کد خبر : 80072

تغییرات احتمالی ترکیب پرسپولیس

تغییرات احتمالی ترکیب پرسپولیس

پرسپولیس بعد از تعطیلات فیفادی با 2 بازیکن تازه، ترکیب اصلی خود را باز هم تغییر خواهد داد.

به گزارش طرفداری، شیخ دیاباته و وحید امیری احتمالا بعد از فیفا دی در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار می گیرند. این روزها وحید امیری تازه از مصدومیت برگشته و دیاباته هم به آمادگی آرمانی نرسیده است.

با حضور این نفرات، ترکیب اصلی پرسپولیس کاملا روشن خواهد شد و بیرانوند درون دروازه، گولسیانی، پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری در خط دفاع، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی در خط میانی و شیخ دیاباته کنار یورگن لوکادیا در خط حمله قرار می گیرند.

پرسپولیس می تواند با این نفرات یک تیم دوم خوب هم داشته باشد، اگر تیم دوم پرسپولیس هم در لیگ شرکت می کرد می توانست یکی از تیم های قوی مسابقات باشد.

در تیم دوم پرسپولیس هم نفراتی مثل احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، محمد مهدی احمدی، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، حامد پاکدل و مهدی عبدی می توانند حضور داشته باشند.

پرسپولیس با این تغییرات بسیار عمده تیمی کاملا متفاوت از سال قبل خواهد داشت، ضمن این که بازیکنان تازه پرسپولیس هم در ترکیب این تیم به خوبی جا افتاده و می توانند در ادامه مسابقات لیگ کشور بسیار اثربخش باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها