کد خبر : 80300

محیا دهقانی هم پسر شد + تصاویر

محیا دهقانی هم پسر شد + تصاویر

محیا دهقانی بازیگر سریال نجلا که این روزا با دستگاه های خفن داره هیکلشو حسابی روفرم میاره و میخواد یه آرنولدی بسازه از خودش!

شایانیوز- محیا دهقانی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با نقش آفرینی در سریال "نجلا" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. از اونجایی که محیا دهقانی جزو بازیگراییه که علاوه بر بازی حرفه ای و خفن، چهره و استایل دوست داشتنی هم داره تونسته در مدت زمان کوتاهی طرفدارای بی شماری به دست بیاره. محیا دهقانی البته حاشیه های کم و بیشی هم با پستای جدیدش تو فضای مجازی ساخته که میخوایم در ادامه بهش بپردازیم.

محیا دهقانی که این روزا داره با ورزش های استقامتی و خفنش کل اینستا رو میترکونه، حالا این بار با دستگاه اسکات هاک تخیلیش داره مثلا یه هیکل چش درآر واسه خودش میسازه. خانوم خانوما که معلومه بدجوری فاز سلبریتی شدن برداشته به محض اینکه دید یکم فالووراش زدن بالا، یهو رفت تو کارای پرورش اندام و داره یه آرنولدی برا خودش میسازه که البته با این استوریش که خبری از هیچ دستگاه خاصی نیست، معلوم نمیکنه که میخواد چیکار کنه و هدفش چیه. این بازیگر که از دید کاربرا علاقه زیادی داره به اینکه تبدیل به یه اسطوره بشه تو سینمای ایران، داره از سلبریتیای هالیوودی تبلیغ میکنه و میخواد از هر جهت برتر از بقیه بازیگرا باشه!

محیا دهقانی با فیسِ خدادایش داره ره صدساله رو یه شبه میره!

محیا دهقانی از اون دسته بازیگراییه که فیس خاصش باعث شده در بسیاری از نقش ها خیلی خوب بگیره و چشم خیلیا رو به سمت خودش بچرخونه. محیا خانوم که همراه حسام منظور در کلاس های بازیگری شرکت کرده و با هم دیگه تونستن وارد فضای حرفه ای بازیگری بشن، تونستن یه ترکیب خفنی رو در سریال "نجلا" بسازن.

البته سوژه هایی همچون نحوه حرف زدن عجیب غریب این بازیگرا به جای آبادانی هایی که عرب بودن، باعث درست کردن حاشیه های زیادی شد.

ghh

 

وقتی محیا دهقانی هم راه بهاره رهنما رو پیش گرفته!

نجلا خانوم که تو اینستا حالا تبدیل شده به یه تبلیغ کُن درست و حسابی که هیچکش هم جلودارش نیست، با یه استایلایی ظاهر میشه که با دیدنش رسما شوک میشی و داره یه جوری میفته تو راهی که بهاره رهنما با تبلیغات راه و بیراهش درست کرده!

البته بازیگرای جدیدی مثل این خانوم خیلی دوست دارن نقشای خاصی تو هر فیلم و سریال داشته باشن تا بتونن بیشتر از پیش دیده شن و حتی وقتی به چشم مردم اومدن میزنن یهویی تو کار تبلیغ و ساختن ظاهر خودشون به شکلی که اصلا دیگه شبیه خودشون نیستن. حالا این بار محیا دهقانی با سیس گرفتنای عقابش و ژستایی که انگاری عمری تو این کار و مدلینگ شدن بوده، داره اینستا رو بمبارون میکنه.

a

jk

s

میکاپایی که از محیا دهقانی یه اروپایی بی بدیل ساخت!

محیا دهقانی بیس چهره اش فوق العاده دوست داشتنیه و بعد از سریال نجلا فوق العاده هم محبوب شد. حالا دیگه تو هر مراسمی که قدم میذاره در کنار تیپای خفن و جالبش، چیزی که خیلی نظر همه رو به سمت خودش جلب میکنه.

این بازیگر اخیرا رفته بود به مراسم اکران فیلمش و با یه خط چشمی که تا کهکشون رفته بود یه طوری ژست اومده بود که آنجلینا جولی رو قشنگ و شیک گذاشته بود تو جیب بغلش. این بازیگر حالا در کنار بازیگری داره رخ گرفتنای سلبریتی شدن رو هم تمرین میکنه و واقعا هم باید اعتراف کنیم که خیلی طرفدار داره و کافیه یه عکس ساده بذاره تا کلی قربون صدقه برای خودش بخره.

dd

ee

 
 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها