کد خبر : 8013

قوچان نژاد حاضر به بازی در ایران نیست!

قوچان نژاد حاضر به بازی در ایران نیست!

یک رسانه قبرسی از ارسال پیام روشن سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال آپوئل نیکوزیا به رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی جهت ترک این تیم خبر داد.

سایت ورزشی آپوئل قبرس امروز (دوشنبه) با انتشار تصویری از پائولو ترامزانی، سرمربی ایتالیایی و رضا قوچان‌نژاد در آغوش یکدیگر نوشت: رضا قوچان‌نژاد برای دومین بازی متوالی در لیگ دسته‌اول قبرس توسط سرمربی آپوئل از فهرست 18 نفره خارج شد تا به این نتیجه برسد دیگر تغییر ترکیب هیچ کمکی به او نخواهد کرد. روشن است که شرایط مهاجم چابک و پرانرژی ایرانی نیز از بد به بدتر تبدیل می‌شود.

در ادامه این مطلب با اشاره به پیام روشن سرمربی تیم آپوئل به رضا قوچان‌نژاد آمده است: شاید این یک راز مشترک است که دیگر چیزی حتی به صورت مرحله‌ای نیز تغییر پیدا نمی‌کند. این دلیل روشنی برای استفاده بیشتر از بالوق، دیگر مهاجم آپوئل در ترکیب اصلی است و رضا قوچان‌نژاد حتی جایی روی نیمکت ذخیره‌ها نیز ندارد، البته این اقدام سرمربی ایتالیایی می‌تواند دارای ابعاد دیگری نیز باشد که حاکی از پیام روشن و غیرمستقیم باشگاه آپوئل به رضا قوچان‌نژاد جهت تعویض تیمش باشد. بهترین گزینه برای این مهاجم ایرانی جستجوی تیم دیگری خواهد بود.

سایت آپوئل سپس درباره پیشنهاد تیم‌های ایرانی به رضا قوچان‌نژاد می‌نویسد: او حاضر به بازی در فوتبال ایران نیست و از سویی کمتر تیم اروپایی در سال جاری میلادی حاضر به جذب رضا قوچان‌نژاد با توجه به شرایطی که در تیم آپوئل داشت خواهد بود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها