کد خبر : 80441

عکسی که نزدیک بود برای فریبا نادری گران تمام شود!

عکسی که نزدیک بود برای فریبا نادری گران تمام شود!

عکسی از فریبا نادری با پوششی جنجالی در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش وقت صبح، پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این عکس فتوشاپ بوده و تنها چهره فریبا نادری روی بدن فردی دیگر گذاشته شده است.

پوشش جنجالی فریبا نادری برایش گران شده است.

 

سعی می‌کنم زندگی خصوصی‌ام را از حاشیه دور کنم!

فریبا نادری بازیگر سریال‌های «ستایش‌»، «فاخته‌»، «پنجره» و… به صراحت بیان کرد: چندین بار برایم پیش آمده که به دروغ گفته‌اند فریبا نادری با فلان بازیگر ازدواج کرد.

بنابراین لازم می‌دانم اعلام کنم که نه امروز و نه تا آخرین لحظه‌ای که در دنیای سینما هستم، علیرغم احترامی که برای همکاران سینمایی و تلویزیونی‌ام قائل هستم، به هیچ وجه با هیچ کدام از مردان سینما و تلویزیون ازدواج نخواهم کرد و سعی می‌کنم زندگی خصوصی‌ام خارج از حاشیه‌ها باشد.

نادری سپس خطاب به مردم گفت: دوست دارم همیشه مخاطبانمان، مردم خوبمان باشند؛

بنابراین خواهشم این است که برای رسیدن به هدفمان بجنگیم نه برای پیدا کردن راز زندگی یکدیگر، به ویژه درخصوص هنرمندان؛ چراکه برای مردم عزیز ما نباید فرقی داشته باشد که مثلا من فریبا نادری با چه کسی ازدواج کردم، چه غذایی را نمی‌خورم و…؛

به نظرم این مسائل اهمیت ندارد و اگر کسی می‌خواهد راجع به من بازیگر بداند بهترین موضوع، نوع بازی و اصول حرفه‌ای کارم هست و نباید دنبال اخبار حاشیه‌ای باشند. واقعا چه اهمیتی دارد فلان بازیگر چگونه زندگی می‌کند؟

وی افزود: اخبار حاشیه‌ای جز سردرد و تلف کردن وقت چیزی یادمان نمی‌دهد. به نظرم اگر به جای خواندن یک روزنامه زرد، یک کتاب کوتاه و نمایشنامه بخوانیم موفق‌تر خواهیم بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها