کد خبر : 80701

"نیوشا ضیغمی" در حد حوری بهشتی

"نیوشا ضیغمی" در حد حوری بهشتی

نیوشا ضیغمی از بازیگرای جذابیه که تصاویر بسیاااار زیادی قد موهای من و شما تو فضای مجازی داره اما اینبار با سانسور ناشیانه سوژه شد!

شایانیوز-  نیوشا ضیغمی از بازیگرای به نام و خوش چهره سینما و تلویزیونه که همیشه بر روی پرده نقره ای دیده شده بود و حتی از بازیگری هم خداحافظی کرد اما انگاری یهو نظر خانوم خانوما تغییر کرد و در سریالی با نام "بی نشان" ایفای نقش کرد، اونم چی؟ تو سریال تلویزیوووونی! حالا چرا اینو میگیم چون معمولا بازیگرانی همچون نیوشا ضیغمی قاب جادویی رو در سطح خودشون نمیبینن و خیلی کم پیش میاد که چنین حرکتی بزنن اما خب نیوشا ضیغمی در بی نشان نکاتی داشت که در ادامه خواهیم گفت!

نیوشا ضیغمی از اون دسته خانومایی بوده و هست که بعد از ازدواجش و با ثروت همسرش تونست وارد عرصه های دیگه شغلی هم بشه. مثلا خانوم خانوما کلینیک زیبایی زد و شد خانوم مدیر، اونم تو مناطق بالای تهرون! بعد اومد و زد تو کار مزون و لباس و طراحان ایرانی و .... اما حالا مدتیه که از خانوم بازیگر فعال خبری نیست تا ببینیم چی میشه!

حالا همه اینها به کنار در ادامه تصویری از نیوشا ضیغمی دیده میشه که خانوم خانوما بال درآوردن و فرشته شدن اما انگاری یکی از هواداراشون زیادی غیرت به خرج دادن و موهاشون رو پوشوندن!!!

 

نیوشا+ضیغمی (2)

شغلای حالی به هولی و پررر پول نیوشا ضیغمی!

همونطور که گفتیم نیوشا ضیغمی زد تو کارا و شغلای دیگه که البته با کار تبلیغاتش میشه کلی کار و درآمد! نیوشا ضیغمی میدونید که کلا زیاد به خودش میرسه و هم از لحاظ لباس و استایل و هم آرایش و خوشگل کردن دست زیادی در آتش داره برای همین خب هم میره برای مزون های مختلف مانتو پُرو میکنه، اونم چه مانتوهای گرونی! و هم مدل آرایشی میشه و خلاصه همه جا هست!

اما نیوشا ضیغمی حالا به گفته خودش بعد از بیش از دو سال تحقیق میخواد بزنه تو کار طراحی های ایرانی و داخلی و اونطور که دوست داره لباس بدوزه و یه کار جدید انجام بده!

عکس های منتخب نیوشا ضیغمی بازیگر زیبا و جوان در تلگرام و کانال ها

 

Untitled (1)

چهره اصلیه نیوشا ضیغمی تابلو شد و صدای همرو درآورد!

حالا جز مزون و لباس بازی نیوشا خانوم رو تا به حال کسی بدون آرایش و میکاپ ندیده اما در سریال بی نشان خب چون مجبوره با گریمی ساده باشه و هفت قلم آرایش نکنته انگاری بی روح دیده میشد و چون جدیدا ابروهاشم درسته کرده خیلی از بینندگان بر این نظر بودند که فیس نیوشا ضیغمی انگاری شده یه صورت پر از ژل و بوتاکس و باد کرده که دوتا ابروی تیره و پهن داره! و خب این شمایل چندان جالب نیست!

نیوشا+ضیغمی+در+سریال+بی+نشان

211011_870

نیوشا ضیغمی کارخونه خوشگل کُنون داره!

از طرفی هم دیگه این روزا خانومای بازریگر که حسابی زدن تو کارای زیبایی خوب دارن پول درمیارن که البته انگاری حق دارن! دیدین که دیگه دخترامون چه با مدرک دانشگاهی و یا چه بدون مدرک همه و همه رفتن به سمت شغلایی مثل کاشت و طراحی ناخون و اکستنشن مو و مژه و خلاصه این جور کارا چرا که توش پووووله!

خانومای بازیگر هم اومدن گفتن چرا که نه؟ ما هم میزنیم تو این کارا و حالا امثال نیوشا خانوم ضیغمی و نفیسه روشن شدن برای خودشون صاحب کار و البته خانوم مدیر! که خب سالن های زیبایی مجللی دارند و در این راستا فعالیت می کنند! بهاره رهنما هم دید نمیشه اینجوری به همین دلیل زد تو کار تبلیغات و لایو های متمدنانه که آره من بلدم بلدم! اما خب باید یکی پیدا بشه بگه خانوم بازیگر شما کی وقت کردید تو اینهممممه موضوع مختلف اطلاعات در سطح بالا کسب کنید که در خیلی از موارد میگید بلدم و دخالت دارید؟!

nioshabeauty-photokade-10

تفلد بازی نیوشا ضیغمی! چرا تفلد؟ به همون دلیل که یونیکورن پوشیده!

این بازیگر مشهور یک تیر ماهی است و به تازگی وارد سن و سالی جدید شده. شاید چندان بهش نیاد شاید هم بهش بیاد ولی نیوشا ضیغمی 42 ساله شد! در ادامه تصاویری از خانوم بازیگر مشاهه می کنید که براشون جشن تولد گرفتن و ایشون هم با مانتوی خط خطی و یونیکورنیشون تشریف بردند که در نوع خود با این سن جالب بود.

f

تولد میون آقایون هیکلی! عجیبن غریبا

اما از نکاتی که تولد خانوم بازیگر داشت این بود که ایشون تصاویری رو از خود منتشر کردند که مشخص بود براشون جشن تولد گرفته شده اما جدیدا تصاویری دیگر درز کرد که نیوشا ضیغمی بین آقایان هیکلی هستند و هیچ خانومی حضور نداره! به همین جهت یکی از کاربران به شوخی نوشته بود انگاری تو سالن بدنسازی مردونه براش تولد گرفتن! که خب چندان غیر مرتبط هم نبود و با توجه به اینکه همسرشون هم حضور نداشتند موضوع طلاق رو پر رنگ تر کرد.

newshaaaa

آشنایی نیوشا ضیغمی با آقای شوهر

نیوشا سال 1389 با آرش پولادخان ازدواج کرد. آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

نیوشا ضیغمی وضعیت مالی بسیار خوبی دارد ولی خودش همیشه در مصاحبه ها تاکید دارد که وضعیت زندگی آنها خیلی معمولی است و در حد مردم و در خانواده ای بسیار ساده زیست به دنیا آمده است و هرچه اموال دارد خودش کار کرده و به دست آورده است.

unnamed+(1)

 

نیوشا+ضیغمی

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها