کد خبر : 80028

میکاپ غلیظ شهرزاد کمال زاده در عکس های آتلیه ای

میکاپ غلیظ شهرزاد کمال زاده در عکس های آتلیه ای

شهرزاد کمال زاده بازیگر ساده ای هستش که زده تو کار مدلینگ لباس اما اینبار میکاپ خانوم خانوما نظر همرو جلب کرد بَددد!

شایانیوز-  شهرزاد کمال زاده از بازیگرای خوش چهره و خوش نقشیه که با وجود فیس ساده و مثبتش میتونه نقشای نامرد و منفی رو هم به خوبی بازی کنه! خب خیلی از بازیگرا همانند خانوم الهام حمیدی هستند که انگاری اصلا بهشون نمیاد منفی باشن و همییییشه خدا هم یا زن پیامبر بودن و یا مادر و زنی فرررشته! برخی از بازیگران هم مانند خانوم رویا نونهالی هستند که ظاهرا اصلا منفی به دنیا اومدن و کلا تو کار خلاف و دو دوزه بازی هستند! شهرزاد کمال زاده اما ازون مدل دو پهلوهاست که خب مشخص نیست بالاخره توزندگی واقعیشم جزو کدوم دستس! شهرزاد کمال زاده هنرمندی مشهوره که هم اسما و هم رسما شناخته شده هستش اما کوچکترین حاشیه ای نداره!!

شهرزاد خانوم یه بازیگر سادست که کلا طنز بهش نمیاد و از طرفی هم بیشتر در تلویزیون بوده و سینما راه خاصی پیدا نکرده. اما از دیگر استعداد های خانوم خانوما مدلینگی هستش که با توجه به علاقش به مد و لباس وارد این راه نیز شده اما خب در اونهم چندان جنجالی و سر و صدا دار نبوده!

شهرزاد کمال زاده در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و عکساشم به نسبت قبل خیلییی لعابدار و متنوع شده. خانوم بازیگر بیشتر در حوزه لباس دیده میشد اما اینبار به عنوان مدل آرایشی به سالن مریم رهنما که یکی از خفن ترین میکاپ آرتیستاس دعوت و آرایش شد! در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

maryamrahnama___1662398061_2

maryamrahnama___1662398061_3

Untitled

maryamrahnama___1662398061_6

حالا سلطان آرایش شهرزاد خانوم کی هست؟!

خانومی که در تصویر آخر حضور دارند خانوم خانوما مریم رهنما هستند که این روزا با میکاپایی که برای بازیگران انجام میدن حسابی در حال ترکوندن هستند. 

همونطور که مشخصه سبک کار مریم رهنما غلیظ و رنگیه و در کل زیاد با نود و نچرال حال نمیکنه. خیلی از هنرمندامون همانند لیندا کیانی دم به دقیقه تو سالن ایشون هستند و برای تمام مراسمات سینمایی هم زیر دست ایشونن! البته تنها لیندا کیانی نیست و بسیاااری از بازیگران زن برای مراسات سینمایی به دست مریم رهنما و تیم کاری خفنش میکاپ میشن!

ناگفته نمونه که به گفته بهاره رهنما، مریم رهنما خواهرشه اما خب تازگیا رو کردن!!

elhamheydari.design_1612208048

وقتی شهرزاد کمال زاده از راه راست پول درنمیاره میزنه جاده خاکی!

شهرزاد خانوم از بازیگرای خوش چهره و خوش استایله که تو اینستا با انتشار عکسای خوشگل و تودل برو نزد کاربران بیشتر به عنوان یه مدل معروفه تا بازیگر. البته جالبه بدونین خانوم خانوما عکسای خیلی عجیبی هم تا حالا گذاشته که تو اونا استایل و لباسای متفاوت و چشم گیرش جلب توجه زیادی کرده.

شهرزاد کمال زاده به تازگی تو فیلم و سریالی بازی نمیکنه و به گفته خودش بخاطر اینکه چهره نچرالی داره، اجازه بازی بهش نمیدن؛ ولی این روزا به قدری تو اینستا فعالیت مدلینگی داره که گویا دیگه نیازی به بازیگری نداره و با همین شرایط پیش بره باید ایشون رو تو فستیوال های خارجی ببینیم!

shahrzadkamalzadeh_1647454130_2

shahrzadkamalzadeh_1637513137_1

shahrzadkamalzadeh_1650889547_1

شهرزاد کمال زاده و شیرجه تو اکسسوری!

این روزا دیگه مشهور و غیر مشهور نداره و هرر رکی رسیده یا شده بلاگر و داره پول در میاره و یا اصلا چهره ای معروف بوده و حالا داره ازش استفاده میکنه و پول درمیاره! حالا چجوری؟ قطعا میدونید که از طریق تبلیغات اون هم تو هر وسیله و موردی که به خانوما ربط داره! بله درسته هر چیزی که به خانوما ربط داشته باشه توش پوله و خب هرکیم که میخواد تبلیغات بگیره از این موارد بگیره قطعا نونش تو روغنه!

شهرزاد کمال زاده نیز همانند بسیاری از همکارانش از پیش نیم میلیونیش در این راستا استفاده میکنه و خب خانوم خانوما مدلم که هستن، در نهایت معرفی هایی جالب داره. در ادامه یه عکس با اکسسوری های جینگول از وی مشاهده می کنید.

shahrzadkamalzadeh_1657524962_1

بغض شهرزاد کمال زاده روی آنتن زنده

شهرزاد کمال زاده در برنامه ای تلویزیونی صحبت هایی درباره کم کار بودنش داشت. وی در این ویدئو با بغض می گوید چون جراحی زیبایی نکرده نقش درست و حسابی به او نمی دادند!

 خیلی عجیب است که نه تنها در سینما بلکه در صدا و سیما هم اگر زن عمل زیبایی نکرده باشد نقش جذاب به او ندهند. ببینید شهرزاد کمال زاده چه می گوید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها