کد خبر : 80424

عکس/ مخاطب پیام عاشقانه مرموز کیمیا علیزاده کیست؟

عکس/ مخاطب پیام عاشقانه مرموز کیمیا علیزاده کیست؟

کیمیا علیزاده قهرمان سابق تکواندوی کشور که مدتی است از همسرش جدا شده، با انتشار مطلبی عاشقانه در صفحه شخصی اش از مخاطب ناشناسی سخن گفته است.

وقت صبح- آنچه که از شواهد پیداست ظاهرا ماجرای داستان جدایی کیمیا علیزاده و‌ حامد معدنچی حقیقت دارد. البته این خبر در ابتدا و تا چندی پیش به صورت شایعه در فضای مجازی پخش شده بود.

‌اما با عدم واکنش علیزاده و همسرش و تکذیب نکردن این شائبه مهر تاییدی بر روی این اخبار زده شد.

‌در همین راستا کیمیا به تازگی با انتشار تصویری از خودش و مطالبی عجیب در رابطه با عشق مخاطبین اش را شگفت زده کرده است.

 

مخاطب پیام عاشقانه مرموز کیمیا علیزاده کیست؟

 
او در این باره نوشته است: رها کردم هر آنچه را که به من آویخت، ما در حال سقوطیم از دیوار کوتاه عمر، هیچ چیز ارزش سخت گرفتن ندارد جز دستانت…

به اعتقاد عده ای از کاربران ظاهرا علیزاده این پیام عاشقانه مبهم را در خطاب به مخاطب خاصی منتشر کرده است.

بیوگرافی کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده در ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج و در خانواده‌ای آذربایجانی زاده شد. کیمیا فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

کیمیا علیزاده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، ازدواج کرد.وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌ است.

در ۱۸ دی ۱۳۹۸ برخی خبرگزاری‌ها از بازنگشتن وی از سفر به کشور هلند خبر داده و اعلام کردند که وی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو با پرچم کشور هلند بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

در ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ دولت آلمان درخواست پناهندگی کیمیا علیزاده را پذیرفت و از آن زمان هنوز موفقیتی بدست نیاورده و در مسابقات قهرمانی اروپا حذف شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها