کد خبر : 80060

استایل باشکوه لیلا حاتمی

استایل باشکوه لیلا حاتمی

لیلا حاتمی که به عنوان داور در جشنواره ونیز حضور داشت اینبار با استایلی رنگی و پاستلی دیده شد و بالاخره مشکی پوشان ایرانی رو گذاشت کنار!

شایانیوز-  لیلا حاتمی از بازیگران بسیار جذاب و ارزشمند در سینمای ایران می باشد که سالهاست در این عرصه بازی میکنه و همیشه درخشیده و هیچگاه خودش رو با حواشی نا به جا و عجیب بر سر زبونا ننداخته! لیلا حاتمی هنرمندی با استعداد و کاربلد می باشد که از اون مدل خانوما هم هست که اهل دیده شدن از طریق راه های فرعی و منفی نیست حتی با اینستاگرامی که این روزا دیگه دست بچه های دهه نودی هم هست! لیلا حاتمی رو همیشه در نقش هایی جدی دیدم حتی وقتی که در فیلمی مثل "بی پولی" ایفای نقش کرده، اما باز هم اون حالت جدی خودش رو داشته و کلا تو غالب طنز چندان نمیگنجه!

البته که این موضوع برمیگرده به اخلاق و ظاهر هر شخصیت که خب گَل و ذاتش چه مدلیه! مثلا برخی از هنرمندامون همانند خانوم مرجانه گلچین هستند که اصلا انگار طنز به دنیا اومدن و مخاطب ایشون رو جایی میبینه ناخودآگاه لحظات خنده دار میاد به ذهنش، برخی هم هستند همانند خانوم لیلا حاتمی که وقتی در کاری دیده میشن باید انتظار کاری جدی و اجتماعی رو داشت.

از این ها که بگذریم و برسیم به حال حاضر لیلا حاتمی بادی بگیم که خانوم بازیگر به تازگی در مشهور ترین جشنوادره ایتالیا به نام فیلم ونیز به عنوان هیئت داوران حضور پیدا کرده که البته این فستیوال آخراشه و لیلا حاتمی بعد از کلی مشکی پوشیدن های ایرانی ها در این جشنواره، حالا با استایلی متفاوت و دیده نشده حاضر شد. در ادامه ابتدا لیلا خانوم رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

Untitled

پرونده ونیز امشب بسته میشه و این آخرین استایل از داورِ خوش‌پوش ایرانی در این فستیوالِ بزرگه!

لیلا حاتمی که به عنوان یکی از داوران اصلی جشنواره ونیز به این فستیوال دعوت شده، در آخرین روز حضورش متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شده! لیلا حاتمی به مشکی پوشیدن ایرانی‌ها در‌ ونیز ۲۰۲۲ خاتمه میده و با لباسی با پالت رنگی بنفش-یاسی پا به فرش قرمز میذاره.

پارچه لباس آبرنگیه و به دلیل جنس و طرحش سراسر حسی از آرامش رو تداعی میکنه! شاید در نگاه اول کمی با انتخاب رنگ و مدل لباس تعجب کنیم و فکر کنیم که از سبکِ پوشش لیلا حاتمی دوره، اما کمی که بیشتر دقت کنید باز هم ظریف بودن طراحی و برش‌ها رو‌ متوجه میشیم.

Untitled

گرچه که چنین رنگ و مدل پوششِ سری یک ریسک در پرونده استایل این بازیگر محسوب میشه اما باعث شده استایل از حالت یکنواختی خارج بشه.

حتی با وجود اینکه کل ایتم‌ ها جز کمربند در یک رنگ و طرح قرار دارن، چشمو اذیت نمیکنه چون طرح پارچه پاستلیه. توربان جمع‌وجور دقیقا با همین پارچه هم میتونست انتخاب خوبی باشه و از شلوغی دور گردن کم کنه!

tarahanelebas_1662830311_5

به نظر میرسه روی کمربند لباس خیلی ظریف نقوش تذهیب کار شده با رنگ اصیل ابی ایرانی.

به ژست‌هاشم دقت کنید، همیشه یک مدل خاصِ خودش گردنش رو به سمت شانه خم میکنه و لبخند میزنه حتی چشماشم میخنده، با وجود اینکه دست‌ها هیچ حرکتی ندارن و به دلیل چهارچوب‌های پوشش که نمیشه حرکت زیادی در ژست گرفتن داشت، اما عکس‌هاش دلنشینه.

tarahanelebas_1662830311_7

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها