کد خبر : 80439

استوری عجیب “بهنوش بختیاری” با رونمایی از چهره جدیدش/ عکس

استوری عجیب “بهنوش بختیاری” با رونمایی از چهره جدیدش/ عکس

بهنوش بختیاری تصویری عجیب را از چهره خود در استوری اش منتشر کرد.

به گزارش وقت صبح، بهنوش بختیاری بازیگر مطرح و سرشناس در اینستاگرامش استوری بسیار متفاوت و ترسناک را از خود با چهره ای متفاوت منتشر کرد.

استوری عجیب "بهنوش بختیاری" از چهره جدیدش/ عکس

شغل جدید بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری کارگردانی فیلم کوتاه تنگ ماهی را به صورت اشتراکی با امیرحسین امین‌مطلق به عهده دارد.

 

محسن محسنی‌نسب کارگردان٬ تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس که به‌تازگی تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «نمایش کودکانه به سبک ایتالیایی» را به کارگردانی و نویسندگی صالح دلدم برعهده گرفته است٬ اکنون نیز در فیلم کوتاه جدیدی با نام «تنگ ماهی» به کارگردانی مشترک بهنوش بختیاری و امیرحسین امین‌مطلق به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.

پس از پیگیری‌هایی که صورت گرفت محسن محسنی‌نسب توضیح داد:

خانم بهنوش بختیاری تصمیم دارد به عنوان کارگردان به فعالیت‌های هنری خود ادامه دهد و خوب است برای شروع کار و فعالیت به عنوان یک کارگردان باید از ساخت فیلم‌های کوتاه شروع کرد و این شد که خانم بختیاری برای ساخت این فیلم کوتاه اقدام کرد و تهیه‌کنندگی فیلمنامه این کار را به بنده پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم و به همین دلیل برای تولید این فیلم کوتاه درخواست پروانه ساخت دادم.

او درباره موضوع این فیلم کوتاه عنوان کرد: محوریت داستان این فیلم درباره فضاهای مجازی و تاثیر آن بر زندگی جوانان است که خیلی به صورت مختصر نوشته شده است.

شخصیت اصلی این فیلم یک دختر جوانی است که تحت تاثیر ماجراها و جریان هایی که فضای مجازی برای او ایجاد می‌کند٬ قرار می گیرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها