دست باباش در رفته!

ریحانه پارسا مثلا بارها و بارها شده که از مادر و پدرش گفته و اونهارو به الفاظی رکیک بسته. وی که تا به حال چندین بار ادعا کرده توسط پدرش در خشونت بوده و یه جورایی از دست پدرش در رفته، با انتشار تصاویر مختلف این موضع رو بیان میکنه.

خانوم بازیگر اینبار هم با انتشار عکسی از پدربزرگش صحبت های زشتی در خصوص اومطرح کرد. ریحانه پارسا پدربزرگش را یکی از بزرگ ترین ترومای زندگی اش معرفی کرده است.

مثلا چند وقت پیش تصاویری از کودکی خود به اشتراک گذاشت که خب خیلی کوچولو بود و در رابطه با انتخاب و اجبار و ... صحبت کرد. اما بعد تر نیز تصا.یری از خود منتشر کرد که به گفته خود در عروسی گدرش بوده و با لباسی نه چندان متعارف می باشد. البته که ریحانه ای که عکسای حال حاضر خود را به حالتنی برهنه میذاره دیگه انتشار تصاویر بچگیش که براش کاری نداره!

Untitled

 

ریحانه پارسا مودی ترین مودیه دنیاست!

ریحانه پارسا در خارج از کشور با افراد زیادی در ارتباط بود و خب اگه بخوایم خودمونو گول نزنیم باید بگیم که هممون میدونیم قطعا با همشونم رابطه جنسی داشته و دست آخر هم میاد میگه مقصر مادر پدرم بودن که زندگی منو خراب کردن!

در صورتی که خیلی از دختران هستند که این شرایط براشون پیش میاد و تو وضعیت بدی هم به سر میبرن اما راه دیگه ای رو پیش میرن و این دلیلی قانع کننده برای کارهای زشتی که ریحانه خانوم تا به حال کرده نیست.

ریحانه پارسا هنوز هم دست بردار نیست و هر چند روز یکبار پسری رو به عنوان عشق معرفی میکنه. مدتی پیش هم که در کنار مردی سن بالا با عنوان شوگرددی قدم میزد! در ادامه عشق چند وقت پیش خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که احتمالا ایشونم تنها چند وقت مهمون دل ریحانه پارسا بودن!

آخرین باری که ریحانه پارسا به طور علنی مخ پسر زد!!

البته که یه وقت فکر نکنید ریحانه پارسا تا همونجای کار رو تموم کرده بلکه باز هم با چهره ای جدید رفته تو رابطه ای بسیااار نزدیک در حدی که ریحانه پارسا برای اواین بار از پارتنرش رونمایی کرده.

میلاد خدایی چهره مشهوریه که ابتدا کارای عکاسیه ریحانه پارسا رو انجام میداده و همکاری داشتن با هم اما به مرور همکاریشون نزدیک تر شده و حالا این دو چهره به گفته خود همدیگرو خیلی دوست دارند!

ناگفته نمونه که ریحانه پارسا به گفته خودش، ابتدا و برای اولین بار این خودش بوده که به میلاد خدایی ابراز علاقه کرده و باعث شکل گرفتن این رابطه شده که خب این حرکت خانوم بازیگر هم مورد استقبال کاربران قرار گرفت و جسور خطابش کردند و هم نظراتی منفی دادند!

Untitled

حمله ریحانه پارسا با تتو به خودش!

ریحانه پارسا در این تصویر نشان داده که چند تتوی جدید روی صورت اش قرار گرفته و ده ها تتوی عجیب دیگری نیر روی دست های او انجام شده است. البته این تنها بخش کوچکی از هجوم تتوها به بدن ریحانه پارسا است. البته یه شکی هم هست که به اعتقاد برخی این تتوها افکت هستن و با نرم افزارهای مجازی روی تصویر اعمال شده باشد. اما هر چه هست گویا ریحانه خانوم علاقه زیادی داره که مثل سحر قریشی خودش رو خط خطی و رنگی کنه!

دکتر الله وردی، دکترای مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به رکنا می‌گوید:

ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است. احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می کند که دوست داشته نشده است.

بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می شود حس کند که انگار در حال سقوط است.

ezgif.com-gif-maker+(6)

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها