کد خبر : 79993

دلیل اخراج اسکوچیچ مشخص شد

دلیل اخراج اسکوچیچ مشخص شد

دراگان اسکوچیچ سریع‌ترین و مقتدرترین صعود تیم ملی به جام جهانی را رقم زد اما در نهایت از سرمربیگری تیم ملی اخراج شد.

او در یک شرایط سخت هدایت تیم ملی را برعهده گرفت اما توانست از همه موانع عبور کند و به همراه تیم ملی به عنوان تیم نخست گروه راهی جام جهانی شود و جالب اینکه زمزمه‌های اخراج او حتی از شکست در برابر کره جنوبی آغاز شد. در حالی که هنوز بازی‌های مقدماتی تیم ملی در جام جهانی به پایان نرسیده بود و از سویی صعود تیم ملی هم حتمی شده بود.

مهدی تاج در کنفرانس خبری خود پشت پرده و  به صورت ظریف به دلیل اخراج اسکوچیچ اشاره کرد و آن بی نظمی حاضر در اردوی تیم ملی در دوحه بود.

 تاج در این باره در نشست هیئت رییسه خطاب به اعضاء گفت: « دو دستگی در تیم ملی و استوری‌های متفاوت از سوی بازیکنان و هم چنین دخالت بازیکنان تیم ملی در مسایل کلان فوتبال به این خاطر است که سرمربی نتوانسته درامور مدیریتی قوی عمل کند و بازیکنان را توجیه کند که نباید وارد این مسایل شوند. اگر قرار باشد تیم ملی با این وضعیت راهی جام جهانی شود به طور حتم در زمین هم در برابر حریفان صلابت و نظم کافی را نخواهد داشت و این به ضرر تیم ملی و فوتبال ایران تمام می‌شود. آنوقت ما در برابر این اتفاقات مسئول خواهیم بود. از یاد نبرده ایم که در گذشته بازیکن برای پیراهن تیم ملی کلاس می‌گذاشت اما با آمدن کارلوس کی روش پیراهن تیم ملی هویت خود را پیدا کرد و ...»

رییس فدراسیون فوتبال در کنفرانس خبری هم به این موضوع به شکل دیگری اشاره کرد و گفت: « اولا که بازگشت آقای کی روش در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب شد و اینگونه نیست که فقط بنده نظر داده باشم که ایشان برگردد. البته من صحبت کردم و قانع کردم، خیلی هم باز، مانند امروز گفتم شرایط و وضعیت تیم ملی اینگونه است. می‌توانیم همینطور ادامه دهیم و ممکن است فلان اتفاقات رخ دهد.  بالاخره تصمیم هیئت رئیسه بود که کی روش را بیاوریم. در هیچ جای دنیا همه چیز صفر یا صد نیست. نمی‌شود چیزی را سیاه سیاه ببینیم یا سفید سفید.»

کاملا درست متوجه شده اید. دلیل اخراج اسکوچیچ فنی نبود. او به دلیل ضعف در مدیریت تیم ملی از هدایت فوتبال ایران در جام جهانی کنار گذاشته شد.

 
منبع: خبرورزشی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها