کد خبر : 80318

ژست های شیطنت آمیز نیکای پایتخت

ژست های شیطنت آمیز نیکای پایتخت

نیکا فرقانی که این روزا حسابی تو حال و هوای خودشه و با هر موضوعی واکنشی نشون میده اینبار بومرنگی منتشر کرد که حجابی متفاوت داشت!

شایانیوز-  خب این روزا میدونیم که اخبار مهسا امینی به شدت منتشر شده و همچنان هم خبر داغ و اصلی هر رسانه ای هستش. اما در این بین خیلی از بازیگران چه خانوم و چه آقا، چه داخل کشور و چه خارج از کشور به این موضوع واکنش نشون دادن و هرکی به نوعی اعتراض و تسلیت خودش رو مطرح کرد. اما خب چون مهسا امینی دختری جوان بود خانومای تو این سن و سال هم بیشتر ابراز احساس کردند. سارا و نیکا فرقانی از چهره هایی بودند که ساکت نموندن و حالا یا به دلیل گیر ندادن فالووراشون که چرا شما واکنشی نداشتید استوری هایی گذاشتند و یا واقعا حال دلشون بود! نیکا فرقانی اما از اونجایی که همیشه بی روسری و تنها با یک کلاهی چیزی دیده میشد اما اینبار با روسری کامل از خودش استوری گذاشت، کاربران این حرکتش رو به نوعی اعتراض دیدن!

البته که باز قطعیتی وجود نداره اما به یکباره استفاده از روسری توسط این چهره برای فالووراش تعجب داشت. سارا و نیکا فرقانی هر کدوم نزدیک به یک میلیون فالوور در صفحات اینستاگرامشون دارند که البته بیشتر هم سن و سالان خودشون دور هم جمعند اما نباید تاثیری که دهه هشتادیا دارند رو غافل شد چرا که حالا این دهه جوانان و نوجوانانی هستند که پا به جامعه گذاشتن و از طریق چهره های محبوبشونم زیاد فرکانس جذب میکنند!

وقتی سارا و نیکا آبدوغ خیاری میشم معروف و محبوب!

سارا و نیکا چندان در بازیگری استعداد بالایی نداشتند چرا که هم لحن خاصی رو در بازی هاشون نشون ندادن و هم کاراکتر سارا و نیکا رو اونچنان خاص و خفن بازی کردند.

اما شاید بپرسین آخه چرا پس اینهمه فالوور دارن! خب مشخصه چنین روندی تنها از طریق ایجاد حواشی و راه های میانبر ایجاد میشه نه تنها بازیگری اونهم انقدر نصفه و نیمه. جالبه بدونید که مثلا ستایش دهقان بازیگر سریال شبکه خانگی جیران نیز از دختران دهه هشتادیه اما تنها 17 هزار دنبال کننده داره که خب در مقابل سارا و نیکا هیچی نیست. 

ستایش دهقان تا به حال جنجال خاصی نداشته و به همین دلیل نیز چندان بولد نشده وگرنه اگه به استعداد باشه دختران فرقانی اینطور که نشون دادن چندان برای این حرفه مناسب نبودند!

nikaforghaniofficial_1609524182

تبلیغات عجیب نیکا فرقانی واسه پول که مناسب سنش نیست!

نیکا در مجموع از سارا خانوم شیطون تره و معمولا در لایو هایی ک میذارنم اینطور نشون میده. اما دوقلوها خب از اونجایی که پیجاشون بزرگ شده گهگاهی تبلیغاتی منتشر می کنند که خب باز هم نیکا فرقانی در این زمینه فعال تره. مدت ها پیش نیکا خانوم دائما از پسری جوان به نام علی حسنی میگفت و تبلیغش رو میکرد که تو کار ارزه و این حرفا! بعد اومد و از جایزه صد میلیونی تو پیجش نوشت و حالا هم با انتشار تصویری از یک آقا که ظاهرا املاک دار هستند در استانبول گفت!

hi

البته که این روزا خیلی ها هتسند که از طریق پیج بزرگشون درآمد زایی دارند و تبلیغات می کنند و خب ماهیت کار نیکا فرقانی بد نبود اما سوالی که برای کاربران به وجود اومد این بود که چرا دختری در این سن و سال دائما از چنین مواردی میگه و میذاره! واقعا موضوع جذاب تری که درخور شخصیت و سن و سال و جنسیت او باشه وجود نداشت؟!

nikaforghaniofficial_1594333102_1

جذب فالوور با فخر فروشی یا استعداد؟! مسئله اینست!

سارا و نیکا چون هنر خاصی ندارند بنابراین چیزی هم برای عرضه در اینستاگرام ندارند اما این دو خواهر برای اینکه تعداد فالوورهایشان کم نشود هر از گاهی عکس و استوری از خودشان منتشر می کنند. البته در این استوری ها سارا و نیکا یا در حال ناز و عشوه آمدن هستند یا فخر فروشی!

به تازگی نیکا خانوم که کمی هم از خواهر دوقلویش شیطون تر است استوری از میز غذا و آیس پک خوردش استوری کرد. انتشار این ویدیو هیچ معنی و مفهومی ندارد جزو فخر فروشی البته این نخستین بار نیست که دوقلوهای پایتخت با میز غذایشان خودنمایی می کنند.

سارا و نیکا چند سالشونه و در چه حالن؟!

سارا و نیکا متولدین تابستون هستند و مدتی پیش توادشون بود. دوقلوها که چندان پست زیادی از خود منتشر نمی کنند و بیشتر در غالب استوری و بومرنگ های ریز پیش میرن، برای زادروزشون تصاویری از خود در آب به اشتراک گذاشتند که در ساده ترین حالت ممکن بود و خبری از تولد نبود.

سارا و نیکا از متولدین سال 1383 می باشند که سالهاست در سوئد زندگی می کنند و رشته مورد علاقشون هم دامپزشکی می باشد!

nikaforghaniofficial_1659275973_4

 
 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها