کد خبر : 80524

سلفی نازنین بیاتی با رفیق خوش فیس اروپایی

سلفی نازنین بیاتی با رفیق خوش فیس اروپایی

نازنین بیاتی از بازیگرای خوشتیپی هستش که خب بعضی وقتام میزنه جاده خاکی و شنبه یکشنبه میپوشه اما بازم کلی طرفدار داره!

شایانیوز-  نازنین بیاتی از بازیگرای جذاب و خوش استایل سینماست که خب در تلویزیون دیده نمیشه و از همون اولم مستقیم کارشو با بازی بر روی پرده نقره ای شروع کرد. نازنین بیاتی در فیلم "دربند" با پگاه آهنگرانی هم بازی شد که خب نقش اصلی رو داشت و تونست خودش رو نشون بده اما با توجه به اینکه اولین کار مشهور و خفن خانوم بود به خوبی از پس کار براومد. نازنین بیاتی حالا از هنرمندان اسم و رسم دار سینماست که اگه در فیلم و یا سریال شبکه خانگی دیده بشه اون کار قطعا از پولساز ترین ها خواهد شد.

نازنین خانوم بیاتی از بانوان خوش استایل در این عرصه می بادش که خب گاهی گریزی هم به تیپای نامتعارف میزنه اما در کل میدونه چی رو با چی بپوشه و همانند برخی از خانومای بازیگر نیست که همیشه ناجور باشن و یا بدتیپ. نازنین بیاتی تا قبل از عید هم خیلی تو اکران ها دیده میشد چرا که پر کار بود اما بینشون دینامیت از همه بیشتر ترکوند و فروش کرد.

اما از اینا که بگذریم نازنین بیاتی تصویری از یه تریپش دراومده که دوپهلو هستش و هم خوب دیده میشه و هم شنبه یکشنبه. در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

استایل+نازنین+بیاتی+رو+بشناسیم

نازنین بیاتی در مجموع از هنرمندایی هستش که در بیشتر مسائل کشور نیز واکنشی تند و تیز داره و در شرایط کنونی کشور هم بارها استوری گذاشت و خشم زیادی بروز داد.

 

Untitled (7)

نازنین بیاتی از همون اولم کَفِش بووود! ورودی جانانه و جذاب

این بازیگر جوان و خوشگل ایرانی که با بازی در فیلم «دربند» در نقش یک دانشجوی شهرستانی که به تهران امده بود شناخته شد. از خفن ترین بازی های او می توان به بازی در سریال شبکه خانگی «مانکن» اشاره کرد که در کنار هنرمندانی چون محمدرضا فروتن و مریلا زارعی و ...ایفای نقش داشت.

نازنین بیاتی از بازیگران کم حاشیه ای می باشد که از همان ابتدا هم ترجیح داد تا با هنر خود معروف شود نه حاشیه و حرف و حدیث! وی در حال حار در اینستاگرامش بیش از 1 میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد که البته به نسبت شهرت و فعالیتش انگاری کم به نظر میاد چرا که خیلی از همکارانش خیلی بیشتر از اینها فالوور دارند!!

Untitled (7)

 

رفاقت جیک تو جیک دو دلبر سینما

نازنین بیاتی اینطور که معلومه رابطه صمیمانه ای هم با الناز حبیبی دارد. اینکه این دو بازیگر کی انقدررر با هم مَچ شدن مشخص نیست اما عکس های بغل تو بغل زیادی با هم دارند. در کل هنرمندان با بالا اومدن فعالیت های اینستایی روابطشونم خیلی صمیمی تر از قدیم شده چرا که به خاطر لاک و فالو کردنم شده به هم نزدیک میشن یا بیرون میرن و...

ناگقته نمونه که نازنین بیاتی به تازگی هم تصویری از خود همراه با الناز حبیبی با گریم برای تئاتر منتشر کرد که در نوع خود باحال بود.

79251A35-3E84-4D62-BC0D-3361679DE4DC

آرایگر خوش فیس و لپ گلیِ نازنین بیاتی چه دلی برد!

خب میدونیم که همه خانومای بازیگر برای زیبایی هر چه بیشترشون و اینکه خب بلاخره زیر دست چند نفر نرن و همیشه با یه چهره باشن، یه آرایشگر مخصوص دارن.

اما در این چند وقت اخیر خیلی مد شده که خانومای بازیگر با آرایشگرشون عکس میذارن که خب معمولا اروپایی طور هم هستند و از اون طرفم یه تبلیغ جذاب میشه برای خانوم میکاپ آرتیست!

نازنین بیاتی نیز در همنی راستا مدتی پیش تصویری همراه با آرایشگر خوش فِیسش منتشر کرد که توجه کاربران حسابی به لپای گل انداختش جلب شد!

ac-image-LY1642226250EI

بیوگرافی ژَذاب نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

در یکی از مصاحبه هایت گفته بود که مردم جلوه ای از من را دیده اند که جدی و معصوم است، در حالی که خودم اهل شیطنت و شوخی هستم. دوست داریم بیشتر از این جنبه شخصیتی ات بدانیم.

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم. مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد 24 ساعت پای آن بایستم انجامش می دهم. ولی اصولا در نقش هایی که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها