کد خبر : 79954

سلفی همسر احمد مهرانفر و پسر بد سینمای ایران + عکس

سلفی همسر احمد مهرانفر و پسر بد سینمای ایران + عکس

احمد مهران فر بازیگر محبوب سینماس که همسرش تو کار مدلینگه و به تازگی شده یه پا سوتون اینستا و داره با فوتوهاش میترکونه!

شایانیوز- احمد مهرانفر از بازیگران بسیار محبوب و بامزه سینما و تلویزیونه که اولین بار با نقش آفرینی در سریال "پایتخت" در نقش ارسطو بسیار خوش درخشید. علاوه بر خود آقای بازیگر الان مدتیه زنِ احمد مهرانفر یعنی خانوم مونا فائزپور هم داره حسابی اینستا رو به آتیش میکشونه و با ژست و استایلای ناب واسه خودش میتازونه. زنِ احمد مهرانفر درسته که خیلی اهل سروصدا و کارای اجق وجق نیست، اما به عنوان یه مدل و همسر یه بازیگر خیلی محبوب بعضی اوقات با فوتوهای خفنش اینستا رو میترکونه.

اما به تازگی زنِ احمد مهران فر یه عکس خیلی ژذابی از خودش منتشر کرد که درسته میکاپ خاصی نداره، ولی یه فیلتر انداخته که خودشو کُپ بازیگرای هالیوودی کرده. مونا خانوم با کلی استایلای خاص و تو دل برو ثابت کرد که خیلی چیزا واسه اینکه بتونه از بقیه بزنه جلو داره و راه رو هم به خوبی واسه توپ شدن تو فضای مجازی یاد گرفته. خانوم خانوما با ابروهایی که تا سقف آسمون بردتش و مژه های پَرپرش چنان فاز گنگ بالایی گرفته که تموم مدلای هالیوود تو کفِش موندن بدجور!

فازای بترکون زنِ احمد مهرانفر که مثلش نیست!

زنِ احمد مهرانفر که یه مدل خیلی خفن تو ایرانه از زمان ازدواجش با این بازیگر همیشه در مراسم های اکران مختلف به عنوان یه سوژه بهش نگاه شده. مونا خانوم خیلی تو عکسای مختلفش که البته این اواخر همشون تکی و تو ماشین هستن، با فاز عجیب غریبین. خانوم خانوما به قدری به خودش میرسه تو این فوتوها که انگاری یه دختر مجرده و اصلا ازدواج نکرده. حالا علاوه براین فک کنین کسی که اینقدر در حالت عادی و سلفی های خودش سعی داره خفن به نظر بیاد، بره جلوی دوربین!!!

بانو به تازگی ترکیبی از میکاپای ژذاب و فیلترای آنچنانی رو واسه اینکه بهتر از قبل دیده بشه و یه وقت مبادا جلوی زن بازیگرای مختلف کم بیاره انتخاب میکنه و یه ترکیب سمی میسازه که بیا و ببین. چند وقت پیش یه عکس بامزه ای تو ماشین مدل بالا و لاکچریش منتشر کرد با لباس پلنگ صورتی داشت کل اینستا رو می بلعید!

r

yy

yt

زنِ احمد مهران فر دور از چش آقاشون پیش پژی چه میکنه!

مونا فائزپور که این روزا داره همه جوری از خودش یه ماکت پر از میکاپ و فیلتر درست کرده و جدیدا از دید کاربرا کمتر از پیش داره با آقا جونش عکس منتشر میکنه. واسه همین هم چشای اینستابازا روی خانومه و اینکه چه یهو رفته پی رفیق بازی!

خانوم علاوه بر اینکه خیلی اهل چیتان پیتانه و میخواد همه جوره یه مدل خوش استایل به نظر بیاد، پروتزای خفن خانوم هم بدجوری به چشم میاد و گویا مایه تیله زیادی از ازدواج با یه سلبریتی خفن ایرانی تونسته به دست بیاره که تو همه فیلما درواقع ارسطو خان دیده میشه! حالا جدیدا خانوم خانوما یه عکسی با پژی خان منتشر کرده. البته خیلی جای تعجبی نداره که این خانوم بره با پسر بد سینمای ایران و تو فاز عجیب غریب چفتش قرار بگیره!

ss

q

WE

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها