کد خبر : 80619

بازگشت پرحاشیه نجم الدین شریعتی به تلویزیون

بازگشت پرحاشیه نجم الدین شریعتی به تلویزیون

مجری پرحاشیه «سمت خدا» پس از چندی غیبت، دوباره به آنتن برگشت.

به گزارش شمانیوز: نجم الدین شریعتی مجری تلویزیون ایران متولد ۱۳۵۹ اهل مازندران است. نجم الدین شریعتی که بیشتر در تلویزیون فعالیت دارد، کمتر در جاهای دیگه دیده شده است.روایت جالب نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه «سمت خدا» از غلبه بر لکنت زبانش را در فیلم زیر ببینید.

چندی پیش نجم‌الدین شریعتی مجری شناخته شده برنامه‌های مذهبی تلویزیون، اعلام کرد که مدتی برای استراحت، نخواهم بود.

او جایِ‌خودش را به شخص به نامِ رضا ملایی که در رادیو معارف مجری شناخته شده‌ای بود، داد. 

این مجری قدیمی دوباره بعد از مدتی غیبت، امروز در برنامه «سمت خدا» حضور پیدا کرد. 

البته این تصمیم خودخواسته‌ای بود که بعد از اجرایِ چندین ساله در «سمت خدا» و ویژه برنامه رمضانی شبکه سه، مدتی استراحت کند و دور بماند. 

 

نجم‌الدین شریعتی چندین سال است به‌عنوان مجری برنامه‌های معارفی شبکه سه سیما شناخته می‌شود. در ابتدا برنامه «زلال احکام» و سپس «سمت خدا» را به‌عهده داشت و چند سالی هم اجرای برنامه سحرگاهی این شبکه تلویزیونی را اجرا کرده است.

همچنین، چندی پیش تیتری از کناره‌گیری «نجم‌الدین شریعتی» مطرح شد که او در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم این موضوع را کاملاً تکذیب و از بداخلاقی‌های رسانه‌ای ابراز ناراحتی کرد.

این بازگشت تمامِ حاشیه‌ها و شایعات کنار گذاشتن یا خداحافظیِ همیشگیِ شریعتی از تلویزیون را پایان داد.

شریعتی بارها اعلام کرده است که 15 سال با افتخار برنامه «سمت خدا» را اجرا کرده است و احساس می‌کند بعد از این سال‌ها، فاصله‌ای کوتاه برای استراحت لازم باشد.

زندگینامه نجم الدین شریعتی:

نجم الدین شریعتی در سال ۱۳۵۹ در شهرستان تنکابن در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمده و فرزند بزرگتر خانواده به حساب می آید. در رشته مهندسی نرم افزار تا مقطع لیسانس تحصیل کرده و فارغ از تحصیلات دانشگاهی، سابقه تحصیلات حوزوی نیز دارد.

ورود به حوزه اجرا از نیم رخ تا سمت خدا:

درست زمانی که تنها ۲۲ سال سن داشت، فعالیت خود را در زمینه اجرا آغاز می کند و در اولین تجربه خود برای اجرا برنامه نیمرخ که برای مخاطبین نوجوان و جوان تهیه شده بود، جلوی دوربین می رود و طولی نمی کشد که این برنامه مخاطب زیادی را به دست می آورد.

چهار سال بعد برای اولین بار در یک برنامه با موضوع مذهبی به نام “زلال احکام” جلوی دوربین می رود و اینبار نیز همچون سری قبل خوش می درخشد و در جذب مخاطب بسیار موفق عمل می نماید.

 

اما برنامه ای که شاید تمام مخاطبان تلویزیون آنرا با نجم الدین شریعتی می پسندند و می شناسند، سمت خدا نام دارد که در سال ۸۸ ایده های اولیه و مراحل تولید آن شکل می گیرد. برنامه ای که به صورت روزانه با یک کارشناس مذهبی در موضوعات مختلف به روی آنتن می رود.

قطع همکاری با تیم تولید سمت خدا:

برنامه سمت خدا از سال ۸۸ تا کنون هر روز مهمان خانه های مردم می باشد اما در طول این مسیر فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است. اما در سال ۹۳ نجم الدین شریعتی با عوامل تولید برنامه به مشکل خورده که علت اصلی آن تغییر تهیه کننده گفته میشد و نجم الدین از اجرای برنامه خودداری می کند و عوامل تولید نیز مجری دیگری را جایگزین او می کنند و حتی چند برنامه ای نیز بدون نجم الدین شریعتی به روی آنتن می رود.

اما دیگر مخاطبان برنامه سمت خدا را با اجرای آرامبخش و دلنشین نجم الدین می پسندیدند و در همان مدت زمان کوتاه انتقاد های زیادی به کیفیت قسمت های جدید سمت خدا وارد شد و مخاطبان خواستار برگشت نجم الدین شده بودند.

حتی گفته می شود که در این مدت، برخی از کارشناسان برنامه نیز به جهت حمایت از نجم الدین شریعتی، شرط کرده بودند که تا زمان برگشت او و تهیه کننده اصلی در برنامه حاضر نخواهند شد.

طولی نکشید که با حل مشکل و وساطت کارشناسان مذهبی برنامه، نجم الدین شریعتی مجددا به اجرای سمت خدا باز می گردد و این برنامه جذاب مجددا به روزهای اوج خود باز می گردد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها