کد خبر : 80625

"نهال دشتی" خاتونِ لوس شاه با یه عالمه آرایش

 "نهال دشتی" خاتونِ لوس شاه با یه عالمه آرایش

نهال دشتی که این روزا در سریال جیران دیده میشه همانند همه هم صنفاش تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه اما اینبار آرایش نودش چندان به دل ننشست!

شایانیوز-  نهال دشتی از بازیگرای جذاب و خوش استعداد سریال پربیننده "جیران" می باشد که نقش همسر جوجوی ناصرالدین شاه رو بازی میکنه و ستاره خانومه. نهال دشتی البته که قبل از این کار هم بازی داشته و در کل یه هنرمند با استعداده اما خب میدونید که اگه یه فیلم یا سریال بگیره دیگه گرفته! اونوقته که بازیگراش حسابی حال میکنن و میرن تو چشم و قلب مخاطب.

نهال خانوم دشتی بعد از این کار البته که همانند بسیاری از همکارانش که جدیدا تو چند سال اخیر یاد گرفتن با انتشار تصاویر جورواجور و رنگارنگ شهرت بیشتری پیدا میکنن و کلی طرفدار پیدا میکنن، ایشون نیز یه عالمه عکس خوشگل و چیتان کرده در فضای مجازی داره که میشه ازشون یه آلبوم برای مسابقات مدلینگ فرستاد! البته که این عکس بازیا در دوران کرونا بیشتر شد چرا که خیلی از بازیگران نمیتونستن برن اکران و یا با مخاطب ارتباط برقرار کنن و یا حتی خیلیاشون برای اینکه تو جمع نباشن پیشنهاد کاری قبول نمیکردن در نتیجه هجوم میاوردن به اینستاگرام تا مخاطب فراموششون نکنه! 

از این ها که بگذریم و برسیم به سوژه اصلیمون باید به تصویری که در ادامه مشاهده می کنید اشاره کنیم که نهال دشتی یه آرایش مدل نود کرده که به قول برخی از کاربران چندان بهش نمیاد و بهتره که خانوم بازیگر همون رنگای بهاری رو برای استایل و چهرش انتخاب کنه!

فیس صورتی که حسابی به نهال دشتی نشست!

خب حالا ممکنه سوال پیش بیاد کدوم استایل های رنگ بهاری؟ خانوما از همون بچگی عاشق آرایش کردن میشن به خصوص که اگه در ایران زندگی کنن چرا که اگه خودمون رو نخوایم گول بزنیم هممون میدونیم که ایران یکی از کشورایی محسوب میشه که بیشترین استفاده از لوازم ارایش رو داره!

اما برخی از خانوما حالا بسته به فیسی که دارن و البنه رنگ پوستشون میکاپ های نود بهشون بیشتر میاد، برخی رنگای شاد و بهاری بیشتر به چهرشون میشینه و برخی هم قهوه ای یا تیره و ....

نهال خانوم دشتی این مدلیه که مثلا از رنگ صرتی برای آرایشاش زیاد استفاده می کنه. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که جدیدا هم بازیگران زن یاد گرفتن مثلا سایه رو یا شال و یا روسری ست میکنن که اتفاقا حرکت جذابی هم میشه!

unknown_271558312_4733360253379729_7195903868167747229_n

مامان که زشته بگو خواااهرشه! نهال دشتی و مامی ژَذااابش

خیلیا میگن نهال دشتی در سریال جیران خوشگلتره که البته راستم میگن! چرا که نهال خانوم در این گریم یه مدل ناز قاجاری پیدا کرده که با عشوه های به شدت زیادش کاراکترش بیش از اندازه نانا شده!!!

اما نهال دشتی به کنار، خانوم خانوما مادری داره از خودش جَوون تر و جذاب تر! مثلا در ادامه تصویری از مامان خانوم مشاهده می کنید که البته زشته بگیم مامانشه چرا که ایشون خودش یه پا دخترررره اونم از نوع هجده سالش!!!

اینم نمونه ای از کامنت کاربران همیشه در صحنه

-ماشالله بهشون میاد خواهر تون باشه نه مادر

-ایشون مادر شما هستند؟!!!!! اصلا بهشون میاد چون شما دو تا مثل خواهر بزرگتر و کوچکتر می مانید

-ای جانم.هزار ماشالله مادر و دختر.مبارکککککک

- کدوم مامانه؟

البته شهنوش خانم شهباززاده مادر خوشگل و جوان نهال خانوم خودش هم بازیگر است اما خیلی بازیگر پرکاری نیست و شاید معروف ترین و جدیدترین حضور ایشان در قاب تصویر حضور در سریال وضعیت سفید باشد. شهنوش در این سریال نقش همدم را بازی می کرد. ایشان در سریال تلویزیونی «نردبام آسمان» و سریال تلویزیونی «راه شب» و «یوسف پیامبر» نیز فعالیت داشته است.

جدا از اینها ظاهرا مادر جان هم در سریال جیران حضوری کمرنگ دارند و همسر آقاخان نوری هستند.

حال اصلا داستان سریال جیران چیه که انقدر شیفته پیدا کرده!

در بین شاهان ایرانش ناصرالدین شاه بیشترین زنان رو در حرمسرای خود به طور صیغه ای و عقدی داشته. به همین جهت حسن فتحی کارگردان زبل این سریال به سراغ تاریخ ناصر رفت و با توجه به اینکه تخیل نویسنده که شدیدا تو کار دخیله، در نهایت جیران رو جذاب از آب درآورد.

اما مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه (بهرام رادان) چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌ خانم تجریشی (پریناز ایزدیار) که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها