کد خبر : 80251

تغییر سنگین نرگس محمدی در صورت و لباس + عکس

تغییر سنگین نرگس محمدی در صورت و لباس + عکس

نرگس محمدی بازیگر مشهوریه که عکسای زیادی از خودش منتشر می کنه اما اینبار تنها با گریمی ساده از این رو به اون رو شد.

شایانیوز-  نرگس محمدی از بازیگرای محبوب و اسم و رسم دار سینما و تلویزیون می باشد که تازگیا در فیلمی به نام "خائن کشی" ایفای نقش کرده اما خب هنوز برای اکران و روی پرده سینما نرفته. نرگس محمدی مدتی بود که به دلیل فوت و سوگواری برای برادرزاده کوچولوش هیچ فعالیتی در حوزه کاری و اینستاگرامی نداشت اما خیلی وقته که از پیلش در اومده و حالا نرگس محمدی رو در همه موارد اکتیو می بینیم. نرگس محمدی در تئاتر نیز فعاله و نمیذاره کارنامه کاریش لکه دار بشه و یا از میادین دور بمونه.

نرگس محمدی البته که میدونید ابتدا با بازی در سریال پربیننده ستایش دیده و مشهور شد و همین شد تا شانس در خونه خانوم خانومارو بزنه و هم حسابی معروف و شاخ بشه و هم بعدش تنها با یک مصاحبه علی اوجی به خواستگاریش بیاد و تمام! حالا نرگس خانوم از هر لحاظ شرایط بسیار خوبی داره و داره کیف دنیارو میبره.

نرگس محمدی همونطور که گفتیم در اینستاگرام فعاله و به تازگی هم تصویری از خود منتشر کرد که یه گریم زیبا داشت و در عین سادگی یه بیوتیه خاااص شد.

Untitled

تغییر استایل هایی که با تغییر سال شاخ دربیار تر شد!

خب میدونید که خانومای بازیگر تو این چند ساله چقدررر راحت شدن و هر مدلی که بخوان میان تو مراسمات و خیابون و اینستاگرام جولون میدن و کسی هم کاری به کارشون نداره. اما در این بین برخی از خانومای بازیگر همچون نرگس محمدی هم بود که با استایل هایی بهتر دیده میشد اما ظاهرا این فضا اونقدری جشم و هم چشمی شده و همه روال دارن پیش میرن که گویی قوانین فقط برای مردمه و چهره های مشهور مملکتو دست گرفتن!!

نرگس محمدی اما حالا همرنگ جماعت شده و با تیپ هایی نه چندان جالب دیده میشه. خانوم بازیگر بعد از ازدواج با علی اوجی نیز اسم و رسم شاخ تری پیدا کرد و از اونجایی که دم به دقیقه خارج از کشور هم به سر میبرن، خب تصاویر جورواجور اونور آبیشونم دزرمیاد! اما در ادامه میخوایم ابتدا تصویری از نرگس محمدی با یکی از تئاتری های قدر رو ببینیم بعد به تیپای اروپایی خانوم خانوما برسیم!

q

nargesmohammadi_narges_1651332587

خانومای ستایش تو سریال زن پیغمبر، تو واقعیت فشن و هفت رنگ!!

البته که این تنها نرگس محمدی نیست که فیلم و واقعیتش زمیت تا آسمون فرق داره چرا که در ادامه شما نازگل دختر ستایش رو مشاهده می کنید که خانوم لاله مرزبان هستند و مقایسشون در فیلم و واقعیت جالب بود.

270600493-parsnaz-com

البته که نباید انتظار داشت یک بازیگر وقتی در هزار رنگ و ظاهر در میاد تو واقعیت و سبک زندگی خودش هم همونطوری باشه اما معمولا هنرمندان به خصوص خانوما چون خیلی زیاد تغییر میکنن پس نمیشه گفت هر بار با هر نقش باید همون مدلی بشن!

اما خب معمولا مخاطب چون هنرمند رو در غالب اون نقش می بینه و باور میکنه که اون شکلیه، در نهایت وقتی با یه تریپ دیگه می بینتش به خصوص اینکه یهو خیلی سانتی مانتال بشه، خب قطعا متعجب میشه!

Untitled

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

Untitled

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها