کد خبر : 80103

تماس کی‌روش با شجاع خلیل‌زاده؟/

تماس کی‌روش با شجاع خلیل‌زاده؟/

روز شنبه اسامی لژیونرهای تیم ملی هم اعلام می‌شود. حضور این بازیکنان در اردوی تیم ملی تستی نیست چرا که آنها در اتریش به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند.

کارلوس کی‌روش هر لژیونری را بخواهد خط بزند اصلا دعوتش نمی‌کند اما در مورد بازیکن داخلی شرایط به گونه دیگری است. بازیکن داخلی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود و در ادامه ممکن است نظر کارلوس کی‌روش را جلب نکند و خط بخورد. اما همانطور که اشاره شد اگر کارلوس کی‌روش عملکرد لژیونری را نپسندد او را دعوت نمی‌کند چون خط زدن لژیونر یک چالش بزرگ است.

به هر صورت اسامی لژیونرهایی که شنبه اعلام می‌شود این شانس را خواهند داشت که در بازی با اروگوئه و سنگال در ترکیب تیم  ملی به میدان بیایند.

با حضور کارلوس کی‌روش این شائبه پیش آمد که شجاع خلیل زاده مدافع فیکس تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی از اردوی تیم ملی خط خواهد کرد. این بازیکن در زمان حضور کارلوس کی‌روش اصلا به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شد اما با رفتن کارلوس کی‌روش او به یکی از بازیکنان ثابت  تیم ملی در کنار محمد حسین کنعانی زادگان تبدیل شد و توانست به خوبی در  قلب خط دفاعی بازی کند. کارلوس کی‌روش با توجه به عملکرد این بازیکن در بازی‌های مقدماتی و زوج خوبی که در کنار محمد حسین کنعانی زادگان تشکیل داده می‌خواهد این بازیکن را به اردو دعوت کند. حتی شاید تا به این جای کار با شجاع خلیل زاده تماس هم گرفته باشد به این خاطر که کارلوس کی‌روش در روزهای اخیر با لژیونرهایی که قرار است برای بازی با سنگال و اروگوئه دعوت کند تماس گرفته و صحبت کرده تا در جریان آخرین وضعیتشان قرار بگیرد.

بدون شک محمد حسین کنعانی زادگان زوج شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی که  هم اکنون در قطر همبازی او است در مورد شجاع کامنت‌های مثبتی به کارلوس کی‌روش داده است. از همه مهمتر کارلوس کی‌روش دوست دارد ترکیب خط دفاعی‌اش را با بازیکنان هم تیمی‌بسازد و این رغبت را قبلا نشان داده است و پیش بینی می‌شود شجاع خلیل زاده یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی برای دو بازی یاد شده باشد.

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها