کد خبر : 80330

استایل ساحلیِ "ملیکا شریفی نیا"

استایل ساحلیِ "ملیکا شریفی نیا"

ملیکا شریفی نیا از بازیگرای کم حاشیه و بانمک تلوزیونه که تصاویر بسیااار زیادی از خود منتشر میکنه و اینبار عکس خانوم لب دریا سوژه شد.

شایانیوز-  تو سینما خیلی از بازیگران هستند که به واسطه پدر و یا مادرشون که دستی در این زمین بر آتش دارند وارد بازیگری شدن. برخی هم هستند که اصلا خانوادگی تو این کارن و سینما و تلویزیون و دست گرفتن و یه جورایی اختصاصیش کردن، همانند خانواده های شریفی نیا و یا سهیلی ها! حالا ما میخوایم برسیم به خونواده شریفی نیا که دختر کوچیکشون ملیکا شریفی نیا باشه. ملیکا شریفی نیا که سالهاست هنرپیشگی رو دنبال میکنه و از هنرمندان مشهوره، چندان در سینما دیده نشده و بیشتر تلویزیون کار کرده.

جالبه بدونید حتی خواهرش مهراوه شریفی نیا هم بیشتر کاراش تو جعبه جادویی بوده و کمتر بر روی پرده نقره ای و یا شبکه خانگی دیده شده و این در حالیه که بابا جانشون کاملا برعکسه! و این نشون میده ملیکا و مهراوه با وجود اینکه هردو مشهور و کار درستن و پدری آچارفرانسه هم دارند اما راهشون رو خودشون میرن نه همانند خانواده سهیلی که فقط و فقط سینمان!

خب برسیم به ملیکا شریفی نیا که حاشیه بسیار کمی داره و تصاویر بسیاری هم از خود منتشر کرده اما به تازگی تصویری از وی منتشر شده که تریپ لب دریایی داره.

bazigaran.zan.ir_1663496849_1

تیپای نکته دار ملیکا شریفی نیا مکه تو فِیسشم داد میزنه ما هستیممم!

ملیکا شریفی نیا اینطور که مشخصه از سبک و رنگ لباساش تا آرایش هایی که داره، رنگ قرمز رو به شدددت دوست داره و خیلیم ازش استفاده می کنه.

خب به هر کسی چه رنگ پوست و چه چهره یه رنگی میاد و اینطور که مشخصه خانوم بازیگر هم از طرفداران قرمز هستند و اینجوری بیشتر احساس خوشگلی دارند.

melikasharifinia_1605117481

البته که تیپ و استایل یه موضوع کاملا شخصیه اما خب از اونجایی که خیلی از خانومای بازیگر در چند سال اخیر زدن تو سبک لباسای اَجق وجق و نامتعارف، خب قطعا صدای مخاطب به عنوان نظر دهنده در میاد چرا که انگاری بازیگرا اینجورین که حتی اگه دو دقیقه هم از کاری به عنوان سیاهی لشکر رد شده باشن بازم خودشون رو بازیگر میدونن و یهو شاخ میشن و تو صفحات اینستاگرامشون فازای عجیب و متفاوت بودن بر میدارن!

جالب اینجاست که مثلا فلان چهره تا همین دو ماه پیش هیچکس نمیشناختش و به طور عادی میپوشید و دیده میشد اما حالا یهو اینهمه خاص بودنه و خاص پسندی از کجا میاد خدا داند!

مهراوه شریفی از دسته خانومای خیلی عجیب پوش نیست اما خب چندان هم در استایل جسارت و مدل خاصی نداره!

melikasharifinia_1569776467_1

melikasharifinia_1551973379_2

melikasharifinia_1562955190_1

ملیکا شریفی نیا کیلوریزون کرد برگ ریزووون!

ملیکا شریفی نیارو اگه به یاد بیارید در اوایل کارش اندامی بسیار درشت و تپل داشت. البته که تو چند سال اخیر یه چندتایی از بازیگران خانوم و آقا هستند که دست به لاغری زدند و تصمیمشون رو گرفتن که خب اغلب هم مخاطب راضی نبود چرا که به اون تپلیه شخص عادت داشت و اصلا خیلیا مثلا مهران غفوریان رو به همون دلیل نمکی میدیدن و دوستش داشتند!

اما ملیکا شریفی نیا که از وزن زیادها بود به یکباره تصمیم گرفت تا با ورزش و رژیم درست یه دستی به سر و روش بکشه که خب همین هم شد و خانوم بازیگر حالا بسیار متناسب تر از پیش هستند..اما ملیکا شریفی نیا اومد و یه پیج به نام کیلوریزون هم زد که در اون برای افراد شبیه به خودش مشاوره بذاره.

melikasharifinia_1551973379_1

ملیکا شریفی نیا: یه مرد خوب برا ازدواج می خوام!

ملیکا شریفی نیا هنوز ازدواج نکرده. انگاری این دو خواهر قصد ازدواج هم ندارند و تا به حال حتی در حد شایعه هم ازشون موردی شنیده نشده! در یکی از قسمت های برنامه «دورهمی» از مهمانان مهران مدیری بود که در ان مدیری از ملیکا درباره ازدواج سوال می کند

خانم بازیگر ظاهرا به دنبال یک مرد خوب برای ازدواج است. ناگفته نماند او یک بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است.

ناگفته نماند ملیکا شریفی نیا خیلی هم بر روی پدرش تعصب دارد و غیرتی است و خیلی وقت ها شده که از محمدرضا شریفی نیا در پست هایش دفاع کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها