کد خبر : 80214

دلیل استعفای گل محمدی دوباره دردسرساز شد

دلیل استعفای گل محمدی دوباره دردسرساز شد

با توجه به افت زمنی چمن ورزشگاه کاظمی، پرسپولیسی‌ها به دنبال زمین تمرین تازه‌ای هستند.

در شرایطی که پرسپولیس قرار است دو بازی تدارکاتی مقابل فولاد و گل‌گهر برگزار کند گفته می‌شود زمین ورزشگاه شهید کاظمی به خاطر برگزاری مداوم تمرین و بازی‌های زیادی که روی آن انجام شده و از همه مهم تر، عدم زیرسازی مناسب، کیفیت لازم خود را از دست داده و همین باعث نارضایتی یحیی گل محمدی شده است. برهمین اساس مسئولین باشگاه به دنبال پیدا کردن زمین تمرین مناسب هستند و به همین دلیل هنوز مکان برگزاری دو بازی دوستانه مقابل گل گهر و فولاد مشخص نیست.

گفتنی است زمین نفت تهرانسر هم پیش از این در اختیار تیم بود. در همان ابتدای حضور درویش، یحیی گل محمدی استعفا داد و یکی از دلایل این استعفا نداشتن زمین تمرین بود که درویش بلافاصله، زمین تهرانسر را برای پرسپولیس اجاره کرد. اما جالب اینجاست که با وجود این زمین، تمام بازی‌ها و تمرینات پرسپولیس در کاظمی برگزار می‌شود و به همین دلیل  علاوه بر زرد شدن بخشی از زمین برخی از نقاط زمین هم چمن ندارد و عملا خاکی شده است

همین موضوع باعث شده تا مسوولان باشگاه در حال رایزنی برای یافتن زمین مناسب باشند که البته کار آسانی نیز نیست.

داستان از این قرار است که بسیاری از تیم‌های شهرستانی به جای این که در زمین‌های چمن استان و شهر خود تمرین کنند، برای برگزاری تمرین به تهران می‌آیند و به همین دلیل بسیاری از زمین‌های خوب و استاندارد تهران در اختیار و تحت اجاره تیم‌های شهرستانی است. از این رو پیدا کردن یک زمین مناسب برای تمرین یکی از معضلات باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود. موضوعی که افشین پیروانی نیز بارها در مصاحبه‌هایش به آن اشاره کرده است.

منبع: باشگاه پرسپولیس

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها