کد خبر : 79998

ترکیب پرسپولیس دگرگون شد!

ترکیب پرسپولیس دگرگون شد!

ترکیب تیم پرسپولیس در مقابل نفت مسجد سلیمان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر دستخوش تغییراتی بسیاری خواهد شد.

بی‌تردید یحیی گل‌محمدی یکی از پرتغییرات ترین سرمربیان فوتبال ایران بوده و حداقل در پرسپولیس طی دو و نیم فصل حضورش نشان داده که تا چه اندازه بازیکن جذب کرده و کنار گذاشته و تیم را دچار تغییر و تحول کرده است.

کافی است نگاهی به ترکیب پرسپولیس امروز داشته باشیم و با ترکیبی که آخرین با در ورزشگاه بهنام محمودی مسجد سلیمان به میدان رفت مقایسه کنیم.

سرخ‌های تهرانی فصل قبل و در بازی برگشت میهمان نفت مسجد سلیمان بودند و در ورزشگاه خانگی این تیم به میدان رفتند. بازی که با دو گل به نفع پرسپولیس به پایان رسید و جالب این که هر دو گل سرخ ها نیز توسط رضا اسدی زده شد.  

این بازی در تاریخ ۲۰ اسفند سال قبل برگزار شد و پرسپولیس با این ترکیب به میدان رفت:

 مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد گوهری، رضا اسدی، علی نعمتی، وحید امیری، رامین رضائیان، احسان پهلوان، وحدت هانانوف و شرزود تمیروف.

 

پرسپولیس با ۸ تغییر در راه مسجد سلیمان / ترکیب سرخ‌ها دگرگون شد!

نگاهی به ترکیب نشان می‌دهد که بسیاری از بازیکنان آن بازی از پرسپولیس جدا شده‌اند و چند بازیکن دیگر نیز این روزها نیمکت‌نشین هستند. به بیانی دیگر با توجه به ترکیبی که قرار است فردا راهی میدان شود پرسپولیس ۸ تغییر در ترکیب اصلی خود داشته و تنها سه بازیکن از آخرین بازی در مسجد سلیمان در تیم فعلی حضور دارند. علی نعمتی، مهدی ترابی و میلاد سرلک سه بازیکنی هستند که فردا نیز در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور دارند.

 
منبع: طرفداری

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها