کد خبر : 80166

غزل و سمیرا اینجوری از کاربرا دلبری میکنن!

غزل و سمیرا اینجوری از کاربرا دلبری میکنن!

سمیرا حسن پور از بازیگرای سریال جیران می باشد که بعد اینکه سریال از توقیف دراومد حالا تصویری پشت صحنه ای و جذاب منتشر کرد.

شایانیوز-  دیگه میدونید که تلویزیون و سریال هایی که پخش میکنه چقدررر با سقوط مواجه شدن چرا که دیگه خیلی از بازیگرانی که قبلا فقط در صدا وسیما دیده میشدن هم وارد شبکه خانگی و سریالاش شدن و حالا تلویزیون مونده و حوضش! این روزا هم که کاردگردانان عزیز بیخیال سریال ساختن نمیشن و در رقابتی تنگاتنگ مثل بنز سریال برای شبکه خانگی میسازن حتی اگه ناتموم باشه و یا توقیف بشه و باز نصفه نیمه بمونه! خب یکی از اون بازیگرانی که نام بردیم سمیرا حسن پور می باشد که در سریال جیران میدیدیمش که البته چند هفته ای میشه جیران جان متوقف شده و عوامل و بازیگراش هم بیکارن!

اما خب در این سریال ها با توجه به اینکه بازیگر خیلی زیاد استفاده میشه و اصلا تعداد سریال ها هم زیادن، قطعا دیگه همه فعالیت دارند و اینطور که مشخصه اوضاع سینما و شبکه خانگی خوبه و نونا تو روغنه! اما برگردیم سراغ جیران و سمیرا حسن پور خودمون که ایشون هم تبدیل به هنرمندی فعال شدن و نه تنها در سریا بلکه در مراسمات سینمایی هم در دید هستند.

اما در کل بازیگرا یه جور دیگم خوب میان به چشم و اون فضای مجازیه که از تاثیرش بر روی ذهن ها نباید غافل شد و خانومای بازیگر هم تصاویر بسیاری از خود منتشر می کنند و همگی شدن یه پا مدل! به تازگی تصویری از سمیرا حسن پور و غزل شاکری منتشر شد که ظاهرا پشت صحنه جیران می باشد و صمیمت این دو هنرمند رو نشون میداد.

samirahasanpur_2925509032580169170_1534515631

غزل و سمیرا اینجوری از کاربرا دلبری میکنن!

تصویر رو مشاهده کردید؟ خب آرایش و لباس و ژست و لوکیشن خاصی نداشت و مشخص بود که دلی و یهویی گرفته شده که خب این هم خودش برای مخاطب جذابیت خوبی داره چرا که برخی از هنرمندامون همانند مثلا خانوم مریم مومن که همیشه و همیشه تصاویر خود را با هزار روتوش و ارایش و قر و فر منتشر می کنند شاید جایی تکراری بشه و از اون جذابیتش بیوفته!

غزل شاکری در جیران نقش خواهر شاه و یا همون شاهدخت رو داره که در کار کاراکتری جدی رو بازی میکنه اما در واقعیت اینطور که معلومه شخصیتی شیطون داره!

samirahasanpur_1658160256

مدلینگ نامتعارف سمیرا حسن پور که با آبروش بازی کرد!

دیگه این روزا چه خانومای کاربری که میان میشن بلاگر و مدلینگ و چه خانومای بازیگری که اصلا راحت تر از شهرتشون استفاده می کنن و میشن مدل، هر دو تنها با کمی اندام عشوه های خانومانه میان میشن مدلینگ!

سمیرا حسن پور یکی از همون خانوماست که در این راه فعالیت داره و گهگاهی تصاویری هم در این زمینه منتشر میکنه که خب استایلاش چندان متعارف نیستند! حتی همین چند روز پیش هم سمیرا حسن پور که به همراه همسرش سامان سالور در اکران مردمی فیلم نمور حضور داشت، باز هم با مانتو باز لباس بسیار جذبش سوژه ای نامناسب برای کاربران همیشه در صحنه شد! در ادامه تیپ خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که این سبک کت شلوار های ست خیلی زیاد مد شده!

samirahasanpur_1662710587_4

samirahasanpur_1662710587_2samirahasanpur_1662710587_5

style.honarmandan_1653164102_1

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها