کد خبر : 80179

جمله عجیب مرحوم میناوند درباره مدیرعامل پرسپولیس

جمله عجیب مرحوم میناوند درباره مدیرعامل پرسپولیس

زنده یاد مهرداد میناوند ملی پوش سابق سرخپوشان اعتقاد داشت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یک استقلالی است و تعصبی به سرخپوشان ندارد.

در سال ۱۳۸۷ و زمانی که مدیریت باشگاه پرسپولیس در دست داریوش مصطفوی بود تیم در نتیجه گیری ناموفق بود و همین مسئله باعث و تا پیشکسوتان باشگاه از عملکرد این مدیر عامل رضایت نداشته باشند . زنده یاد مهرداد میناوند یکی از منتقدان اصلی مصطفی بود و او را یک استقلالی تمام عیار میدانست،در همان ایام شایعه شده بود ملی پوش سابق پرسپولیس در امارات زندانی شده است. میناوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی در تاریخ ۵ آذر سال ۱۳۸۷ حرف های جالبی را مطرح کرد در این مصاحبه  اینگونه گفت: از زمانی که مصطفوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده رویمان نمی‌شود بگویم پرسپولیسی هستیم رئیس فدراسیون فوتبال بود و من که بازیکن تیم ملی بودم می‌دانم چه علاقه‌ای به استقلال دارد به همین دلیل مدیریت او در پرسپولیس منطقی نیست چون تعصبی به سرخپوشان ندارد.

او در ادامه گفته بود: مصطفوی در اردوی تیم ملی همیشه با من کل کل آبی و قرمز می‌کرد و به سود استقلالی ها کری می‌خواند. پس آدمی نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند و موفقیت پرسپولیس را ببیند.

زنده یاد میناوند درباره زندانی شدن یک پرسپولیسی در امارات اینگونه توضیح داد شایعه شده یک پرسپولیسی که در امارات تجارت می‌کند به خاطر بدهی در زندان است خیلی ها فکر می‌کردند که این پرسپولیسی من هستم و به من ربطش میدادند در حالیکه من نه تجارتی  و نه بدهی در امارات  ندارم و الان هم در زندان نیستم که مصاحبه می‌کنم.

مسابقه زنده یاد میناوند در سال ۱۳۸۷ را مشاهده می‌کنید:

عکس | مدیر استقلالی دوست دارد پرسپولیس را نابود کند

 
منبع: خبرورزشی
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها