کد خبر : 80499

عکس/ زنده یاد امین تارخ در کنار پسر و عروس خوشتیپش!

عکس/ زنده یاد امین تارخ در کنار پسر و عروس خوشتیپش!

عکسی از امین تارخ در کنار پسر و عروس جوان و خوشتیپش منتشر شده است.

به گزارش وقت صبح، نیما تارخ پسر امین تارخ که تجربه بازیگری را نیز در کارنامه دارد، سه سال پیش درست در روزهای قبل از سیوع ویروس کرونا با نجمه همسرش ازدواج کرد.

در ادامه عکسی از زنده یاد امین تارخ در کنار پسر و عروسش مشاهده می‌فرمایید.

 

امین تارخ در کنار پسر و عروسش عکس گرفت.

 

زنده یاد امین تارخ به همین مناسبت با انتشار عکس پسر و عروسش در سال ۱۳۹۸ خبر از ازدواج پسرش را داده و چنین نوشته بود:

عزیزای دل. امید که همیشه عشقتون پایدار و سلامتتون برقرار باشه.

 
 

وصلتی چنین مبارک را به هر دو عزیز شادباش میگم و برایتان آرزوی سلامتی میکنم. دوستدار شما، پدر

امین تارخ در کنار پسر و عروسش عکس گرفته بود.

هنرمندان به یاد امین تارخ چه گفتند؟

پیکر امین تارخ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) در حضور هنرمندان، سینماگران و هنردوستان به خاک سپرده شد.

علیرضا شجاع‌نوری (بازیگر سینما و تلویزیون) در ابتدای این مراسم اظهار داشت: در سریال «سربداران» شاگردی امین تارخ را کردم. او در دهه ۱۳۶۰ آرشیوی برای هنرمندان تأسیس کرد تا امکان دسترسی بازیگران در شهرستان‌ها به آثار مختلف فراهم شود.

او همیشه دغدغه این را داشت که هنرمندان بتوانند به راحتی به کار خود بپردازند. هیچ‌وقت او را خشمگین ندیدم و امیدوارم این رفتن برای او با آرامش، شادی و خوشحالی باشد.

فاطمه معتمدآریا در ادامه این مراسم اظهار داشت: امین دوستدار جوانان و رفیقی بی‌نظیر بود. او نه رانت‌خوار بود و نه میلیاردها تومان ذخیره داشت.

مسعود کرامتی نیز با اشاره به دوستی و رفاقت دیرینه‌اش با امین تارخ طی سخنانی اظهار داشت: در یک جمله می‌گویم که امین آدمی به دردبخور، مفید و سودمند بود. تأثیرگذارترین فرد در تأسیس انجمن بازیگران سینما بود و راه‌اندازی آموزشگاه بازیگری به همراه پرورش بسیاری از بازیگران سینمای ایران از جمله اقدامات او در این عرصه بود.

در مراسم تشییع این بازیگر، شبنم مقدمی طی اظهاراتی گفت: من همیشه از همان سال‌ها پیش که در کارگاه زیر نظر استاد بودم به ایشان می‌گفتم آقا معلم، و از آنجا که حس می‌کنم هنوز اینجا هستند، می‌خواهم بگویم سلام آقا معلم، شما خیلی زود رفتید و من فکر می‌کردم خیلی فرصت دارم که به دست‌بوستان بیایم اما خیلی زود تیر می‌شود.

نیما تارخ پسر امین تارخ که تجربه بازیگری را نیز در کارنامه دارد، سه سال پیش درست در روزهای قبل از سیوع ویروس کرونا با نجمه همسرش ازدواج کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها