کد خبر : 80537

انگیزه‌های ۵ استقلالی جدا شده برای ضربه شدید به ساپینتو/ بمب نقل و انتقالات فصل گذشته دیگر طاقت ندارد!

انگیزه‌های ۵ استقلالی جدا شده برای ضربه شدید به ساپینتو/ بمب نقل و انتقالات فصل گذشته دیگر طاقت ندارد!

جذابیت مضاعف دوئل امروز گل‌گهر و استقلال، حضور بازیکنان پیشین استقلال در جمع سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی است.

گل‌گهر سیرجان و استقلال در شرایطی عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت که به جز حساسیت‌های جدولی، این مسابقه حساسیت‌های مضاعفی هم دارد. از حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر و انگیزه‌های این سرمربی برای کسب پیروزی برابر تیم سابق خود تا حضور بازیکنان پیشین استقلال در ترکیب گل‌گهر که می‌تواند بر جذابیت‌های مصاف امروز گل‌گهر و استقلال بیفزاید. امیر قلعه‌نویی در فهرست خود، نام ۵ استقلالی سابق را می‌بیند که احتمال حضور همگی آن‌ها در مسابقه امروز در ترکیب گل‌گهر سیرجان وجود دارد. البته که هنوز تصمیم نهایی سرمربی باتجربه گل‌گهر مشخص نیست اما استفاده همزمان از استقلالی‌های سابق، می‌تواند تصمیم جالب‌توجه از سوی قلعه‌نویی برای دوئل حساس و سرنوشت‌ساز امروز در سیرجان باشد.

۱- محسن فروزان

دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر سیرجان در ۳۴ سالگی آمادگی بالایی دارد و توانسته با ثبت ۳ کلین‌شیت در ۶ دیدار ابتدایی لیگ بیست‌ودوم خود را مهیای حضور در مسابقه با استقلال کند. البته که فصل گذشته امیر قلعه‌نویی در آستانه دیدار رفت مقابل استقلال تصمیم عجیبی را گرفت و محمدحسین اکبرمنادی را در مقابل استقلال به میدان فرستاد اما به نظر می‌رسد که امروز تصمیم قلعه‌نویی، استفاده از دروازه‌بان باتجربه تیمش باشد. فروزان فصل گذشته در بازی برگشت مقابل استقلال درون دروازه گل‌گهر ایستاد که ناکام در ثبت کلین‌شیت بود و ۲ بار دروازه‌اش را باز شده دید اما او امروز امیدوار است که بتواند در برابر تیم سابقش، موفق عمل کند و دروازه‌اش را بسته نگه دارد و به چهارمین کلین‌شیت خود در لیگ بیست‌ودوم برسد و در دوئل با حسین حسینی دروازه‌بان باتجربه استقلال، بتواند با دست پر از میدان مسابقه خارج شود.

انگیزه های ۵ استقلالی جدا شده برای ضربه شدید به ساپینتو/ بمب نقل و انتقالات فصل گذشته دیگر طاقت ندارد!

۲- آرمین سهرابیان

سهرابیان که در فهرست اولیه کارلوس کی‌روش حضور داشت و در اردوی تیم ملی در تهران شرکت کرد، از سفر به اتریش بازماند و نتوانست در فهرست نهایی سرمربی تیم ملی جای داشته باشد و او بعد از خط خوردن از فهرست کی‌روش در هفته‌های اخیر سعی داشته تا بتواند آمادگی خود را برای تقابل با تیم سابقش به مرز ایده‌آل برساند و در مقابل استقلال نمایش خوبی را از خود نشان بدهد. مدافع ۲۷ ساله گل‌گهر از مهره‌های مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی است و به جز ۲ هفته‌ای که به دلیل مصدومیت در ترکیب گل‌گهر حضور نداشت، تیم سیرجانی در ۴ حضور آرمین سهرابیان در لیگ بیست‌ودوم توانسته ۳ کلین‌شیت داشته باشد تا تاثیرگذاری این مدافع باتجربه نمایان شود. سهرابیان امیدوار است روند درخشان خود در فصل جاری لیگ برتر را امروز مقابل تیم سابقش بتواند دنبال کند و نمایش خوبی برابر استقلال داشته باشد.

انگیزه های ۵ استقلالی جدا شده برای ضربه شدید به ساپینتو/ بمب نقل و انتقالات فصل گذشته دیگر طاقت ندارد!

۳- بهنام برزای

امیر قلعه‌نویی سعی داشته تا در ۶ هفته ابتدایی لیگ بیست‌ودوم از برزای به صورت چرخشی در ترکیب تیمش استفاده کند، به طوری‌که بهنام برزای در ۳ مسابقه بازیکن به عنوان یار جانشین به ترکیب تیمش اضافه شده و در ۲ دیدار هم در ترکیب اصلی سرمه‌ای‌پوشان قرار داشته است. برزای برای قرار گرفتن در مقابل تیم سابق خود رقیب سرسختی چون مهدی تیکدری‌نژاد را در مقابل خود می‌بیند اما با توجه به سیاست امیر قلعه‌نویی در بهره‌وری از این بازیکن، احتمال حضور او به عنوان یار جانشین در مسابقه امروز برابر استقلال وجود دارد. مدافع-هافبک ۲۹ ساله گل‌گهر در دوره سرمربیگری علیرضا منصوریان روزهای نسبتاً موفقی را در استقلال گذراند و امیدوار است که امروز بتواند برابر تیم سابق خود بدرخشد.

انگیزه های ۵ استقلالی جدا شده برای ضربه شدید به ساپینتو/ بمب نقل و انتقالات فصل گذشته دیگر طاقت ندارد!

۴- مرتضی تبریزی

مهاجم سابق آبی‌پوشان پایتخت که نتوانست در استقلال روزهای خوبی را پشت سر بگذارد، در گل‌گهر عملکرد خوبی را از خود نشان داده و در لیگ بیست‌ودوم هم از عناصر کلیدی خط حمله گل‌گهر به‌شمار می‌رود. تبریزی در ۶ هفته اخیر یکی از مهره‌های تاثیرگذار در ترکیب گل‌گهر بوده و توانسته برابر تراکتور برای تیمش گل‌سازی کند و در مصاف با مس کرمان هم او در نقش یک گلزن در ترکیب تیمش درخشید. تبریزی فصل گذشته در مصاف با استقلال موفق به گلزنی شد، هر چند که گل او باعث عدم شکست گل‌گهر مقابل آبی‌پوشان پایتخت نشد اما او توانست در برابر تیم سابق خود گل بزند. مهاجم ۳۱ ساله گل‌گهری‌ها امروز با انگیزه گلزنی دوباره به تیم سابقش پا به میدان مسابقه می‌گذارد و احتمالا از سوی امیر قلعه‌نویی هم در ترکیب اصلی تیم سیرجانی قرار خواهد گرفت که باید دید آیا از فرصت به‌وجود آمده برای گلزنی دوباره به استقلال استفاده خواهد کرد یا در مسیر گلزنی به تیم سابق خود ناکام خواهد بود.

انگیزه های ۵ استقلالی جدا شده برای ضربه شدید به ساپینتو/ بمب نقل و انتقالات فصل گذشته دیگر طاقت ندارد!

۵- امین قاسمی‌نژاد

بمب نقل‌وانتقالات تابستان گذشته، روزهای عجیبی را در استقلال گذراند و نتوانست عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد و در نهایت از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شد. قاسمی‌نژاد که نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم در انتقالی قرضی از استقلال به گل‌گهر رفت، در تابستان اخیر به جمع آبی‌ها بازگشت اما نتوانست نظر ریکاردو سا پینتو را جلب کند و سرمربی پرتغالی استقلال نام او را در فهرست مازاد تیمش قرار داد. قاسمی‌نژاد حالا با انگیزه درخشش در برابر سا پینتو و اثبات شایستگی‌هایش در مسابقه امروز حضور پیدا می‌کند. البته که مهاجم باتجربه گل‌گهر در هفته‌های اخیر به عنوان یار جانشین به ترکیب تیمش اضافه شده و مشخص نیست سیاست امیر قلعه‌نویی درباره او در مسابقه امروز چگونه خواهد بود اما بی‌شک هدف‌گذاری امین قاسمی‌نژاد در تقابل امروز گل‌گهر و استقلال، درخشش و البته اثبات شایستگی‌هایش به سرمربی پرتغالی آبی‌هاست که باید دید آیا او در این مسیر موفق می‌شود یا خیر.

انگیزه های ۵ استقلالی جدا شده برای ضربه شدید به ساپینتو/ بمب نقل و انتقالات فصل گذشته دیگر طاقت ندارد!

فوتبال 360

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها