کد خبر : 80587

فریبا نادری با پوشش بسیار گران قیمت + عکس

فریبا نادری با پوشش بسیار گران قیمت + عکس

فریبا نادری از بازیگرایی که استایل خاص نداره و هرگاه خواسته با لباس خودنمایی کنه زیاد موفق نبوده مثل تصویری از وی در این مطلب مشاهده می کنید

شایانیوز-  فریبا نادری از بازیگرای مشهور و باحالیه که در سریال های بسیاری بازی کرده و اوایل کارشم هنوز بینی عمل نکرده بود و با چهره دیگه ای دیده میشد اما حالا فریبا خانوم نادری از چهره های عروسکی و شاخی هستند که گهگاهی هم با چاشنی لباهای غنچه و چشمان خمار دل کاربراشونو میبرن! فریبا نادری با بازی در سریال ستایش تونست ده برابر از قبل معروف بشه و حالا اسم و رسمی خاص در این عرصه داره.

فریبا خانوم نادری هنرمندی با استعداده که بعد از درآوردن کاراکتر پری سیما نشون داد میتونه چقدر یه نقش رو خوب دربیاره و از اون مدل بازیگرا نیست که فقط دیالوگ رو بگه و بره! اما فریبا نادری بعد از این کار فحش خورشم ملس شد و کلی مورد عنایت کاربران قرار گرفت که این نشون میداد این بازیگر چقدر خوب تونسته به ذهن مخاطب نفوذ کنه اما حالا خیلی وقته که فریبا نادری در فیلم و سریالی دیده نمیشه و فقط به رو.زمرگی و لایف استایل خاصش میرسه.

اما فریبا خانوم خیلی اهل عکس گذاشتنه که خب استایل های مختلفش رو نشون میده اما از اونجایی که کمتر بازیگری پیدا میشه از نظر مخاطب خوشتیپ باشه، فریبا نادری نیز چندان به دلشون نمیشینه! در ادامه نمونه ای از تریپ خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که انگاری فویل پیچیدن به خودشون!

فریبا+نادری

فریبا نادری اینجوری میشه سوتون اینستا و خوشجلاااا

 
فریبا نادری مدتی میشه که حسابی تو اینستا داره واسه خودش میتازونه و اگه همینطوری ادامه بده قطعا میشه یه ستون درست و حسابی واسه فضای مجازی!

اما گویا فریبا خانوم از انتقادات بسیاری که بخاطر استفاده بیش از اندازه از فیلترای اینستا بهش میشده، این بار با اصل فیسش تشریف آورده به پیجشُ عکسی رو منتشر کرده که با دیدنش یاد الیزابت تیلور میفتی و امثالهم! این بازیگر که تو عکسش حسابی کرمو چِسبونده رو صورتش حالا شده یکِ همه خوشگلا و با آرایش چشم ملیح و البته فوق العاده خاصش و ادا اصولی که میخواد نشون بده نیازی به پروتز لب و این حرفا نداره، همهم رو کشونده عقب و خودش شده سوتون اینستا.

a

فریبا نادری بهش نمیاد اما از سلاطین .... اینستاس!

فریبا نادری چندان اهل میکاپ و آرایش نیست مگه اینکه عکاسیس باشه یا برای موردی مدل شده باشه! فریبا خانوم نادری چهره به نسبت زیبایی داره که البته دست نخورده نیست و با جراحی و یه ریزه کاری های دیگه تغییرادت زیادی در چهرش ایجاد شده اما باز خوبیش به اینه که تا همین جای کار قانع شده و مثل خیلی از بازیگران همچون خانوم متین ستوده دم به دقیقه دست به قلم برای تغییر چهرش نیست!

اما فریبا نادری از معتادین فیلتر های اینستاگرامیه و همیشه و در هر کجا که باشه با فیلتر یه دستی به صورتش میکشه و چیک چیک عکس! خانوم بازیگر گهگاهی هم برای تنوع برنز میکنه و باز سفید میشه که البته باز برنز شدنه هم دست فیلتراسیون رو میبوسه نه سولاریوم! 

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

Untitled

ac-image-q61653841089wb

فریبا نادری واسه شوهرش چه ضجه ای میزنه!

فریبا نادری وقتی که 19 ساله بود عاشق مردی میشه که از خودش سالها بزرگتره به طوری که فاصله ای پدر دختری داشتن اما در نهایت و با وجود مخالفت خانوادش فریبا خانوم نادری به عشقش میرسه و ازدواج میکنه.

همسر اول این بازیگر مسعود رسام کارگردان مشهور می باشد که البته بعد از چند سالی کوتاه زندگی، به دلیل سرطان آقای شوهر این عشق پایان یافت و زوج عاشق از هم جدا شدند! فریبا نادری البته که مجرد نموند ازدواج کردن و اینبار با فردی پولدار که انگاری به اصرار خود فریبا هم بوده اما حالا زندگی خوبی در پیش دارند.

در ادامه تصاویری از فریبا نادری در مراسم مسعود رسام مشاهده می کنید.

فریبا+نادری (1)

irs01_s3old_10531453534995181905

وقتی فریبا نادری التماس شوهرش میکنه بلکه بگیرتش!

اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود. خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها