کد خبر : 80256

به پرسپولیس تخفیف نمی‌دهم؛ این پول حق خانواده‌ام است

به پرسپولیس تخفیف نمی‌دهم؛ این پول حق خانواده‌ام است

بوژیدار رادوشویچ سنگربان پیشین پرسپولیس می‌گوید: پولی که از پرسپولیس طلبکارم حق خانواده‌ام است که بیشتر از ۵ سال من در یک کشور دیگر تمرین و بازی کردم تا برای آنها پول ببرم. نمی‌توانم اصلا تخفیف بدهم.

در خبرها آمده بود که شکایت بوژیدار رادوشویچ از باشگاه پرسپولیس به چالشی بزرگ برای این باشگاه ایرانی تبدیل شده است. باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این بار مجوز حرفه ای را دریافت کرده و بتواند در لیگ قهرمانان آسیا دوره بعدی شرکت کند. در این میان یکی از بزرگترین موانعی که باشگاه باید آن را حل کند، پرداخت بدهی رادوشویچ است.بر همین اساس روز قبل مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در مورد پرونده رادو ارائه داد. او در این باره گفت: پرونده شکایت رادو شوویچ در مرحله مفتوح است و رأی بدوی فیفا هنوز به حالت قطعی در نیامده است. بنابراین، پرونده این بازیکن برای باشگاه خطری را در FIFA، CAS و AFC جهت مبحث مجوز حرفه‌ای تهدید نخواهد کرد تا اینکه این جلسه استماع برگزار شود و داوران، نظرات خود را اعلام کنند و در نهایت دادگاه عالی ورزش رای نهایی را صادر کند. قطعا تا آن زمان هیچ خطری برای باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.

این توضیحات اگرچه در حال حاضر بسیار امیدبخش است اما باشگاه پرسپولیس باید تا اردیبهشت ماه سال آینده تمام مدارک خود را بارگذاری کند و تا آن زمان نیز رای CAS مشخص و نهایی خواهد شد. از این رو مدیران باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای باید تحت هر شرایطی یا بدهی این گلر کروات را بپردازند یا با او به توافق برسند. چرا که قرار نیست پرونده رادو تا ابد در CAS باقی بماند.

در همین ارتباط بد ندیدیم از طریق واتس آپ با خود رادوشویچ صحبت کنیم و ...

سلام رادو، خوبی؟ چه خبر؟

سلام، خوبم، شما چطور هستید؟

مرسی، بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟

اخبار پرسپولیس را دنبال می‌کنم چون ۵ فصل و نیم در این باشگاه بازی کردم  اما فرصت نگاه کردن بازی‌ها را ندارم چون الان عضو تیم واراژدین هستم و درگیر تمرینات و مسابقات تیم خودم.

همان تیم محل برانکو؟

بله، برانکو اهل شهر واراژدین است. مهدی مهدی خانی هم در این تیم بازی کرده است.

پس لابد می‌دانی پرسپولیس الان صدرنشین لیگ برتر است؟

بله، خیلی خوب است و خوشحالم پرسپولیس موفق است.

حتما هم شنیدی علیرضا بیرانوند به پرسپولیس برگشته؟

بله، علیرضا بیرانوند از نظر من بهترین گلر ایران و آسیاست و خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

بحث نامه شکایت تو از پرسپولیس به فیفا دوباره مطرح شده است. حاضری به پرسپولیس تخفیف بدهی؟

نه، چرا باید تخفیف بدهند؟ پول ندارند؟ پول آنجا هست که یک میلیون دلار با لوکادیا قرارداد بسته‌اند. این پول حق خانواده‌ام است که بیشتر از ۵ سال من در یک کشور دیگر تمرین و بازی کردم تا برای آنها پول ببرم. نمی‌توانم اصلا تخفیف بدهم.

فکر می‌کنی یک روزی به ایرانم برگردی؟

شاید! من بعد از پرسپولیس از دیگر تیم‌های ایرانی پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم به کرواسی برگردم. من خاطرات خوبی از ایران و پرسپولیس دارم و...

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها