کد خبر : 80099

هوادار استقلال بودم و قدر پیراهنش را می‌دانم

هوادار استقلال بودم و قدر پیراهنش را می‌دانم

آرش رضاوند که در بازی استقلال و نساجی توانست ستاره میدان باشد، می‌گوید قدر این پیراهن را می‌داند چرا که زمانی هوادار آبی‌ها بوده است.

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص شرایط خودش در استقلال و همینطور تاثیر ساپینتو در این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

 به برد خوبی مقابل نساجی دست پیدا کردید. مخصوصا وقتی که فشار زیادی روی تیم شما بود.

ما در دو بازی قبل هم شرایط‌مان خوب بود اما نتوانسته بودیم به برد برسیم و به همین دلیل فشار روی تیم‌مان زیاد بود. در بازی با نساجی خوشبختانه توانستیم زود به گل برسیم و همین اتفاق هم خیلی به ما کمک کرد.

قبل از رسیدن به این گل هم یک صحنه مشکوک به پنالتی داشتید.

بله داور می‌توانست آن خطا را پنالتی بگیرد اما متاسفانه نگرفت. ما در این چند هفته از اشتباهات داوری کم ضرر نکردیم که امیدوارم به این مسئله رسیدگی شود.

 استقلال بازی با نساجی نشان داد که به هماهنگی بیشتری هم رسیده است.

خب تیم ما تغییرات زیادی داشت. جدا از من که یک نیم فصل نبودم، بازیکنان جدیدی مثل بابایی، محبی، قایدی... به تیم اضافه شدند کما این که کادر فنی ما هم تغییر پیدا کرده بود و با این شرایط مشخص بود که ما به زمان نیاز داریم و خدا را شکر رفته رفته تیم به هماهنگی بیشتر رسیده و ساپینتو هم تقریبا ترکیب تیم را شناخته است.

جدا از این فشار تمرینات زیادی را هم دنبال کردید. بعد از این فشار تمرینات، بدن‌هایتان آزاد شده است؟ 

بله ما پر فشارترین تمرینات را سپری کردیم و خودمان هم می‌دانستیم در چند هفته اول به دلیل پر فشار بودن تمرینات کارمان سخت است.خدا را شکر رفته رفته بدن‌هایمان هم از فشار تمرینات آزاد شده و شرایط بهتری را کسب کردیم.

از خودت بگو که در بازی با نساجی بهترین بازیکن زمین هم شدی.

در این رابطه من نمی‌توانم حرفی بزنم و بهتر است مردم در این رابطه قضاوت کنند و بگویند عملکردم چطور بوده است.

فشارهای زیادی را هم تحمل کردی. درست است؟

خب به هر حال هر بازیکنی نوسان دارد اما من وقتی فولاد بودم به عنوان یکی از کلیدی‌ترین نفرات این تیم شناخته شدم و با بازگشت به استقلال هم تلاش کردم یکی از آماده‌ترین نفرات باشم و هیچ وقت از تلاش کردن خسته نمی‌شوم. استقلال و پیراهنش را دوست دارم و چون قبلا هوادار این تیم بودم، می‌دانم برای این پیراهن باید زحمت زیادی کشید.

هدفت در استقلال چیست؟

من همیشه دنبال اهداف بزرگتر هستم. می‌خواهم شرایطم را بهتر کنم و بیشتر از اهداف شخصی، اهداف تیمی‌و قهرمانی با استقلال برایم  مهم است.

هوادار استقلال بودم و قدر پیراهنش را می‌دانم/ رقابت این فصل حساس است عدالت را رعایت کنند!

انتظار داشتی به تیم ملی دعوت شوی؟

خب من در فولاد شرایط خوبی داشتم و دراستقلال هم عملکردم بد نبوده اما به هر حال هر تصمیمی‌هر وقت گرفته شود به آن احترام می‌گذارم.

مسافر جام جهانی می‌شوی؟ 

قبلا هم گفتم اگر نیم در صد هم شانس دعوت شدن به تیم ملی را داشته باشم سعی می‌کنم تا به آن برسم.

بازگشت کی روش به تیم ملی را چطور دیدی؟ 

به نظرم بازگشت کی روش می‌تواند برای فوتبال ایران مثمر ثمر باشد. او مربی بزرگی است و می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

تعطیلی لیگ به ضرر شما شد؟ 

ما دو، سه ماه به صورت پر فشار تمرین کرده بودیم و شرایط تیم‌مان هم خوب بود و بازی آخر را هم خیلی خوب تمام کردیم اما به هر حال نه می‌توانم بگویم به ضررمان بوده و نه به سودمان. امیدوارم در ادامه لیگ هم بتوانیم بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

رقابت در لیگ هم خیلی بالا رفته است. این رقابت را چطور می‌بینی؟ 

از اول هم مشخص بود امسال رقابت در لیگ بالا است و امسال خیلی از تیم‌ها مدعی هستند اما امیدوارم در وهله اول عدالت در مسابقات اجرا شود که این خیلی مهم است.

فکر می‌کنی تا الان عدالت در بازی‌ها اجرا نشده است؟ 

در یکسری از بازی‌های ما یا دیگر تیم‌ها عدالت لازم اجرا نشد و این را همه به خوبی می‌دانند. زیاد دوست ندارم در این مورد صحبت کنم اما امیدوارم قضاوت‌ها در لیگ سوال برانگیز پیش نرود.

 

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها