کد خبر : 80552

عشق و حال مهران مدیری در خارج

عشق و حال مهران مدیری در خارج

فیلمی قدیمی از مهران مدیری در خارج از کشور در فضای مجازی دست به دست می شود که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

مهران مدیری بازیگر کم حاشیه در فضای مجازی است. مهمترین اتفاق اخیر برای مهران مدیری که سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است که فوت مادرش بوده است. مهران مدیری تاکنون هیچ عکسی از همسرش منتشر نکرده است که این امر حواشی زیادی برای مهران مدیری داشته است. در ادامه به آخرین خبر از  مهران مدیری  می پردازیم.

مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد، پسرش موزیسین است و دخترش طراح لباس می باشد. هر دو فرزند او شباهتی زیادی به پدرشان دارند.

در سال 1372 وقتی 26 ساله بود بعنوان بازیگر در مجموعه «نوروز 72» به کارگردانی داریوش کاردان کنار علی عمرانی و فریبا متخصص برای اولین بار دیده شد.

او سپس با سریال «پرواز 57» در قامت کارگردان و بازیگر سر زبان ها افتاد و یکسال بعد با مجموعه «ساعت خوش» به اوج شهرت رسید.

مهران مدیری در سال 1369 وقتی 23 ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام فرهاد متولد 1370 و یک دختر بنام شهرزاد متولد 1375 می باشد.

کودکی ام اصلا شبیه بچه های دیگر نبود ، دوستان زیادی نداشتم و همیشه احساس تنهایی می کردم.

دوست داشتم تنها در اتاق نشسته و کتاب هایم را ورق بزنم ، اسم هایشان را حفظ کنم و عکس هایشان را نگاه کنم ، بیشتر کودکی ام اینگونه گذشت !

برادر مهران مدیری رشته اش زیست شناسی بود و همین باعث شد که او به زیست شناسی هم علاقمند شود و کتاب های زیادی در این زمینه بخواند.

در ریاضیات همیشه خنگ بود ، هنوزم که هنوز است علت ریاضیات در جهان را نمی داند.

به نظرش بیهوده ترین و پوچ ترین درس است و هیچ وقت نمره ای بالاتر از 2 در این درس نگرفت ! به عقیده او ریاضی فقط در حد جمع و تفریق مفید فایده است.

خیلی ها می گویند آدم غمگینی هستی که این حرف درست است ، در طول روز غمگینی ام به شادی هایم می چربد ، زود هم خودش را نشان می دهد.

به قول یکی از دوستان ، غم اگر به جاهای ناجور نکشه ، چیز خیلی بدی نیست می تواند منشا خلاقیت هم باشد، ظاهرا در شرق برای غم نسبت به شادی اصالت بیشتری قائل هستند.

حامد بهداد درباره مهران مدیری می گوید: چند وقت پیش مهران را دیدم ، فهمیدم که او سه سال در جبهه جنگیده ، من این را نمی دانستم؛ شگفت زده شدم.


ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها