کد خبر : 80280

مشکل بزرگ بازیکن خبرساز استقلال مشخص شد/ با هیچ کسی حرف نمی‌زند

مشکل بزرگ بازیکن خبرساز استقلال مشخص شد/ با هیچ کسی حرف نمی‌زند

یکی از مهم ترین بحث‌های که پیرامون استقلال در این فصل مطرح بوده ماجرای بازی ندادن ساپینتو به هافبک تیمش است.

عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی تیم فوتبال استقلال که نیم‌فصل گذشته با نظر فرهاد مجیدی به این باشگاه اضافه شد، در این فصل شرایط عجیبی را تجربه کرده است و تاکنون حتی برای یک بار هم نام او در لیست استقلال در رقابت‌های امسال لیگ قرار نگرفته است.

این بازیکن ازبکستانی که تا قبل از اردوی ترکیه، تا حدودی نظر سرمربی پرتغالی تیمش را جلب کرده بود در ادامه هرگز نتوانست این مسیر را ادامه بدهد و طبق شنیده‌ها حتی کار به جایی کشید که ساپینتو این بازیکن را در تمرینات در پست دفاع چپ به میدان فرستاده و در ادامه هم او در کل به حاشیه رانده شد.

این در حالی است که با دعوت این بازیکن به لیست اولیه تیم ملی ازبکستان این ذهنیت به وجود آمد که نیمکت‌نشینی آمانوف فعلا تاثیری در جایگاه او در تیم ملی ازبکستان نداشته و او کمافی‌السابق در ترکیب اصلی ازبک‌ها به میدان خواهد رفت. اما پس از نزدیک به یک هفته از سپری‌شدن تمرینات تیم ملی فوتبال ازبکستان، کاتانچ سرمربی اهل اسلوونی این تیم، لیست نهایی و ۲۳‌نفره ازبک‌ها برای دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌های ملی کامرون و کاستاریکا را مشخص کرد که براساس آن اثری از نام آمانوف در آن دیده نمی‌شد تا این بازیکن نیز مجبور شود طی روزهای آتی به تمرینات استقلال اضافه شود.

درباره این بازیکن که گمانه‌زنی‌های پیش‌فصل حکایت از آن داشت که نامش در لیست خروجی ساپینتو هم قرار گرفته این‌طور شنیده می‌شود که یکی از مشکلاتی که در این مدت باعث شده است تا او نتواند در کارهای تاکتیکی استقلال موفق باشد به بلد نبودن زبان فارسی و انگلیسی و عدم ارتباط‌گیری او با بازیکنان و کادرفنی مربوط می‌شود تا جایی که این اتفاق باعث شده او در زمین هم نتواند همه ظرفیت‌های خود را ارائه بدهد. نکته قابل توجه اینکه فرهاد مجیدی نیز فصل گذشته هم به همین دلیل کمتر به وی میدان می‌داد.

با همه این تفاسیر به نظر می‌رسد در بازگشت دوباره به تمرینات استقلال، این بازیکن که فقط زبان روسی بلد است بیشتر از گذشته مورد توجه کادر پرتغالی استقلال قرار گرفته و چه بسا اتفاقات مطلوبی برای او در بازگشت دوباره رقم بخورد.

البته ساپینتو از آمانوف به‌عنوان یک بازیکن مستعد نام برده و اعتقاد دارد که وی بعدا می‌تواند به استقلال کمک کند، با این حال او با بازیکنانی که از تجربه بین‌المللی بهره می‌برند مانند محبی، قایدی، شهباززاده و... بسیار راحت‌تر رفتار می‌کند، چراکه اعتقاد دارد این دسته از بازیکنان تاکتیک‌پذیرتر هستند و به‌راحتی از لحاظ فنی می‌توان با آنها ارتباط گرفت.

 
منبع: فرهیختگان

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها