کد خبر : 80445

چرا طارمی هنگام تعویض با سردار آزمون دست نداد؟/ صحنه‌ای که مقابل چشمان کی‌روش رخ داد

چرا طارمی هنگام تعویض با سردار آزمون دست نداد؟/ صحنه‌ای که مقابل چشمان کی‌روش رخ داد

تیم ملی در دومین تدارکاتی اش مقابل سنگال، با گل سردار آزمون به نتیجه تساوی رسید.

تیم ملی در دومین دیدار خود در اتریش به مصاف سنگال رفت و در برابر این تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. این بار زننده گل تیم ملی سردار آزمون بود. مهاجمی که در بازی با اروگوئه در ترکیب ثابت تیم ملی رفت اما در نیمه دوم جای خود را به مهدی طارمی داد تا این مهاجم زننده گل برتری تیم ملی در بازی با اروگوئه باشد. مقال سنگال عکس این موضوع اتفاق افتاد. مهدی طارمی در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان آمد اما موفق به گلزنی نشد و در ادامه جای خود به سردار آزمون داد و این بار این مهاجم در نقش گلزن برای تیم ملی ظاهر شد.

تنها حاشیه این بازی زمان تعویض مهدی طارمی رخ داد. او زمانی که تابلوی تعویض خود را دید حاضر نشد به وسط زمین بیاید و با سردار آزمون دست دهد و به او خسته نباشید بگوید و از چند متر آنطرف‌تر از زمین خارج و سردار آزمون وارد بازی شد. این تصویر جلوی چشمان کارلوس کی‌روش رخ داد. مردی که به نظم و انضباط در اردوی تیم ملی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

پیش از این بازی اخباری مبنی بر ایجاد دو دستگی در تیم ملی به گوش رسید اما بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال و هم چنین وزارت ورزش و جوانان این موضوع را تکذیب کرد. از اردوی تیم ملی خبر رسیده کارلوس کی‌روش این موضوع را بررسی می‌کند. ممکن است مهدی طارمی به دلیل خستگی و عدم اتلاف وقت بازی و اینکه سردار آزمون زودتر وارد زمین شود از چند متر آنطرف تر راهی بیرون شده باشد.

چرا مهاجم تیم ملی هنگام تعویض با سردار آزمون دست نداد؟/ صحنه‌ای که مقابل چشمان کی‌روش رخ داد

 

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها