کد خبر : 80331

درباره این استقلالی از سرمربی تیم ملی گله دارم/ برای مجری شبکه ۳ صرف نداشت از برد تیم ملی حرف بزند!

درباره این استقلالی از سرمربی تیم ملی گله دارم/ برای مجری شبکه ۳ صرف نداشت از برد تیم ملی حرف بزند!

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: همه اهالی فوتبال متوجه رفتارهای شبکه سه و مدیران آن هستند. اینکه درست در زمانی که باید از تیم ملی حمایت شود پشت این تیم را خالی میکنند! اما آقایان باید بدانند این تیم ملی متعلق به ایران است و شبکه اسه خصوصی نیست.

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل اروگوئه اظهار داشت: این نشان دهنده جرات و نگاه درست کارلوس کی‌روش به بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی است که توانست در چند جلسه تمرین متوجه توانایی‌های بالای ابوالفضل جلالی بشود. این در حالی است که تیم ملی مدافعان چپ دیگری مانند امید نورافکن، میلاد محمدی و احسان حاج صفی را داشت، اما کی‌روش ابوالفضل جلالی را به میدان فرستاد تا ثابت کند هیچ چیز برایش مهمتراز تیم ملی نیست.

کی‌روش به حسینی هم فرصت بدهد

وی در ادامه افزود البته من یک گله هم از سرمربی تیم ملی فوتبال دارم و آن مربوط به بازی نکردن حسین حسینی است. وقتی بیرانوند نتوانست به بازی ادامه بدهد جا داشت کی‌روش از دروازه بان آماده این روزهای استقلال استفاده کند. ما از کیروش و نظراتش حمایت می‌کنیم. همانطور که او جلالی را به مدافعان سابق تیم ملی ترجیح داد اما توقع داریم توانایی‌های حسین حسینی را هم ببیند. چون او ثابت کرده جزو دروازه بانان درجه یک فوتبال ایران است. امیدوارم در بازی با سنگال حسینی فرصت حضور در میدان را پیدا کند.

تیم سیزدهم جهان را شکست دادیم

این فوتبالیست قدیمی درباره بازی تیم ملی مقابل اروگوئه گفت: به نظرم فوتبالی که ایران مقابل اروگوئه به عنوان قهرمان دو دوره جام جهانی ارائه کرد نشان داد حضور یک سرمربی با دانش و مسلح به علم روز تا چه اندازه روی بازی کلی تیم تاثیر میگذارد. ما نقاط قوت و ضعف اروگوئه را به خوبی می‌شناختیم و توانستیم با تعویض های خیلی خوبی که در نیمه دوم داشتیم این تیم که سیزدهم رنکینگ جهان است را با یک گل شکست بدهیم.

درباره این استقلالی از سرمربی تیم ملی گله دارم/ برای مجری شبکه ۳ صرف نداشت از برد تیم ملی حرف بزند!/ شبکه ای که شما در آن کار می کنید ملی است

وضعیت روحی تیم ملی هم عالی بود

نوری خاطرنشان کرد: تیم ما، هم در کارهای دفاعی خوب بود که کارلوس کی‌روش استاد این کار است و هم در بحث حضور در زمین حریف. در دیدار مقابل اروگوئه فوتبال روان و با اعتماد به نفسی از کشورمان را شاهد بودیم که این نشان می‌داد بازیکنان تیم ملی از نظر روحی تا چه اندازه نسبت به شرایط فعلی تیم ملی وضعیت بهتری را پیدا کرده‌اند.

رقبای همگروهمان را دیدم، ما بهتریم

وی درباره دیگر رقبای ایران در گروه دوم جام جهانی خاطرنشان کرد: من بازی آمریکا مقابل ژاپن همچنین انگلیس با ایتالیا را هم دیدم. هیچ کدام از دو تیم هم گروه ایران مقابل حریفانشان به خوبی تیم ما بازی نکردند. فوتبالی که ما مقابل اروگوئه ارائه کردیم با حساب و کتاب بود. این مهره ها بهترین مهره های تاریخ فوتبال ایران هستند و امیدوارم با همین تیم بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

درباره این استقلالی از سرمربی تیم ملی گله دارم/ برای مجری شبکه ۳ صرف نداشت از برد تیم ملی حرف بزند!/ شبکه ای که شما در آن کار می کنید ملی است

زدن این گلها برای طارمی عادی است

بازیکن قدیمی فوتبال کشورمان درباره مهدی طارمی و گلی که زد گفت: مهدی طارمی هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ هوش فوتبالی در شرایطی است که نسبت به جام جهانی قبل به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. او در این مدت در باشگاه پرتو مقابل تیمهای سرشناسی بازی کرده و به آنها گل زده که این باعث شد با اعتماد به نفس بالایی به میدان برود و یک گل عادی و راحت را به ثمر برساند.

مخالفان کی‌روش چیزی از فوتبال نمی‌فهمند

نوری در واکنش به مخالفان تیم ملی فوتبال که در فضای مجازی نوشته بودند "دوست داشتیم ایران سنگین ترین شکست تاریخ را تجربه کند" تصریح کرد: وقتی که چنین حرف‌هایی می‌زنند یعنی هیچ عرقی به فوتبال و کشورشان ندارند. وقتی یک پیشکسوت فوتبال اسکوچیچ را با کی‌روش مقایسه می‌کند و فرق این دو مربی را که زمین تا آسمان است متوجه نمی‌شود یعنی فوتبال را نمی‌فهمد پس توقعی بیشتر از او نمی‌توان داشت. ایران تیم اروگوئه را با همه ستاره هایش که یکی از آنها ۷۰ میلیون دلار قیمت داشت شکست داد و ثابت شد ما اگر قرار است آبروی فوتبال مان را حفظ کنیم فقط با کی‌روش می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

درباره این استقلالی از سرمربی تیم ملی گله دارم/ برای مجری شبکه ۳ صرف نداشت از برد تیم ملی حرف بزند!/ شبکه ای که شما در آن کار می کنید ملی است

برای شبکه صرف نداشت از برد تیم کی‌روش حرف بزند

این کارشناس فوتبال کشورمان درباره جمله محمدرضا احمدی گزارشگر شبکه سه بعد از پایان مسابقه که گفت: "خب! تیم ملی برنده شد، آن هم با گل زیبای مهدی طارمی" ...و سپس به سراغ تبلیغات همیشگی تلویزیونی رفت و زمانی که برای توضیح اپلیکیشن ها صرف کرد تقریبا چندبرابر زمانی بود که درباره تیم ملی صحبت کرده بود، گفت: انتظاری بیشتر از این نمی‌توانیم از شبکه سه داشته باشیم که در طول یک ماه گذشته با تمام توان سعی میکرد کاری کند کی‌روش به تیم ملی نیاید. جا داشت مجری شبکه سه این برد ارزشمند و تاریخی را تحلیل می‌کرد اما دیدیم که چون دکان شبکه سه با رفتن اسکوچیچ بسته شده است، برایشان صرف نداشت درباره برد غرور آفرین تیم ملی حرف بزنند.

بودجه شبکه از جیب مردم است پس خصوصی بازی درنیاورید

وی در پایان تأکید کرد: همه اهالی فوتبال متوجه رفتارهای شبکه سه و مدیران آن هستند. اینکه درست در زمانی که باید از تیم ملی حمایت شود پشت این تیم را خالی می‌کنند! اما آقایان باید بدانند این تیم ملی متعلق به ایران است و شبکه ای که شما در آن کار می‌کنید شبکه ملی است و نباید ادای شبکه های خصوصی را دربیاورید چون هزینه هایش از جیب مردم است. از ردیف بودجه ای که نمایندگان ملت در مجلس برای آن تعیین کرده اند. پس شما به این مردم مدیون و بدهکارید و نمی‌توانید سلایق شخصی تان را در برنامه ها به کار بیندازید.

خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها