کد خبر : 80067

تکلیف لیست نهایی نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شد

تکلیف لیست نهایی نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تکلیف جای خالی لیست بزرگسالان این تیم را مشخص کرد.

باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، محمدمهدی احمدی، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته شد.

از سوی دیگر حامد لک، سعید آقایی، احسان پهلوان، شیرزود تمیروف، رامین رضائیان، رضا اسدی، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی و منوچهر صفروف از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شدند تا پرسپولیس با فضایی کاملاً متفاوت، لیگ برتر فصل جاری را آغاز کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در ۶ دیدار ابتدایی خود توانستند ۱۴ امتیاز کسب کنند تا قبل از تعطیلات در صدر جدول قرار بگیرند و تبدیل به یکی از مدعیان جدی قهرمانی شوند.

عملکرد کم نقص خریدهای تابستانی پرسپولیس و حل مشکل گلزنی این تیم با جذب یورگن لوکادیا باعث شد تا گل محمدی تصمیم خود برای یک نفر جای خالی لیست بزرگسال را بگیرد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت قصدی برای جذب بازیکن آزاد دیگر ندارد. او می‌خواهد تیمش را بدون کم و زیاد کردن بازیکن در دور رفت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر محک بزند تا هرگونه کمبود را در نقل و انتقالات زمستانی پوشش دهد.

بنابراین گل محمدی هیچ درخواستی برای جذب بازیکن آزاد دیگر نداده است و اقدامی برای خرید بازیکن در هفته‌های پیش رو نخواهد کرد.

منبع: مهر

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها