کد خبر : 80639

فیگورای خفن لیلا اوتادی که همه مدلا رو زد زمین!

 فیگورای خفن لیلا اوتادی که همه مدلا رو زد زمین!

لیلا اوتادی بازیگر خوش چهره ایرانی که این روزا با استایلای خفنش داره تو اینستا گردوخاک به پا میکنه، جدیدا با یه فوتو تزریقای عجیبشُ رو کرد!

شایانیوز- لیلا اوتادی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که شاید این روزا چندان در قاب دوربین کارگردان های مختلف خبری ازش نباشه، ولی با پست و استوری هایی که منتشر میکنه، ثابت کرده که زندگی خوب و بر وفق مرادی داره. از اونجایی که لیلا اوتادی در کنار بازیگرانی مثل الناز شاکردوست به عنوان زیباترین بازیگران به شمار میاد، همیشه خیالش راحته که هیچ وقت طرفداراش رو از دست نمیده. لیلا اوتادی در کنار حرفه اصلیش داره از شهرتش حسابی استفاده میکنه و تو اینستا با عکسای جینگول مستونش فازای بترکون داره که نگو و نپرس!

شاید براین باور باشید که لیلا اوتادی جزو نچرال فیس های سینمای ایران به شمار میاد، درواقع خیلیا این فکرو میکردن تا اینکه خانوم خانوما عکسی منتشر کرد که ثابت میکنه همچین ادعایی اصلا صحیح نیست. لیلا خانوم تو این عکسی که مشخصه در ماشین خفنش گرفته و جزو شروع کنندگان تریپ برداشتن تو ماشین اونم نصف شب بوده، حالا به یه ذره نوری که انداخته رو صورتش چنان پروتز و ژل های ترزریقی به چشم میاد که با دیدنشون رسما شوک میشین که اینی که تو عکسه واقعا لیلا اوتادیه؟!!

این بازیگر البته در نقش های متفاوتی که بازی میکرد، مدام از خودش ادا اصول در میکرد که یعنی خیلی ژذابم و از این حرفا ولی مثل اینکه چندان اعتماد به نفس کافی واسه افاده های خانوم وجود نداشته و حالا با این عسکس ثابت میشه که لیلا اوتادی بدجوری کمال طلبه و علاوه بر چشمای رنگی، میخواد تو تزریقات از بقیه سلبریتیا عقب نیفته!

q

لیلا اوتادی تو هالیوود هم کار میکرده ما نمیدونستیم؟!!!

حتما تابحال براتون پیش اومده که پس از دیدن بازیگری تو تلویزیون یا سینما بگین چقدر شبیه بازیگر خارجیاس یا اینکه واقعا شبیه یکی از بازیگرای هالیوودیه! درباره لیلا اوتادی این موضوع بسیار واقعیت پیدا میکنه و به قدری شبیه یکی از معروف ترین بازیگرای هالیوودیه که اگه ببینینش قطعا شوک میشین که انگاری دو تا سیب از وسط نصف شده هستن.

اسکارلت جوهانسون جزو مطرح ترین سلبریتیای اونور آبیه که با فیلم هایی همچون lucy و under the skin شده غول هالیوود تو بازیگری! اما اینور دنیا لیلا اوتادی هم داره با فیلمای خفنش میترکونه و با انتشار برخی عکساشون به قدری این دو شبیه به هم هستن که بگیم چی آخه و حتی فراتو از اون هم رفتن و لیلا خانوم با قراردادن چهره خودش از طریق فتوشاپ به جای بازیگر هالیوودی حسابی اینستا رو زیر و رو کرده!

jj

فیگورای خفن لیلا اوتادی که همه مدلا رو زد زمین!

 
لیلا خانوم از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه دید فضا خیلی واسه سلبریتیا مناسبه تا بیان و تو اینستا جولون بدن، شروع کرد به انتشار عکسای جینگول مستون از خودش و راه افتاده واسه رفتن به این آتلیه و اون آتلیه تا با میکاپ آرتیستای مختلف کار کنه و از زیبایی خدادایش نهایت استفاده رو برای مایه دار شدنش بکنه.

البته یکم ترکیب شده با ژل و پروتزای امروزی و یه چی در اومده خفن. البته شاید میکاپای لیلا اوتادی چندان به دلتون نشینه ولی قطعا با شاخ بازیایی که لیلا اوتادی با ژستای اعیونیش گرفته، ترکیب خوبی رو ساخته. درواقع لیلا خانوم ثابت کرد که برای خفن بودن چیزی کم نداره!

w

sgfsgf

Untitled

خودشیفتگی ناتمومِ لیلا اوتادی که دیگه داره خطرناک میشه!

لیلا اوتادی کلا علاقه زیادی داره از خودش سلفی و عکسای رنگ و وارنگ منتشر کنه، چون معتقده خیلی بی نقص و جذابه و از اونجایی که طرفداراشم حسابی از چهره اش تعریف میکنن دیگه رسما رو اَبرا سیر میکنه. واسه همینم تو پیجش پر از فوتوهای مختلفه که تو شرایط گوناگون و با فیس و افاده های باورنکردنی منتشر میکنه. اما هیچوقت کلیپ از خودش نذاشته بود که با آهنگ لیلا باشه و هِی با اشاره به خودش از خودشیفتگی هاش رونمایی کنه!

jh

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها